abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31930793
wat voor therapie deed ze?
pi_31930837
Ze had sessies bij een psycholoog, verdere details weet ik niet, weet wel de oorzaak van de depressie.
Inter Arma Enim Silent Leges
pi_31930866
ah, en dat is, als ik zo vrij mag zijn?
pi_31930919
Laat ik het erop houden dat ze in haar jeugd iets mee heeft gemaakt wat echt heel erg is.
pi_31930971
quote:
Op donderdag 3 november 2005 15:58 schreef 3doorsdown het volgende:
Laat ik het erop houden dat ze in haar jeugd iets mee heeft gemaakt wat echt heel erg is.
ja zo ver was ik ook al
pi_31931032
quote:
Op donderdag 3 november 2005 16:00 schreef Wolkje het volgende:

[..]

ja zo ver was ik ook al
Ja okay, maar het is niet iets wat ik hier zo wil neer zetten. Snap dat het dan moeilijk wordt om er verder op in te gaan.
Er kwam ook uit dat ze sommige momenten flashbacks kreeg over die voorvallen van vroeger en daarom ook niet lekker in haar vel zit, vermoeid, lusteloos etc.etc.
pi_31931380
3doorsdown, ik heb het even meegenomen naar jouw eigen topic, aangezien het niet echt ontopic was hier
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:47:03 #208
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31957089
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:47 schreef Geoffrey32 het volgende:

[..]

Ik Mensen met borderline, depressie... hebben hier zelf niet om gevraagd, als ze nood hebben om met rust gelaten te worden omdat dat hun beter doet voelen, dan denk ik dat je niks mag forceren.
Weet je sinds wanneer mijn relatie helemaal op t goede spoor kwam... Sinds ik haar niet meer zag en behandelde als iemand met borderline. Ze zijn niet zielig en je hoeft zeker niet alles op haar manier te doen. Als ze je niet meer wilt zien dan moet je je conclusies trekken en dat is dus niet dat ze borderline heeft en een beetje raar is.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:49:17 #209
88139 JoeyT
pi_31957166
Verder herken ik mezelf in sommige van jouw posts. Alles afschuiven op borderline zodat je niet hoeft in te zien dat je zelf misschien niet speciaal genoeg voor dr bent (deed ik ook in t begin van mn relatie)... Lekker makkelijk, maar lang niet altijd de realiteit...

[ Bericht 9% gewijzigd door JoeyT op 04-11-2005 16:36:52 ]
pi_31963943
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:49 schreef JoeyT het volgende:
Verder herken ik mezelf in sommige van jullie posts. Alles afschuiven op borderline zodat je niet hoeft in te zien dat je zelf misschien niet speciaal genoeg voor dr bent... Lekker makkelijk, maar lang niet altijd de realiteit...
jij komt er nog wel eens achter joey.
underground forever baby
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:35:43 #211
88139 JoeyT
pi_31964223
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef Laton het volgende:

[..]

Waar achter? Dat we gelukkig samen zijn? Ben ik al achter hoor. Nogmaals ik merk zo goed als niets van dat hele borderline gebeuren...
En als jij slechte ervaringen hebt met borderline dan is dat kut voor je, maar niet mijn probleem. En wat is t ergste dat je kan overkomen? Het kan uitgaan (net als in elke relatie, I will survive... Mensen laten zich niet kapot maken door hun partner, mensen maken zichzelf kapot. Als je t verschrikkelijk moeilijk vindt om met iemand die borderline heeft om te gaan, ga er dan niet mee om

T leven is niet zo zwaar hoor...
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:41:06 #212
88139 JoeyT
pi_31964371
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:25 schreef Laton het volgende:

[..]

Aah weet al weer wie je bent... Volgens jou zijn alle borderliners gevaarlijke en levenverwoestende mensen... Brrrrrrrrrrr wat een enge toekomst ga ik tegemoet
pi_31964481
mwoah beetje overdreven om anderen direct ervan te beschuldigen "niet speciaal genoeg" te zijn.
underground forever baby
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:49:37 #214
88139 JoeyT
pi_31964682
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef Laton het volgende:
mwoah beetje overdreven om anderen direct ervan te beschuldigen "niet speciaal genoeg" te zijn.
Dat is toch de waarheid of niet? Voor degene ben je blijkbaar niet speciaal genoeg/ niet leuk genoeg/ niet geil genoeg/ niet interessant genoeg of wat dan ook. Als dit wel t geval was dan bleef ze wel toch. Dit is niet gemeen bedoeld, maar als iemand je niet meer wiolt is t iets te makkelijk om af te schuiven op borderline of wat dan ook.

War zijn eigenlijk jouw ervaringen met borderline dan jij er zo ongelovelijk negatief tegenaan kijkt?
pi_31964683
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef Laton het volgende:
Dank je, ik voelde me daardoor ook al lekker aangevallen...
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:51:21 #216
88139 JoeyT
pi_31964747
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:49 schreef 3doorsdown het volgende:

[..]

Dank je, ik voelde me daardoor ook al lekker aangevallen...
Het is niet om je aan te vallen... Het is gewoon een feit dat je niet wilt inzien. Ze wilt je niet meer zien/ spreken etc... Wil je dan zeggen dat je speciaal voor dr bent? En met speciaal bedoel ik de moeite waard voor haar om bij je te zijn.
pi_31964815
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat is toch de waarheid of niet? Voor degene ben je blijkbaar niet speciaal genoeg/ niet leuk genoeg/ niet geil genoeg/ niet interessant genoeg of wat dan ook. Als dit wel t geval was dan bleef ze wel toch. Dit is niet gemeen bedoeld, maar als iemand je niet meer wiolt is t iets te makkelijk om af te schuiven op borderline of wat dan ook.
Misschien niet gemeen bedoeld. maar als je het zo neerpent wordt het een persoonlijke aanval op die persoon. een "ze is niet verliefd" had volstaan dunkt me.

Mijn eigen ervaringen zijn gewoon erg slecht zoals je vast al wel op kon maken. Als jij er goed mee om gaat en je er prettig bij voelt dan prima toch.

*steekt hand in eigen boezem: ik zal jou er ook niet meer om afbranden.
underground forever baby
  vrijdag 4 november 2005 @ 17:03:01 #218
88139 JoeyT
pi_31965123
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef Laton het volgende:

[..]

Misschien niet gemeen bedoeld. maar als je het zo neerpent wordt het een persoonlijke aanval op die persoon. een "ze is niet verliefd" had volstaan dunkt me.

Mijn eigen ervaringen zijn gewoon erg slecht zoals je vast al wel op kon maken. Als jij er goed mee om gaat en je er prettig bij voelt dan prima toch.

*steekt hand in eigen boezem: ik zal jou er ook niet meer om afbranden.
Het is absoluut geen persoonlijke aanval. Het is misschien hard, maar wel gewoon eerlijk. En hij voelt zich aangevallen omdat hij denkt dat het misschien wel eens waar zou kunnen zijn...
Ik voel me bv totaal niet aangevallen door jou omdat ik erg blij ben met mn meisje en ik weet dat omgekeerd hetzelfde geldt. Hoe kan ik me dus aangevallen voelen om iets dat voor mij absoluut geen werkelijkheid is.

Maar jij denkt echt in zwart/wit wat betreft borderliners? Ik vind je nl heel negatief, maar kan me niet voorstellen dat je niet begrijpt dat iedereen anders is...
pi_31965349
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:03 schreef JoeyT het volgende:
Maar jij denkt echt in zwart/wit wat betreft borderliners? Ik vind je nl heel negatief, maar kan me niet voorstellen dat je niet begrijpt dat iedereen anders is...
Ach ik geef iedereen natuurlijk een kans, sowieso sta ik erg positief in het leven; hoewel dat hier wellicht niet blijkt. Maar ik zal er voor waken geen emotionele binding meer te creeren met iemand die borderline heeft.

In mijn ervaring kun je niet op die mensen rekenen.
underground forever baby
pi_31984253
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:35 schreef JoeyT het volgende:
Nogmaals ik merk zo goed als niets van dat hele borderline gebeuren...
En als jij slechte ervaringen hebt met borderline dan is dat kut voor je, maar niet mijn probleem. En wat is t ergste dat je kan overkomen? Het kan uitgaan (net als in elke relatie, I will survive... Mensen laten zich niet kapot maken door hun partner, mensen maken zichzelf kapot. Als je t verschrikkelijk moeilijk vindt om met iemand die borderline heeft om te gaan, ga er dan niet mee om
Zal ik het dan nog maar een keer uitleggen?

Hier gaat het over iemand die een vriendin heeft met borderline en wel degelijk iets van die borderline merkt. En er reageren mensen op die relaties (liefdes- of andere) hebben (gehad) met mensen met borderline en daar ook wel degelijk iets van merken. En over hoe je DAN ermee om moet gaan.

Als jij het wilt hebben over je relatie met je vriendin die net zo is als alle andere relaties met mensen die geen borderline hebben, dan kun je dat doen in het volgende topic: Ik heb een geweldige relatie, wie nog meer? #2
Veel plezier daar!
  zaterdag 5 november 2005 @ 11:28:31 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_31985536
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 10:15 schreef thaleia het volgende:

[..]

Hier gaat het over iemand die een vriendin heeft met borderline en wel degelijk iets van die borderline merkt. En er reageren mensen op die relaties (liefdes- of andere) hebben (gehad) met mensen met borderline en daar ook wel degelijk iets van merken. En over hoe je DAN ermee om moet gaan.

Als jij het wilt hebben over je relatie met je vriendin die net zo is als alle andere relaties met mensen die geen borderline hebben, dan kun je dat doen in het volgende topic: Ik heb een geweldige relatie, wie nog meer? #2
Veel plezier daar!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 5 november 2005 @ 14:31:25 #222
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_31990187
Ik denk dat je tegen iemand die bordeline heeft net zo moet reageren als een 'normaal' iemand.
Heb een vriendin die soms hele rare streken heeft maar die scheld ik dan echt wel de huid vol.
Je zou dit rare gedrag toch ook niet van een 'normaal' iemand pikken? Waarom dan wel van een bordeliner??Diegene weet dan zelf toch ook meteen waar hij/ zijn aan toe is? Ik ga natuurlijk niet 24/7 met haar om maar is deze instelling niet het handigst voor iedereen of vinden jullie dat je er rekening mee moet houden dat iemand bordeline heeft??
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  zondag 6 november 2005 @ 15:42:38 #223
88139 JoeyT
pi_32026274
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 10:15 schreef thaleia het volgende:

[..]

Veel plezier daar!
Je hebt t zwaar he...

Ik zie alleen maar negativiteit hier en veel vooroordelen en die spreek ik tegen. Omgaan met iemand die borderline heeft kan lastig zijn (ik heb t zelf ook moeilijk gehad int begin). Maar dat lag ook deels aan mijn gedrag. Ik ging erin mee. Je moet degene behandelen als ieder ander mens. Als ze te ver gaat dan zeg je dr wat van. En als ze daar geen boodschap aan heeft dan moet je je conclusies trekken en inzien dat t niets wordt...
  zondag 6 november 2005 @ 15:46:55 #224
88139 JoeyT
pi_32026410
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 14:31 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik denk dat je tegen iemand die bordeline heeft net zo moet reageren als een 'normaal' iemand.
Heb een vriendin die soms hele rare streken heeft maar die scheld ik dan echt wel de huid vol.
Je zou dit rare gedrag toch ook niet van een 'normaal' iemand pikken? Waarom dan wel van een bordeliner??Diegene weet dan zelf toch ook meteen waar hij/ zijn aan toe is? Ik ga natuurlijk niet 24/7 met haar om maar is deze instelling niet het handigst voor iedereen of vinden jullie dat je er rekening mee moet houden dat iemand bordeline heeft??
idd
  zondag 6 november 2005 @ 15:48:19 #225
11682 Moonah
Jolie femme
pi_32026467
quote:
Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef JoeyT het volgende:

[..]

idd
Joey, je vergeet te vermelden dat je bij jouw vriendinnetje niets merkt en dat jullie zo gelukkig zijn samen...

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')