Dat vind ik echt een héél vet kapsel! Ik denk niet dat je hier zulk sterk spul voor nodig hebt, maar het zal niet bij iedereen lukken. Omdat sommige mensen een slag in hun haar hebben zal het niet altijd zo leuk naar voren liggen.quote:
ik haal t bij de toko, lijkt op murrays, het is ook van de murrays maar het is makkelijker in te brengen, minder hard en zelfde effect, alleen een iets meer wet look, heel fijn! tegenwoordig ook bij etos te krijgen (in hengelo iig) betaal je wel meer dan bij toko daar betaal ik 3,50quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:58 schreef AversusZ het volgende:
lijkt dat Nu Nile op Murray's? En waar is dat te krijgen?
ja ik ook! vooral bovenste vind ik nog vetter! maar wil weten met welk spul je t beetje zo krijgt !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een héél vet kapsel! Ik denk niet dat je hier zulk sterk spul voor nodig hebt, maar het zal niet bij iedereen lukken. Omdat sommige mensen een slag in hun haar hebben zal het niet altijd zo leuk naar voren liggen.
ik haalt eruit met dreftquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:35 schreef Minox het volgende:
Ik zie dat er veel mensen Murrays gebruiken.
Om het eruit te krijgen is echt een vet klote werk.
Weet iemand iets wat het zelfde effect geeft het is voor mij zeg ma meer om me haar beetje te stylen enzo en goed omhoog te houden.
Ik gebruik matte hed van fudge en wel om die redenen. Het is geen gel, maar een soort pasta (lijkt op klei). Een ander voordeel is dat je je haar makkelijk kan restylen. Een klein nadeel is de prijs.quote:[b]Op vrijdag 14 oktober 2005 13:20
ik zou wel graag iets willen wat je haar wél exact in model houdt, maar wel zo dat het níet hard wordt, en je er ook gewoon met je handen doorkan zonder dat de gel eruit valt. Volges mij wil ik iets onmogelijks
klinkt goed. Bedanktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ik haal t bij de toko, lijkt op murrays, het is ook van de murrays maar het is makkelijker in te brengen, minder hard en zelfde effect, alleen een iets meer wet look, heel fijn! tegenwoordig ook bij etos te krijgen (in hengelo iig) betaal je wel meer dan bij toko daar betaal ik 3,50
[..]
Moet je perse stekeltjes hebben om gel te kunnen gebruiken dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:58 schreef LedZep het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die haartroep gebruiken. Heeft iedereen tegenwoordig (of nog steeds?) stekeltjes?
of een kuif, of een slag in je haar die je niet wil, of een model dat niet gewoon te kammen is, of zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:58 schreef LedZep het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die haartroep gebruiken. Heeft iedereen tegenwoordig (of nog steeds?) stekeltjes?
Misschien dat als je er niks in doe, dat het dan na een uurtje heel droog er uit ziet en je eruit ziet als een afro.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:58 schreef LedZep het volgende:
waar koop je dat spul??quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:58 schreef GoStop het volgende:
American Crew Forming Cream.
Kost een bom duiten, maar er gaat echt niets boven dit spul.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |