Als aanvulling hebben we deze topics ook nog:quote:
Die troep werkt dus echt niet hoor. Bij mij vroeger niet iig. Maar heb er nu geen last meer van.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:40 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Wat heb je zoal geprobeerd dan?
[edit]
Hier een paar middeltjes:
Roaccutane
Benzoylperoxyde
Salicylzuur
Chloorhexidine
Minocycline
Tea tree oil
Alpha hydroxy acids (AHA's)
Sudocreme
Calendulan creme
Ribes compositum
Biergisttabletten
Echinea creme
Je kan eventueel deze websites bekijken, of het werkt weet ik niet:
http://acneyoda.com/
http://www.acnecured.com/
http://www.acnefreein3days.com/
[/edit]
Welke troep heb je het precies over? Een paar middeltjes uit dat lijstje werken bij een groot deel van de mensen wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef HPoi het volgende:
[..]
Die troep werkt dus echt niet hoor. Bij mij vroeger niet iig. Maar heb er nu geen last meer van.
Heel dat rijtje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:46 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Welke troep heb je het precies over? Een paar middeltjes uit dat lijstje werken bij een groot deel van de mensen wel.
Met Roaccutane en Benzoylperoxyde hebben veel mensen zeer goede ervaringen. Ook Minocycline en Chloorhexidine schijnen effectieve middelen te zijn. En veel mensen bereiken ook goede resultaten met Salicylzuur, Alpha hydroxy acids en Tea tree oil. De laatste 5 stuks in dat rijtje schijnen bij sommige mensen wel te werken, maar bij veel mensen ook niet.quote:
Precies TS is gewoon verzekerd dunkt me dus het kost hem niets.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:16 schreef Pure-Poison het volgende:
Mij lijkt in zo'n geval een bezoekje aan de dermatoloog wel een goed plan.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Precies TS is gewoon verzekerd dunkt me dus het kost hem niets.
Gewoon een afspraak maken, de dermatoloog zal je wel Roaccutane
voorschrijven en over een half jaar ben je puist vrij!
Succes!![]()
Roaccutane is het laatse wat ze je gevenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Precies TS is gewoon verzekerd dunkt me dus het kost hem niets.
Gewoon een afspraak maken, de dermatoloog zal je wel Roaccutane
voorschrijven en over een half jaar ben je puist vrij!
Succes!![]()
precies, als het zo erg is en vooral dat je je er zo kut over voelt, ga naar de dermatoloog!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:16 schreef Pure-Poison het volgende:
Mij lijkt in zo'n geval een bezoekje aan de dermatoloog wel een goed plan.
Daar word je huid wel erg vet vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:49 schreef addie84 het volgende:
Calendulan helpt wel! Roaccutane had me teveel bijwerkingen![]()
Niet te druk om maken (stress krijg je er meer last van) !
verschilt heerlijk per persoon... beetje te generaliserende opmerkingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:23 schreef Devrim_ het volgende:
Gewoon opletten op wat je eet!
Niet veel vet
Geen Cola
Weinig rotzooi eten dus
das gelul , dingen die je eet worden niet opgenomen in je huid.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:23 schreef Devrim_ het volgende:
Niet veel vet
Geen Cola
Weinig rotzooi eten dus
Dus jij wilde zeggen dat de dingen die je eet geen invloed hebben op je uiterlijk? Wat je eet is juist in veel gevallen bepalend voor hoe gezond je eruit ziet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:01 schreef Knuck-les het volgende:
das gelul , dingen die je eet worden niet opgenomen in je huid.
En leg elke avond een schone handoek over je kussen heen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:24 schreef ArnhemCasual het volgende:
Ik geef je in ieder geval 1 tip: STOP met die middeltjes en was je gezicht gewoon 2 a 3 maal daags met water. Denoods wat tandpasta op de probleemplekken. Heeft bij mij altijd goed geholpen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:24 schreef ArnhemCasual het volgende:
Ik geef je in ieder geval 1 tip: STOP met die middeltjes en was je gezicht gewoon 2 a 3 maal daags met water. Denoods wat tandpasta op de probleemplekken. Heeft bij mij altijd goed geholpen.
helpt over het algemeen goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:23 schreef Devrim_ het volgende:
Niet veel vet
Geen Cola
Weinig rotzooi eten dus
Ik kan me je frustratie voorstellen; het verschilt inderdaad per persoon wat de oorzaak is. Het kan voeding zijn, maar ook gewoon hormonen. Maar ben je weleens bij een dermatoloog of iets geweest? Misschien kan die helpen als je uiteindelijk toch alles al hebt geprobeerd...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:07 schreef flutterbye het volgende:
Je mag best tips geven, maar ik (en zo te zien ook anderen) kan het niet echt waarderen als er dingen gezegd worden als "let gewoon op wat je eet". Dat werkt gewoon niet bij iedereen. Alsof we dat zelf nog niet bedacht en uitgeprobeerd hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |