Ik probeer nu Shiseido Pureness op aanraden van een vriendin. Hoewel het erg lekker ruikt en schuimt, wordt mijn huid er toch wat te droog van. (Voornamelijk als ik het reinigingsschuim, de tonic en de creme na elkaar gebruik).
Vorig jaar heb ik een tijd de producten van Dr. Hauschka geprobeerd; de gezichtsreinigingscreme en de gezichtolie. Het spul ruikt erg 'natuurlijk', verwacht geen parfumluchtje, maar doet zijn werk wel goed. Vooral de gezichtsolie is erg lekker in de winter
![]()
; Ik heb wel altijd last van puistjes hier en daar, maar ik heb geen ontzettend vette huid. Helaas merkte ik bij de Dr. Hauschka producten dat het effect na een tijdje weg was, vandaar dat ik weer andere dingen ben gaan proberen.
Van de Herbalism van Lush heb ik een keer een proefje gehad. Ook wel apart; het is een soort klei met kleine strootjes erin, die je nat moet maken en dan over je gezicht moet uitsmeren. Reinigde ook wel goed volgens mij. Misschien dat ik dat de volgende keer eens ga proberen.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?