Er ontbreekt een speler in de basisquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:01 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik ga voor vanavond:
Gomes
Ferreyra
Alex
Reiziger
Cocu
Simons
Afellay
Farfan
Kone
Beasley
Bank
Zoetebier
Addo
Lamey
Lucius
Culina
VoH
Met z'n 11-en beginnen is beter!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:01 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik ga voor vanavond:
Gomes
Ferreyra
Alex
Reiziger
Cocu
Simons
Afellay
Farfan
Kone
Beasley
Klopt die is nog geblesseerd, waarschijnlijk is ie voor woensdag ook niet fitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:09 schreef Bos81 het volgende:
oke, en trouwens dacht ik dat Lucius nog niet fit genoeg was om mee te doen, maar daar kan ik me in vergissen.
De taak is nu aan Hiddink om PSV neer te zetten, niet alleen als het gaat om nieuwe spelers maar ook om stafleden. In Van Raaij, Arnesen en Ricardo Moniz heeft PSV 3 zeer zeer belangrijke voetbalmensen verloren. Mochten Hiddink én Cocu volgend jaar ook weg zijn dan heb je in mijn ogen heel erg weinig mensen over die gelouterd en ervaren in de voetbalwereld zijn.quote:Cocu laat contractverlenging afhangen van ambities PSV
Aan het einde van het seizoen loopt het tweejarig contract van Cocu af. Het Algemeen Dagblad komt vandaag met een uitgebreid interview met de leider van PSV. Hij gaat daarin in op het Nederlands elftal, PSV en zijn eigen situatie. Aan het einde van het seizoen wil hij vooral mentaal de balans op gaan maken of hij nog doorwil bij PSV. 'Er moet ambitie zijn en een uitaging liggen. Aan het einde van dit seizoen neem ik de beslissing als er duidelijkheid is.' Heel belangrijk vind Cocu wat Hiddink gaat doen, of de huidige PSV coach en directeur blijft of bij PSV vertrekt. 'Ik zeg niet dat ik mijn lot aan de trainer verbind, maar wil wel weten: wie komt er dan en wat heeft hij voor ambities?'
Alsof dat boeit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:17 schreef Zapper het volgende:
Zit zelf in de ArenA vanavond, eens kijken hoe de ajaciedjes reageren op de overwinning van PSV
Alsof wij daar op reageren.quote:
Allemaal verschrikte gezichtjes, staren elkaar vol ongeloof aan, mompelen 'daar gaat onze kans op het kampioenschap' en laten de eigen wedstrijd verder voor wat die is.quote:
Worden de tussenstanden van andere wedstrijden überhaupt wel doorgegeven bij jullie in het stadion?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Allemaal verschrikte gezichtjes, staren elkaar vol ongeloof aan, mompelen 'daar gaat onze kans op het kampioenschap' en laten de eigen wedstrijd verder voor wat die is.
ja, in de rust en op het einde. Maar er zijn ook altijd wel mensen in de buurt die via een oordopje naar de radio luisteren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
Worden de tussenstanden van andere wedstrijden überhaupt wel doorgegeven bij jullie in het stadion?
Met een verschrikt gezicht dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, in de rust en op het einde. Maar er zijn ook altijd wel mensen in de buurt die via een oordopje naar de radio luisteren.
\quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:17 schreef Goldboy het volgende:
4-2 Vanavond. Verder heb ik niks te melden. Ik ga naar 't Stadion...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |