abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30785352
Ben benieuwd wat voor producten jullie gebruiken voor een onzuivere huid, de mijne is nml. op, dus moet een nieuwe gaan zoeken...En die ik had beviel me niet echt (vichy normaderm)

Ik zoek eigenlijk het liefst reinigingsschuim of gel, dus waar je water bij moet gebruiken
I thought this day would never end...
pi_30786147
Misschien handig om erbij te vermelden dat je vrouw bent (althans dat staat in je profiel), er is een groot verschil tussen een mannen- en een vrouwenhuid
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_30786234
Wat ik zelf gebruik is de Irislijn Weleda. Ik heb gebruik de reinigingslotion en hydraterende creme en mijn huid blijft er rustig onder. Maargoed, wat voor de een werkt, werkt voor de ander weer niet.

Kijk eens in dit topic: Vichy, wat vinden jullie ervan?
Gaat gedeeltelijk over Vichy maar er staan ook andere merken in.

En dit topic over teatree: teatree van kruidvat
En deze over producten bij jeugdpuistjes en acne:
[Puberteit] Jeugdpuistjes / acne
Smoke City - Underwater love
pi_30786307
Ik gebruik daar eigenlijk niet iets speciaals voor, gewoon 's ochtends en 's avonds met lauw water wassen en dag-/nachtcreme opdoen.
Ik heb trouwens wel gehoord dat vichy normaderm heel goed werkte maar dat was dus niet zo bij jou??
  woensdag 21 september 2005 @ 11:52:04 #5
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30786342
De nieuwe lijn van Dr. Van Der Hoog?
Of de groene lijn van Nivea?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30786648
Niet om te spammen ofzo.

Maar lush heeft bij honderde (duizende) mensen al wonderen verricht.
Kijk eens op www.lush.nl en dan bij lichaamsverzorging.

Ik zelf gebruik een paar keer per week de scrub. 1x in de week een masker. En de rest van de dagen Herbalism... En het doet fantastisch werk voor je huid.

woensdag 21 september 2005 @ 12:14:36 #7
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_30787069
Bij mij heeft Shiseido wel geholpen, Dr. Hauschka schijnt ook heel goed te zijn.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_30881243
Ik probeer nu Shiseido Pureness op aanraden van een vriendin. Hoewel het erg lekker ruikt en schuimt, wordt mijn huid er toch wat te droog van. (Voornamelijk als ik het reinigingsschuim, de tonic en de creme na elkaar gebruik).

Vorig jaar heb ik een tijd de producten van Dr. Hauschka geprobeerd; de gezichtsreinigingscreme en de gezichtolie. Het spul ruikt erg 'natuurlijk', verwacht geen parfumluchtje, maar doet zijn werk wel goed. Vooral de gezichtsolie is erg lekker in de winter ; Ik heb wel altijd last van puistjes hier en daar, maar ik heb geen ontzettend vette huid. Helaas merkte ik bij de Dr. Hauschka producten dat het effect na een tijdje weg was, vandaar dat ik weer andere dingen ben gaan proberen.

Van de Herbalism van Lush heb ik een keer een proefje gehad. Ook wel apart; het is een soort klei met kleine strootjes erin, die je nat moet maken en dan over je gezicht moet uitsmeren. Reinigde ook wel goed volgens mij. Misschien dat ik dat de volgende keer eens ga proberen.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_30904423
Garnier Fresh is wel fijn, omdat de reinigingsgel goed ontvet en de dagcreme heel erg vochtinbrengend maar niet vet is.

Of inderdaad producten van Lush. Herbalism vind ik erg fijn, door de ingredienten zou het ook ontstekingsremmend moeten werken. Coalface is wel erg ontvettend, maar op zich wel lekker voor af en toe, als je echt zo'n zweterig glimhoofd hebt na een warme dag bijv.
Sanity is (not) statistical
  zondag 25 september 2005 @ 00:30:32 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30904457
Die Teatree lijn van Kruidvat is heel geschikt voor een onzuivere huid.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30904560
Biotherm (blauwe lijn) werkt bij mij super (ik heb een vette huid).
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')