Ik had gisteravond gelezen dat je twijfeldequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat Coldplay muziek maakt?
Ja, als jij 2x achter elkaar gaat dan doe ik lekker Alicia Keys erbij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Of Snoop Dieoodubbeldjizzle?
Ja! Anarchie in trivia!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, als jij 2x achter elkaar gaat dan doe ik lekker Alicia Keys erbij.
Oeeeeh, it feels good to be badquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Celine Dion?
Wie is deze trommelaarster?quote:'S BILLENKOEK!
12/10/05 09:49 -is weer betrokken bij een naaktschandaal! De XX-jarige zangeres is namelijk gefilmd door een paparazzo toen zij naakt lag te zonnebaden. Vervolgens is te zien dat
op haar billen aan het slaan is 'alsof het bongo's zijn', meldt de Amerikaanse krant New York Post. De beelden staan inmiddels al op het internet.
Oe, dan ben ik benieuwd naar wat haar andere naaktschandaal isquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:50 schreef peaceman het volgende:
mariah carey?
(kan me niet zo goed een ander blootschandaal voor de geest halen..)
Dit naaktschandaal liet weer eens duidelijk zien dat verschillende culturen verschillende dingen verstaan onder het woord naakt"schandaal".quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:05 schreef peaceman het volgende:
de enige die ik dan zo ff kan bedenken, was van Pamela Anderson, maar om die nou zangeres te noemen, gaat wel wat ver...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:06 schreef peaceman het volgende:
Of madonna, die veroorzaakte nogal wat commotie met haar SEX-boek...
Jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:09 schreef peaceman het volgende:
Aha, nippelgate? Janet Jackson?
ja...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjezus, is Fok ook zo sloom bij jullie?
En Owner of a Lonely Heart samen met DHT?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Owner of a lonely heart en.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |