quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Traincha?
bukgeit+1quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:16 schreef bukgeit het volgende:
Die jeugdfoto nog even gecheckt, en het is toch Kim Wilde.
Ik heb 'm ook een paar keer ontmoet, nooit problemen mee gehad. Maar een bepaalde vorm van arrogantie is 'm niet vreemd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:18 schreef bukgeit het volgende:
DJ Maestro. Geen aardige vent trouuwens.
Dat bedoel ik ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:20 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook een paar keer ontmoet, nooit problemen mee gehad. Maar een bepaalde vorm van arrogantie is 'm niet vreemd.
bukgeit+1
Prima lijstje. DaisyDuke +1quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:40 schreef DaisyDuke het volgende:
Mocht mijn antwoord goed zijn, ik ben voorlopig even weg. Speel gerust verder!
True, maar wel beetje overbodig ookquote:
Hoe lang staat onzer kameleon te wachten??quote:De Britse zanger Boy George hangt een gevangenisstraf boven het hoofd. Er staat de zanger maximaalcel te wachten als hij schuldig wordt bevonden van het bezit van cocaïne en het doen van valse aangifte. Dertien zakjes met cocaïne zijn gevonden in zijn appartement in Manhattan, volgens de politie 'een flinke hoeveelheid'. Dit staat in de aanklacht die dinsdag door de openbare aanklager in Manhattan werd vrijgegeven.
Veel te weinig voor zulke muziekale oorlogsmisdadenquote:
Ik eis 15 jaar voor deze spellingsmisdaad!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:56 schreef bigshadow het volgende:
Veel te weinig voor zulke muziekale oorlogsmisdaden![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:00 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ik eis 15 jaar voor deze spellingsmisdaad!![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kan 'ie mooi weer eens Do you really want to hurt me zingen als 'ie zijn zeepje laat vallen onder de douche
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kan 'ie mooi weer eens Do you really want to hurt me zingen als 'ie zijn zeepje laat vallen onder de douche
quote:Because time won’t give me time
And time makes lovers feel
Like they’ve got something real
But you and me we know
They’ve got nothing but time
And time won’t give me time
Won’t give me time
quote:I would give everything I own,
I'd give up my life, my heart, my home.
Ik ken jouw voor- en tegenkeur niet, dus ik haak af...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:32 schreef ranja het volgende:
Het is wel handig als je mijn voor- en tegenkeuren een beetje kent.
Het is namelijk een intrigerende combinatie van een voorkeur en een tegenkeur...
Alleen de bandnaam is genoeg trouwens
is tegenkeur eigenlijk een nederlands woord?
Afkeur misschien?quote:U hebt gezocht op tegenkeur:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Toch maar gedaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:42 schreef peaceman het volgende:
The Heights?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |