abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33509785
Ik ga hier ook maar eens meedoen.

Ik woog vroeger altijd minder dan 60 kilo, maar stukje bij beetje is er ongemerkt steeds meer bijgekomen en het begint me nu toch echt tegen te staan. Een kilootje of tien mag er wel vanaf.

Mijn regeltje dan maar:
Mini_rulez (1m65) (24,6) was 67 kg, weegt nu 67 kg en wil graag 57 kg wegen.

Van die BMI schrok ik nog best. Ik dacht dat ik ruim onder de 25 zou zitten (daarom kwam ik ook meteen naar dit topic en niet naar de Dieetclub), maar dat is dus niet zo.
Ik weet mijn lengte wel niet zeker, maarja, het zit toch in die buurt.
Nouja, dit is natuurlijk ook vlak na Kerst.

-edit- had me vergist met m'n gewicht.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mini_rulez op 29-12-2005 17:37:53 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_33526495
Ik ga ook meedoen.

Ben de laatste tijd aardig aangekomen doordat ik niet kon sporten vanwege blessure en heb altijd wel veel gewogen. Maar daar gaan we in 2006 verandering in brengen Eerst maar weer onder de 80 kg uitkomen en dan stellen we daarna de doelen wel weer bij.

Mijn regel:
slipslop (1m83) (?) was 87kg, weegt nu 87kg en wil graag 75kg wegen.

Ik ga dit bereiken door natuurlijk gezonder te gaan eten en ik ga naar de sportschool. Als mijn blessure over is ga ik weer beginnen met voetballen.
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:36:18 #155
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_33542626
Ben vrolijk bezig, schoot niet echt op (zeker niet door Sinterklaas en kerst! ) maar mijn schema vormt zich langzaam...

Komende week ga ik eindelijk weer spinnen! Tenminste da's de bedoeling ik sta op de reserve lijst als nummer 1, dus als er iemand afbelt of niet komt opdagen Maar de week erop sta ik als 3e op de gewone lijst dus dan ben ik verzekerd van een plekje! Straks weer ff trainen.
Ik ben weer zover dat ik mijn motto opgepakt heb, pijn = fijn dus spierpijn heerlijk!
Ondertussen ben ik ook aan het fietsen geslagen, ik fiets tegenwoordig naar school toe en ben gekapt met allerlei snacks te eten tussendoor, probeer me zoveel mogelijk aan mijn schema te houden. 3x per dag eten, normale tijden, niet in tijden waar een 2 vooraan staat. Veel kip, veel eiwitten om het honger gevoel te onderdrukken en gewoon niets tussendoor pakken. Tot nu toe gaat 't redelijk, eerst mijn etenspatroon langzaam aangepast en dat ging aardig en nu dan weer bezig met bewegen.

Ik heb het doel gesteld binnen 4 maanden minimaal 7 kg afgevallen te zijn, minimaal 8% vet vermindering en ongeveer 10 cm taille ingeleverd te hebben. Het moet op zich wel te doen zijn dacht ik zo. Ik heb er 4 maanden de tijd voor, dus het kan geleidelijk. Meer eraf is beter, maar dat zijn mijn minimale doelen waarbij ik eigenlijk niet echt let op het gewicht, die laatste twee zijn veel belangrijker!

Trouwens vóór kerst was 3 kg afgevallen, na de kerst ben ik 5 kg aangekomen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:07:36 #156
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33543710
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:22 schreef SlipSlop het volgende:
Ik ga ook meedoen.

Ben de laatste tijd aardig aangekomen doordat ik niet kon sporten vanwege blessure en heb altijd wel veel gewogen. Maar daar gaan we in 2006 verandering in brengen Eerst maar weer onder de 80 kg uitkomen en dan stellen we daarna de doelen wel weer bij.

Mijn regel:
slipslop (1m83) (?) was 87kg, weegt nu 87kg en wil graag 75kg wegen.

Ik ga dit bereiken door natuurlijk gezonder te gaan eten en ik ga naar de sportschool. Als mijn blessure over is ga ik weer beginnen met voetballen.
das een bmi van 26 (25,98) dus eigenlijk hoor je thuis is het fokdieetclub topic
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_33609483
Hoi hoi . Ik kom gezellig meedoen!

Ik ben niet echt te zwaar voor mijn lengte (BMI 21.4) maar zoals de site ook zegt zit het allemaal op mn buik dus daar ben ik niet echt blij mee . Bovendien snaai ik ontzettend veel dus dat gaan we ook maar ns aan banden leggen.

Ik ga drie keer in de week fietsen of hardlopen en letten op mn voeding. Ik ben een ontzettende snoeperd dus het wordt lastig . Het liefst zou ik zo'n 3 kilo kwijt raken, als er meer afgaat ben ik bang voor jojo-toestanden!

Mijn regeltje:

karoltje (1,77) (21,4) is nu 66kg en wil graag rond de 63kg wegen. -0
pi_33619966
Het is altijd een traditie om na de feestdagen de overtollige kilo'tjes kwijt te raken, dus meld ik mij ook hier ook aan

ben 1,86 mtr en weeg 88 kg. heb eem BMI van 25,3. mijn uiteindelijke doel is 70 kilo, het liefst voor de zomer!

ik probeer veel granen te eten, en sinds ik een wokpan van de sint gekregen heb, wok ik (bijna) elk avondmaal me te pletter, haha. ontbijt is meestal 4 volkoren boterhammen met of kaas, of gebakken ei (in olijfolie). De middag is altijd een killer voor me! ik eet dan altijd erg onregelmatig en let nooit echt op de zondes des levens. In de avond is het meestal ook een hel! ben namelijk gewend een tripel-biertje te drinken in de nachtelijke uren.

Ik ben van plan om me volgende week aan te melden voor fitnessen. Ik fiets elke dag maar als het kan, loop ik liever. Ik merk eerlijk gezegd niet echt dat het me helpt om wat gewicht erdoor te kunnen verliezen, maar als alle beetjes helpen...

owjah! mijn regel!

blessed19 (1,86) (25,4) is nu 88kg en streefgewicht is 70kg. -0
pi_33623138
quote:
Op maandag 2 januari 2006 11:11 schreef blessed19 het volgende:
Het is altijd een traditie om na de feestdagen de overtollige kilo'tjes kwijt te raken, dus meld ik mij ook hier ook aan

ben 1,86 mtr en weeg 88 kg. heb eem BMI van 25,3. mijn uiteindelijke doel is 70 kilo, het liefst voor de zomer!

ik probeer veel granen te eten, en sinds ik een wokpan van de sint gekregen heb, wok ik (bijna) elk avondmaal me te pletter, haha. ontbijt is meestal 4 volkoren boterhammen met of kaas, of gebakken ei (in olijfolie). De middag is altijd een killer voor me! ik eet dan altijd erg onregelmatig en let nooit echt op de zondes des levens. In de avond is het meestal ook een hel! ben namelijk gewend een tripel-biertje te drinken in de nachtelijke uren.
Ik wil niet je plezier vergallen ofzo, maar een gebakken ei is echt heel ongezond. En vier boterhammen hakt er ook al redelijk in. Ik weet niet hoeveel je sport, maar als je kijkt hoeveel calorieën je op een dag mag hebben dan zit je met vier boterhammen al vrij hoog, en dan heb je de rest van de dag nog te gaan. Bij lijnen hoort niet alleen gezonder eten, maar ook dat je je aanwent om bij elke maaltijd minder te eten, misschien kun je één of twee van die boterhammen vervangen door een stuk fruit ofzo?
  maandag 2 januari 2006 @ 13:33:03 #160
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33623351
Mijn vriendin is 1,70m en weegt 54 kg en nog vind ze zichzelf té dik.Ik word er gewoon gestoord van....
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
pi_33624361
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:33 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Mijn vriendin is 1,70m en weegt 54 kg en nog vind ze zichzelf té dik.Ik word er gewoon gestoord van....
Dan heeft ze een BMI van 18.7, veel te laag dus. Dat is ongezond.
pi_33624434
Oke, slank voor de kerst is niet gelukt
Heb er niets meer aan gedaan.

Ben nu goed begonnen. Gewicht??? Geen idee, weegschaal staat nog bij de laatste spullen in het oude huis.
Dus ik doe het even met gewoon puur gezond eten.
Ik denk dat ik rond de 63 zit.

Score voor vandaag in totaal.
veel thee met maar 1 schepje suiker i.p.v. 2.
4 bruine boterhammen met heel licht filet american erop.

Ik ga zo paardrijden, dan neem ik een flesje water en mandarijnen mee voor de trek.
pi_33627524
Dat ik nog steeds in dit lijstje sta!

Ik had de moed om nog eens af te vallen opgegeven dus op een gegeven moment ben ik gestopt... En dat had gelijk gevolgen, want inmiddels ben ik weer een paar kilo aangekomen.
Maar, aangespoord door mijn schoonmoeder en schoonzus die ook gaan afvallen, ga ik nu ook weer beginnen! (En nu echt, hoop ik )

Dus:
Kittyme (1m73) (25,05) weegt 75 kilo en wil graag 65 kilo wegen.

En ja, mijn BMI is iets te hoog voor dit topic, maar over niet al te lange tijd hoop ik weer onder de 25 te zitten
  maandag 2 januari 2006 @ 16:00:03 #164
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33628292
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dan heeft ze een BMI van 18.7, veel te laag dus. Dat is ongezond.
Hoe bepaal je dat dan(BMI)?Ze ziet er echt niet ongezond uit hoor....
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
  maandag 2 januari 2006 @ 16:06:13 #165
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_33628495
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef Dannie_Dorka het volgende:

[..]

Hoe bepaal je dat dan(BMI)?Ze ziet er echt niet ongezond uit hoor....
Je BMI (dit staat voor Body Mass Index) bepaal je door je gewicht (in kilo's) te delen door je lengte in het kwadraat (lengte in meters).
In haar geval is dat dus 54 / (1.70*1.70) = 18.7

De normale range is 20-25. Hierboven heb je overgewicht en als je boven de 30 komt zelfs obesitas. Zit je onder die 20 dan heb je ondergewicht (al wordt door sommige medici ook wel eens een ondergrens van 18 aangehouden).
  maandag 2 januari 2006 @ 16:19:11 #166
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33628907
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Je BMI (dit staat voor Body Mass Index) bepaal je door je gewicht (in kilo's) te delen door je lengte in het kwadraat (lengte in meters).

De normale range is 20-25. Hierboven heb je overgewicht en als je boven de 30 komt zelfs obesitas. Zit je onder die 20 dan heb je ondergewicht (al wordt door sommige medici ook wel eens een ondergrens van 18 aangehouden).
Maar met 'n ondergrens van 18 dan kan 18.7 er nog mee door of niet soms?
Mijn DVD's | RetroJunk
pi_33629590
Ik heb bedacht dat ik nog best patat of een lekker broodje carpaccio mag, mits als een maaltijd . Als ik de tussendoortjes maar schrap dus .

En ik ben vandaag begonnen met opbouwen van hardlopen. 30 min. in stevig tempo gewandeld vandaag!
  maandag 2 januari 2006 @ 16:52:47 #168
32402 s0k
..............................
pi_33630016
ik dacht altijd dat je pas begon met calorien verbranden na 30minuten inspanning. En dat je in het eesrte halfuur alleen je suikers verbrand.
..................................................................................................................................................
pi_33630364
Ja maar ik ben met zo'n schema bezig dat je conditie opbouwt . Ik ga naar een uur joggen toe werken snap je?
  maandag 2 januari 2006 @ 17:06:31 #170
32402 s0k
..............................
pi_33630381
oh, ja. ik vat 'm
nou, succes dan maar heh

ik zou het eigenlijk ook moeten doen...
..................................................................................................................................................
pi_33631425
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:37 schreef Kittyme het volgende:
Ik had de moed om nog eens af te vallen opgegeven dus op een gegeven moment ben ik gestopt... En dat had gelijk gevolgen, want inmiddels ben ik weer een paar kilo aangekomen.
als ik de moed niet meer heb om te lijnen, dan draai ik de boel om. Dan probeer ik alleen om niet aan te komen. Afvallen hoeft niet, maar aankomen mag niet. Scheelt ook al een hele hoop.

Ik voel me vandaag erg braaf... en dat terwijl ik net ongesteld ben. Al het chocola gilt naar me *eet me, eet me*
Maar ik ben sterk.... hoop ik
pi_33632827
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik wil niet je plezier vergallen ofzo, maar een gebakken ei is echt heel ongezond. En vier boterhammen hakt er ook al redelijk in. Ik weet niet hoeveel je sport, maar als je kijkt hoeveel calorieën je op een dag mag hebben dan zit je met vier boterhammen al vrij hoog, en dan heb je de rest van de dag nog te gaan. Bij lijnen hoort niet alleen gezonder eten, maar ook dat je je aanwent om bij elke maaltijd minder te eten, misschien kun je één of twee van die boterhammen vervangen door een stuk fruit ofzo?

dacht juist dat als je veel volkoren in de ochtend at, je de rest van de dag een wat minder hongerig gevoel krijgt. is (jonge)kaas is dan nog net wel toegestaan? verder heb ik vandaag 2 boterhammen met tonijn in water gegeten en als avondeten een kipfilet met wat mie (2 balletjes) en 200 gram groente gemaakt. ik wok in olie en gebruik een klein beetje marinade voor de smaak. voor de avond heb ik 2 appels en een soepstengel. verder drink ik alleen maar water. hoe zit het dan eigenlijk met gebakken ei? want een ei'tje bij mijn ontbijt wil ik gewoon niet kwijtraken!
pi_33633884
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft dus 'n BMI van........effe rekenen...........19.1 (1,68m/54 kg).En dan nog klagen dat ze zichzelf "te mollig" vind.....
pi_33633972
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft dus 'n BMI van........effe rekenen...........19.1 (1,68m/54 kg).En dan nog klagen dat ze zichzelf "te mollig" vind.....
is dat niet een standaard zin van de gemiddelde vrouw?
pi_33635511
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]

dacht juist dat als je veel volkoren in de ochtend at, je de rest van de dag een wat minder hongerig gevoel krijgt. is (jonge)kaas is dan nog net wel toegestaan? verder heb ik vandaag 2 boterhammen met tonijn in water gegeten en als avondeten een kipfilet met wat mie (2 balletjes) en 200 gram groente gemaakt. ik wok in olie en gebruik een klein beetje marinade voor de smaak. voor de avond heb ik 2 appels en een soepstengel. verder drink ik alleen maar water. hoe zit het dan eigenlijk met gebakken ei? want een ei'tje bij mijn ontbijt wil ik gewoon niet kwijtraken!
Ik heb het even nagezocht, en een gebakken ei valt inderdaad best mee, 110 kcal. Als je in olijfolie bakt enzo zal het in elk geval niet je hele dieet naar de filistijnen helpen.
Over dat eten in de ochtend, ik heb juist altijd gehoord dat je door te ontbijten je stofwisseling goed op gang brengt, zodat wat je later eet beter verbrand wordt. Maar daarvoor is het niet nodig om jezelf helemaal vol te stoppen bij het ontbijt, als je maar íets eet. Je kunt jezelf ook best aanwennen om bij elke maaltijd minder te eten, want over het algemeen eten mensen veel meer dan ze aan voedingsstoffen nodig hebben. Dat je honger krijgt wil niet per se zeggen dat je eten nodig hebt, het kan ook gewoon betekenen dat je maag gewend is aan meer inhoud.
Jonge kaas is trouwens voor zover ik weet niet gezonder dan oude kaas. Als je er dan toch op wilt letten, kun je 20+ kaas pakken. Als je zelf wilt nazoeken hoeveel calorieën er in je eten zitten, kun je kijken op www.calorietabel.nl (als man mag je normaal gesproken zo'n 2500 kcal op een dag, maar als je wilt afvallen moet je daar toch wel onder blijven).
pi_33653452
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:52 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik heb het even nagezocht, en een gebakken ei valt inderdaad best mee, 110 kcal. Als je in olijfolie bakt enzo zal het in elk geval niet je hele dieet naar de filistijnen helpen.
Over dat eten in de ochtend, ik heb juist altijd gehoord dat je door te ontbijten je stofwisseling goed op gang brengt, zodat wat je later eet beter verbrand wordt. Maar daarvoor is het niet nodig om jezelf helemaal vol te stoppen bij het ontbijt, als je maar íets eet. Je kunt jezelf ook best aanwennen om bij elke maaltijd minder te eten, want over het algemeen eten mensen veel meer dan ze aan voedingsstoffen nodig hebben. Dat je honger krijgt wil niet per se zeggen dat je eten nodig hebt, het kan ook gewoon betekenen dat je maag gewend is aan meer inhoud.
Jonge kaas is trouwens voor zover ik weet niet gezonder dan oude kaas. Als je er dan toch op wilt letten, kun je 20+ kaas pakken. Als je zelf wilt nazoeken hoeveel calorieën er in je eten zitten, kun je kijken op www.calorietabel.nl (als man mag je normaal gesproken zo'n 2500 kcal op een dag, maar als je wilt afvallen moet je daar toch wel onder blijven).
mijn ei, wat doe je?!!! gelukkig maar, want ik heb er net weer eentje achter mijn kiezen. Het is voor mij best vreemd om zo op te letten naar wat ik eet, dat ik echt moet wennen. bedankt voor de site die je me gegeven hebt! kan ik teminste elke dat een lijstje maken van de dingen die ik die dag mag hebben, voel ik me teminste nog net niet helemaal onzeker. en dat hongergevoel... in de gisteravond had ik een bakje yoghurt met schijfjes banaan. was me zeer goed bevallen dankje voor je wijze raad!
pi_33657107
Jeeee, het gaat al 1,5 dag echt goed bij me. En dat terwijl ik ongesteld ben.
Damn... wat ben ik geweldig

Nog geen probleempunt tegengekomen....
pi_33658786
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef Aequalitas het volgende:

[..]

Dat heeft mijn vriendin ook hoor
56kg @ 1.70

Gezeik altijd
pi_33658993
Hoe oud zijn die meiden??? Misschien speelt dat ook nog mee!
Hoe jonger ze zijn, hoe lichter vaak en hoe dunner in is!

Ik krijg nu steeds te horen dat ik best wat vet mag hebben op mijn leeftijd.
En het is echt zo, hoe ouder je wordt, hoe makkelijker de kilo's eraan komen.
pi_33659137
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:

Mijn vriendin is 22....
pi_33659191
Ow... toen was ik 1.63 en was ik blij dat ik wel 50 kilo woog!
En toen werd ik 30 en woog ik 72 kilo.
Dus wat niet is, dat kan nog komen!
pi_33659357
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef Kleintje het volgende:
Ow... toen was ik 1.63 en was ik blij dat ik wel 50 kilo woog!
En toen werd ik 30 en woog ik 72 kilo.
Dus wat niet is, dat kan nog komen!
Tja,dat klopt.M'n vriendin let héél erg op haar gewicht,dat is in haar cultuur nou eenmaal zo.Daar is 'n slank figuur hebben erg belangrijk.....
pi_33659730
Slank zijn is gewoon 'in' en 'hot'.
En als al die jonge meiden dat zijn, dan wil jij dat ook.

En in bepaalde culturen/branche's is het ook verdomd belangrijk.

Op gewicht letten vind ik niet zo nodig, op je voeding letten wel. Dat bepaalt immers je gewicht. En mijn gewicht maakt me niet uit, mijn figuur vind ik wel belangrijk.
pi_33660389
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef Kleintje het volgende:

20
pi_33662509
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Kleintje het volgende:
Slank zijn is gewoon 'in' en 'hot'.
En als al die jonge meiden dat zijn, dan wil jij dat ook.
nou, om eerlijk te zijn hoef ik geen lat te hebben eens een langdurige relatie gehad met een latje, maar was vaak bang dat ik haar ''brak''. ze zien er zo fragiel uit...
pi_33678547
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]

mijn ei, wat doe je?!!! gelukkig maar, want ik heb er net weer eentje achter mijn kiezen. Het is voor mij best vreemd om zo op te letten naar wat ik eet, dat ik echt moet wennen. bedankt voor de site die je me gegeven hebt! kan ik teminste elke dat een lijstje maken van de dingen die ik die dag mag hebben, voel ik me teminste nog net niet helemaal onzeker. en dat hongergevoel... in de gisteravond had ik een bakje yoghurt met schijfjes banaan. was me zeer goed bevallen dankje voor je wijze raad!
Graag gedaan
Ik heb trouwens wel gemerkt dat allerlei alledaagse dingen er niet bij staan op die site, of in hele rare hoeveelheden. Suiker per 100 gram, maar hoeveel is nou een klontje Ik heb zelf ook een boekje, daar staat een calorieëntabel in met veel meer voedingsmiddelen en handiger aangegeven, bijv. een klontje suiker of een handje chips. Er staat ook wat meer informatie in over de verschillende voedingsstoffen die in je eten zitten, wat je nodig hebt en hoeveel calorieën je moet weglaten (afhankelijk van je dagelijkse activiteit etc.) om verantwoord af te vallen. Echt handig!
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:11:14 #187
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_33679088
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef blessed19 het volgende:

[..]

nou, om eerlijk te zijn hoef ik geen lat te hebben eens een langdurige relatie gehad met een latje, maar was vaak bang dat ik haar ''brak''. ze zien er zo fragiel uit...
Gozer,mijn vriendin is mooi slank en geloof me.....ze heeft nog steeds niks gebroken!
Mijn DVD's | RetroJunk
pi_33684734
Het gaat hier nog erg goed. Nu weet ik dat het gevaar gaat schuilen. 2 dagen goed gegaan, dag 3 smokkel ik dan vaak wat. Dat mag dan, heb toch 2 dagen goed mijn best gedaan. Dag 4 smokkel ik wat meer en op dag 5 ben ik vergeten dat ik aan het lijnen was.
Dus... ik moet nu even streng blijven....
pi_33685953
Lastig blijft het he?
Hier gaat het nog steeds goed, ik zit op 59 kilo, en paste met kerst zowaar weer in mijn oude galajurk. De laatste keer dat ik die paste was na heel streng crashen, maar nu, jaren later is het me dus gewoon op een gezonde manier gelukt.

Alleen ben ik nu een tijdje ziek geweest, ik begin weer op te knappen
  Moderator woensdag 4 januari 2006 @ 10:03:42 #190
5428 crew  miss_sly
pi_33686051
Ik ben de feestdagen goed doorgekomen
Niet te veel gegeten en gedronken en neit al te slecht.
Maandag heb ik een nieuw rokje gegkocht, spijkerbroekmaat 28

Ik heb alleen even geen beschikking over een weegschaal, dus hoeveel ik weeg, weet ik nog niet. slecht kan eht niet zijn, volgens mij
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_33686125
Nee, dat kan nooit slecht zijn dan, spijkerbroekmaat 28, dat is heel netjes hoor!
  Moderator woensdag 4 januari 2006 @ 10:14:25 #192
5428 crew  miss_sly
pi_33686271
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:07 schreef wendy-tje het volgende:
Nee, dat kan nooit slecht zijn dan, spijkerbroekmaat 28, dat is heel netjes hoor!
Ik ben er ook heel blij mee, moet ik zeggen. Ik kan me nog herinneren dat ik een spijkerbroekmaat 36 nodig had, dus dit is echt erg goed
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_33691946
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 09:57 schreef wendy-tje het volgende:
Lastig blijft het he?
Hier gaat het nog steeds goed, ik zit op 59 kilo, en paste met kerst zowaar weer in mijn oude galajurk. De laatste keer dat ik die paste was na heel streng crashen, maar nu, jaren later is het me dus gewoon op een gezonde manier gelukt.
Hm, dat is eigenlijk wel een goed idee. Ik heb ook nog een galajurk van 2,5 jaar geleden, het zou wel super zijn als ik daar weer eens in paste. Mooi doel om te stellen

Of in m'n oude spijkerbroek, maatje 29 heb ik ooit gehad... Nu 33.
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:07:59 #194
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_33693596
Ik wil me ook even aanmelden toch maar even voor stok achter de deur zetten anders zijn de goede voornemens met een paar weken weer weg.

ik ben 1.72m en woog voor de zomer 71kg en had dus netjes een BMI van 24. Nu een half jaar later is er 4kg bij gekomen en das veel te veel in een half jaar. Tis wel net na de feestdagen dus die laatste kilo's zullen er wel snel weer af gaan. Maar ik wil dus zo snel mogelijk terug naar de 71kg en dan verder gaan tot ik een mooi BMI heb van ongeveer 22. Dit wil ik graag voor 1 mei bereiken. Kan ik dan weer leuke kleding kopen

dus: Sum (1m72) (25,35) weegt 75 kilo en wil graag 65 kilo wegen

is de nieuwe richtlijn.

wat bij mij t beste werkt: ik woon nog thuis en mee blijven eten met de pot schiet niet echt op dus dan haal ik echt boodschappen voor mij apart. overdag bruin brood met sandwich zalm en kipfilet met bieslook en iets van heldere cup a soup of opkikkers. savonds vis met sla (tonijn of zalm) met tomaat en komkommer en zacht gekookt eitje, een goed vol bord dus of vis wokken met wokgroente in olijfolie (tonijn/zalm/kabeljauw) en voor de luxe variatie neem ik soms sushi of haring verder veel water en thee (groene thee, rooibos). ik laat dus vooral wit brood, vlees, aardappelen, frisdrank en alles wat met boter bereid wordt staan. oja voor de trek heb ik nog bananen en crackers met olijfolie en oregano liggen. en ander fruit is ook altijd aanwezig.
pi_33699452
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:43 schreef Kleintje het volgende:

[..]

als ik de moed niet meer heb om te lijnen, dan draai ik de boel om. Dan probeer ik alleen om niet aan te komen. Afvallen hoeft niet, maar aankomen mag niet. Scheelt ook al een hele hoop.
Hmm dat is ook wel een goeie! Nu nog me daaraan houden als het weer zo ver is dat ik gestopt ben met afvallen...
pi_33702746
Ik ga ook maar eens mee doen. Ik weet dat mn BMI eigenlijk te hoog is voor hier, maar in de dieetclub zeiden ze juist weer dat ie te laag was voor daar. Mijn plannen: regelmatiger, minder eten en meer en fanatieker sporten. Ik kom van de 76 kilo, dus ben al best wat kwijt, maar er moet nog meer af, en het moet er vooral afblijven. Die 70 is dan ook een eerste doel, eigenlijk zou ik er nog meer af willen hebben, maar dat komt later wel (als het goed is).

Quinazoline (1m62) (27,4) was 76 kilo, weegt 72 kilo en wil graag maximaal 70 kilo wegen (-4)

[ Bericht 1% gewijzigd door Quinazoline op 04-01-2006 19:04:28 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:40:07 #197
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_33717334
woei!
Vanmiddag belde mijn sportschool me op, dat er een plekje vrij was bij de spinningles van vanavond! Ik stond namelijk als eerste op de reservelijst omdat de gewone lijst vol was...

Dus vanavond weer een lekkere spinningles gehad! Ik kon nog vrij aardig meekomen, had wel niet zoveel gewicht als de rest van de klas erop, maar 't ging qua oefeningen en ritme aanhouden vrij aardig!
Morgen nog trainen en dan heb ik de 2x deze week weer gehad. Vorige week 1x, deze week 2x komende week 3x en dan zit ik weer lekker op schema, want daarna wordt 't alleen maar meer

Ik gok dat ik morgen spierpijn heb, maar dat maakt niet uit, dan kan ik ff lekker spieren trainen op mijn bovenlijf, dat doet nu namelijk nét niet meer zoveel pijn van afgelopen week De start is gemaakt, nu de rest nog en dan komt het allemaal weer helemaal goed!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_33720766
Vanavond ga ik ook sporten Normaal heb ik daar niet zo'n zin in, maar nu heb ik de sauna gereserveerd voor achteraf en daar heb ik nu dus heeeeeeel veel zin in. Goede motivatie dus
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_33723866
Ik mag weer sporten van mijn fysio dus ook maar meteen gedaan. Op mijn eten letten gaat ook nog redelijk terwijl ik toch een half weekje centerparcs erop heb zitten. Ik was ook blij verrast dat toen ik op de weegschaal stond vandaag hij lager aangaf dan vorige week.

slipslop (1m85) (25) was 87kg, weegt nu 85,3kg en wil graag 75kg wegen (-1,7)
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:52:47 #200
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33725164
Ik ben hierheen gestuurd door de Dieetclub, ik wist niet dat er in BMI gemeten werd e.d.

Ik ben 5 dagen geleden begonnen met 'dieet' wat inhoudt dat ik gewoon oplet op hoeveel calorieen ik eet, dus alles light, geen brood maar lichte crackers e.d. (wel normaal aardappels en groente en een stukkie vlees 's avonds) en ben al twee kilo kwijt.
Voordat ik een vreugedansje ga doen, prent ik mezelf goed in dat dit ws alleen maar vocht is.

Even een stukje voorgechiedenis;
Ik ben zelfs na de geboorte van mijn derde zoon altijd heel erg dun geweest, met een lengte van 1.74 en een gewicht van 50 kg. een echt 'mager ding' maar ik was gezond en kwam gewoon niet aan al vrat ik een hele frietzaak op. Maarja, na je dertigste begint je stofwisseling te vertragen kennelijk en blijkt het cliche de waarheid, na je dertigste kom je sneller aan. Vooral de laatste 4/5 jaar is het snel gegaan. Met name omdat ik de slechte gewoonte had ontwikkeld om elke dag toch wel 4 a 5 biertjes te drinken en in het weekend zelfs meer, de frietpan stond regelmatig te sputteren en omdat ik een luie kokkin ben stond ook aardappelpuree regelmatig op het menu. Avondeten werd ook meestal pas na 21.00 uur gegeten ofzo en daarna naar bed.
Nu is daar allemaal verandering in gekomen, ik ben gestopt met drinken (moeiteloos b.t.w.) en let dus erg op mijn calorie-inname. Snoepen deed ik al niet.
Sporten komt nog, maar momenteel wordt mijn zolder waar de crosstrainer staat in beslag genomen door mijn fotostudio.

Mijn stats voor het lijstje:
Puckzzz- 1.74 mtr- BMI 22.79 was 71 KG - nu 69 KG wil wegen: 60 kg. (-2)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 01:06:07 #201
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_33752517
En hier gaan we verder, aangezien de Kerst alweer voorbij is!

Slank de zomer in XXIV -- De zomer komt eraan!!!

Ik heb het lijstje zoveel mogelijk geupdate, sta je er nog niet bij, meldt het dan eventjes!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 06:44:39 #202
16715 Mylene
*schatje*
pi_33755273
Slotje dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')