abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32279531
Daar ben ik weer.
Gisteren kwam mijn vriend thuis en... die had zo'n trek in pizza dat ik me liet overhalen, het eten stond toch nog niet klaar.
Dus... hij naar de winkel, 2 pizza's halen en die in de oven.
Heerlijk gegeten....

En nu... ik sta vanmorgen op de weegschaal... 1 week bezig. En wat ziet mijn oog.... 62,6
Dus 1,4 in 1 week tijd.

Ik pak een schaaltje yoghurt (150 gram) = 1 punt
Ik pak 25 gram krokante muesli appel = 2 punten
een bakkie thee en... ik ga achter de pc zitten.

Ik open het weight watchers programma, ik pas mijn voeding van gisteravond aan....
en ik schrik me dood!!!!
Op een normale dag, zonder sporten... mag ik zo'n pizza niet eens!!!

Een dr. Oetker Ristorante pizza Quattro Formaggi is 20,5 punt!!!!!
Ik heb gisteren dus 31,5 punt gegeten!!!
Door mijn gesport mocht ik er meer dan 18, ik mocht er 22,5!
Maar dit is nog 9 punten teveel!!!!

Ik wist echt mijn god niet dat zo'n pizza zo slecht was!
Weer wat geleerd!

Maar goed, ben afgevallen en ik ga heerlijk door
pi_32279603
Woehoe, mijn weegschaal stond vanmorgen weer op 61. Ik moest blijkbaar ongesteld worden.

Was dat ook nog niet geweest sinds mijn mirena geplaatst is begin september!
pi_32281279
Super Wendy-tje!
Ik hoop volgende week ook de 61 te zien. Desnoods de 61,9
Dan is er toch weer 600 gram af!

Hou vol he... ondanks dat je straks ongesteld bent en dat waarschijnlijk al het chocola in de wereld jouw naam gaat roepen...
pi_32281513
Ik heb niet zo'n precieze weegschaal (ook een stukje zelfbescherming, heb immers boulimia gehad) dus mijn gewicht is nooit zo precies bekend

Volgens mij val jij op zich makkelijk af toch?
pi_32281868
Klopt, maar ik kom dus ook vrij gemakkelijk weer aan.
Maar goed, moet ook zeggen dat ik mezelf nu dwing tot heel veel bewegen en tot verdomd veel water drinken.
pi_32282174
Op een gegeven moment kost veel drinken je weinig moeite meer, het is puur een gewoonte
  zondag 20 november 2005 @ 09:59:53 #107
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_32419423
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 08:54 schreef knuffeldees het volgende:

Knuffeldees (1.71) (21) was 86, is nu 61,7 en wil graag 61 kg wegen. -24,3
heb afgelopen week het vetvrije dieet gevolgd en dit is het resultaat

Knuffeldees (1.71) (20.18) was 86, is nu 59 en wil graag -- kg wegen. -27
Dubbel zo Frissss
pi_32419474
Gefeliciteerd knuffeldees!

Maarre, vetvrij, is dat wel gezond?
  zondag 20 november 2005 @ 12:23:15 #109
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_32421449
quote:
Op zondag 20 november 2005 10:07 schreef wendy-tje het volgende:
Gefeliciteerd knuffeldees!

Maarre, vetvrij, is dat wel gezond?
het is volgens mij niet helemaal 100% vetvrij
hier kun je het dieet vinden, ik had alleen moeite met de donderdag en de vrijdag maar het is de moeite waard
http://www.dieetwijzer.com/vetvrij.html
Dubbel zo Frissss
pi_32422351
Das inderdaad niet vetvrij
Wel weinig... maar als jij het daar goed op doet, waarom niet?
pi_32425392
Bijna 2 weken bezig, en bijna 4 kilo kwijt... het gaat goed!
pi_32428718
Zo dan, goed hoor!
pi_32454011
handig topic dit!
Ik zou ook graag mee doen, weeg nu 71 kilo en ben 1,79. Ik wil niet zo veel af vallen, 68 is genoeg.
Ben al wel eerder flink afgevallen, maar heb het toen niet op een al te beste mannier gedaan (veel te weinig eten enzo ) en dat kwam er daarna natuurlijk weer net zo hard aan Nu het dus maar eens op een andere mannier proberen, maar dat wil nog niet zo goed lukken
pi_32454242
Succes BOB.
Wat wil er nog niet lukken?
We helpen elkaar er hier doorheen!
  maandag 21 november 2005 @ 15:42:52 #115
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_32454436
Wie heeft er goede tips voor mij?

Ik ben 1.69 lang, weeg 62 kilo, en wil er graag een paar kilootjes van af. Hoeft niet veel te zijn, met een kilo of 3 a 4 ben ik meer dan tevreden. Tot nu toe lukt het echter niet zo goed.

Eigenlijk wil ik niet echt een 'dieet' volgen, maar gewoon wat opletten met dingetjes. Iemand kleine tips voor me?

BVD!
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_32454584
Tsja, standaard tips dan maar: 's avonds niet meer eten, niet snoepen, letten op suiker en vet. Dan zou je een heel eind moeten komen.
pi_32454591
Helaaz, 3 goede maaltijden, dus ook een ontbijt.
Zelf kan ik 's morgens vroeg niet eten, dus ik ontbijt pas om half 10. Heb mijn lunch en diner dus ook naar achteren gezet zodat ik echt 3 goede maaltijden op een dag heb.

Verder veel fruit, verse groente en echt veel drinken.
Als je wel trek hebt in iets lekkers, gewoon doen. Jezelf niet martelen. Poets daarna je tanden, want zolang je die lekkere smaak in je mond blijft houden, blijf je trek houden in lekkers...
pi_32454599
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Succes BOB.
Wat wil er nog niet lukken?
We helpen elkaar er hier doorheen!
bedankt! Mijn grootste probleem is dat ik een hekel heb aan brood ik moet dan 's ochtends van mezelf echt 2 boterammen eten, maar 's middags heb ik er vaak geen zin meer in. Dus dan ga ik aan de koekjes/chips/noodles en dat is natuurlijk niet de bedoeling Nu dus hard op zoek naar iets gezonds wat ik kan eten als lunch
pi_32454643
Wendy-tje, ik ben het niet eens met je 's avonds niet eten.
Als je jezelf gaat inhouden om niets te pakken, dan gaat het vaak goed mis. Dan eet je niet een handje chips maar een hele zak.
Gewoon wat nemen, maar leer maat te houden!
  maandag 21 november 2005 @ 15:53:55 #120
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_32454740
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef Kleintje het volgende:
Helaaz, 3 goede maaltijden, dus ook een ontbijt.
Verder veel fruit, verse groente en echt veel drinken.
Als je wel trek hebt in iets lekkers, gewoon doen. Jezelf niet martelen. Poets daarna je tanden, want zolang je die lekkere smaak in je mond blijft houden, blijf je trek houden in lekkers...
Handig van me, ben net vergeten te zeggen dat ik spijsverteringsprobleempjes heb (PDS), en ik eet daarom 6 keer klein per dag. Kan soms heel veel last krijgen van groene groenten, kool, rauwkost etc. Ook vezelrijke producten, zuivel en pittige dingen krijg ik last van. Maakt het dus wel moeilijker! Gelukkig kan ik ook niet tegen heel vet eten (dus geen pizza en gefrituurde dingen voor mij).

Is het echt zo dat veel drinken helpt? Water he?
pi_32454958
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef Bob. het volgende:

[..]

bedankt! Mijn grootste probleem is dat ik een hekel heb aan brood ik moet dan 's ochtends van mezelf echt 2 boterammen eten, maar 's middags heb ik er vaak geen zin meer in. Dus dan ga ik aan de koekjes/chips/noodles en dat is natuurlijk niet de bedoeling Nu dus hard op zoek naar iets gezonds wat ik kan eten als lunch
Ik heb ook een hekel aan brood. Ja croissants, pistoletjes en dat soort shit vind ik lekker, maar gewoon een snee brood...
En ja, ik ontbeet ook op die manier!
Nu eet ik wat yoghurt met muesli.
Of wassa of cracottes.

Soms alleen met een appel en 2 mandarijnen!..

Succes...
pi_32455027
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:53 schreef Helaaz het volgende:

[..]

Handig van me, ben net vergeten te zeggen dat ik spijsverteringsprobleempjes heb (PDS), en ik eet daarom 6 keer klein per dag. Kan soms heel veel last krijgen van groene groenten, kool, rauwkost etc. Ook vezelrijke producten, zuivel en pittige dingen krijg ik last van. Maakt het dus wel moeilijker! Gelukkig kan ik ook niet tegen heel vet eten (dus geen pizza en gefrituurde dingen voor mij).

Is het echt zo dat veel drinken helpt? Water he?
Met water haal je schadelijke dingen uit je lichaam. Dus veel drinken, dan haal je veel giftige stoffen uit je lichaam, je piest je gewoon leeg (denk aan biologie, nieren blaas etc.).

Pfew, en met die stoornis vind ik het moeilijk om je tips te geven.
Is PDS net zoiets als een spastische darm?
is een dietist dan geen oplossing voor jou?
Naar je huisarts gaan, klagen over je darmen en zo een afspraak met een voedingsdeskundige lospeuteren..
  maandag 21 november 2005 @ 16:12:25 #123
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_32455152
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:05 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Met water haal je schadelijke dingen uit je lichaam. Dus veel drinken, dan haal je veel giftige stoffen uit je lichaam, je piest je gewoon leeg (denk aan biologie, nieren blaas etc.).

Pfew, en met die stoornis vind ik het moeilijk om je tips te geven.
Is PDS net zoiets als een spastische darm?
is een dietist dan geen oplossing voor jou?
Naar je huisarts gaan, klagen over je darmen en zo een afspraak met een voedingsdeskundige lospeuteren..
Veel water dus... Is ook goed voor mijn darmen dus dat scheelt. Helaas ben ik een slechte drinker. PDS is idd hetzelfde als een spastische darm. Moet dus al heel erg opletten met eten. Misschien is een dietist nog niet zo'n slecht plan. Thanx voor je tips iig!
pi_32455361
Helaaz, ik drink ook slecht. Maar zet gewoon waar je ook bent zo'n flesje gevuld met water naast je.
Zorg dan dat je er 's morgens, 's middags en 's avonds minimaal 1 leeg hebt. Dan heb je al 1,5 liter.
Verder gewoon koffie en thee....
  maandag 21 november 2005 @ 16:50:13 #125
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_32455964
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:25 schreef Kleintje het volgende:
Helaaz, ik drink ook slecht. Maar zet gewoon waar je ook bent zo'n flesje gevuld met water naast je.
Zorg dan dat je er 's morgens, 's middags en 's avonds minimaal 1 leeg hebt. Dan heb je al 1,5 liter.
Verder gewoon koffie en thee....
Proberen we dat maar. In periodes dat ik veel last heb van PDS doe ik het ook op die manier, maar gek genoeg ben ik dat na een dag of 3 zo zat dat ik het maar laat zitten. Maar nu moet ik er maar aan geloven!
pi_32472214
Succes!

Tsja, ik was al nooit een slechte drinker, maar sinds ik een periode veel blaasonstekingen heb gehad, leerde ik wel drinken. Als ik het niet doe, heb ik binnen de korste keren namelijk weer een blaasonsteking te pakken. En die heb ik liever niet
Op een gegeven moment is het echt een gewoonte, en ga je echt wat dorst krijgen als je te weinig drinkt.
pi_32472235
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:49 schreef Kleintje het volgende:
Wendy-tje, ik ben het niet eens met je 's avonds niet eten.
Als je jezelf gaat inhouden om niets te pakken, dan gaat het vaak goed mis. Dan eet je niet een handje chips maar een hele zak.
Gewoon wat nemen, maar leer maat te houden!
Misschien werkt het voor jou zo, maar voor mij niet helaas.

Ik ben zelf iemand die echt de gewoonte er uit moet halen om mezelf een goed en gezond eetpatroon aan te leren. Maar houden met die dingen is iets wat ik waarschijnlijk nooit meer leer. Tsja, boulimia verleden.
Ik heb veel dingen ook gewoon niet in huis omdat ze anders op zouden gaan, en ik binnen de kortste keren weer kotstend boven de wc zou hangen. Ten eerste erg ongezond, en ten tweede ook niet best voor mijn gemoedstoestand.
pi_32472634
wendy-tje (1,60) (23,6) was 66,0 kg, is nu 60,5 kg en wil graag 58,0 kg wegen. -5,5

Het is heel lang geleden dat ik deze stand heb gezien op de weegschaal! En dat op een gezonde verantwoorde manier
pi_32472860
Wordt ook maar weer eens tijd voor mij om te gaan beginnen.

Jaar of 4 terug woog ik ruim 92 kg, toen via Ega in een jaar tijd 12 kg kwijt geraakt (kon veel sneller, maar heb me toen niet alles ontzegt, dus ook af en toe gewoon lekker nergens op letten). Dit is een hele tijd goed gegaan, maar toch langzaam aan is er weer wat bij gekomen.

Ben 32 jaar, rond de 1.80, en zo rond de 85 kg. Niet echt overdreven zwaar dus, maar wil weer terug naar de 78. Sport gemiddeld 2x in de week fitness (krachttraining,met wat cardio).

+/- 2maanden terug begonnen met Biomed, maar dat heb ik maar de 1e 2 weken volgehouden, eerste 2 dgn 5x shake, en de daarop volgende dagen, 2x een shake + 1 x maaltijd. Niets voor mij.

Vandaag weer begonnen om het Ega programma op te pakken.

Begin is er :

- Ontbijt : Muslie + magere yoghurt, 1stuks fruit
- tussendoor : 1 stuks fruit
- veel water drinken

Kijken of ik het weer kan volhouden. Zie hier heel veel nuttige dingen staan, dus moet dat moet wel lukken.

Grtz. Remko

= What else do you have to do on a saterdaynight =
pi_32473174
Succes Redscorpion!

Wendy, dat van jou is dan een verhaal apart. Mensen zonder bepaalde eetstoornissen kunnen dus best iets lekkers pakken.
Want als je eenmaal op gewicht bent moet je ook normaal kunnen leven en af en toe iets kunnen pakken. Je moet alleen maat leren houden.

Goed... mijn weegschaal vanmorgen, op dinsdag, mijn weegdag... 61,3!
Het gaat dus erg goed!
pi_32473328
Tsja, misschien klinkt het heel makkelijk om maat te leren houden, maar ik ken genoeg mensen waarvoor dat een groot probleem is, helaas. Waarom wordt er zoveel gejojot?
Vaak omdat mensen tijdens de lijnperiode strakke regels hebben om zich aan te houden, en vervolgens als ze een tijdje op gewicht zijn geweest, geen maat meer kunnen houden...
pi_32473427
Klopt, maar dat zijn vaak ook mensen die zich tijdens het lijnen helemaal niets meer gunden. En dan wordt het moeilijk als je eenmaal weer mag. Die mensen blijven echt altijd lijnen....
pi_32473570
Dat denk ik ook ja...
pi_32473585
Maar goed, het is ook verdomd moeilijk om op gewicht te blijven. Ik heb een tijdje amper kunnen sporten, dan ga je toch wat meer eten en dan kom je toch aan... hoe lullig het ook is..
pi_32473847
Bij het bedrijf waar ik afstudeer zitten een paar mensen in een rolstoel... die kunnen ook bijna niks eten, een aantal van hen hebben immers nauwelijks beweging... dat kan gewoon niet.
pi_32491866
Ik probeer goed te blijven eten, genoeg en gezond. Snoepen is uit den boze omdat ik dan geen maat kan houden. Ben net 23 kilo afgevallen en nog steeds afvallende maar ik weet niet zo goed hoe dat straks moet. Als ik op gewicht ben [over 4 kilo ongeveer] en dan op gewicht moet blijven. Of dat me wel lukt. Of ik niet de neiging heb door te gaan met lijnen of juist veel ga snoepen. Brrrrr ...
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:10:48 #137
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_32553954
Ik wil ook graag mee doen, ben ik korte tijd veel aangekomen, ging van 61 kio naar 70 kilo, ben 1,68 lang, ik wil zeker terug naar 61 en het liefst nog iets onder de 60! Ga morgen weer beginnen met dieten, ben al wel 2 keer per week naar de sportschool aan het gaan en eet heel veel fruit en groenten. Ben er sinds kort achter dat ik allergisch ben voor chocola en noten, dus dat scheelt alweer met snoepen, alleen nu eet ik veel meer chips en dergelijken.
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_32558757
Voor jullie allebei: is het dieet dan een grote afwijking van wat je normaal eet?
pi_32603314
*welke allebei?*

Ik ben anders gaan eten en ik denk dat ik zo blijf eten als ik nu eet. Alhoewel ik wel wat meer moet gaan eten wil ik niet meer afvallen. Denk ik. Of minder bewegen.
Ik ben in elk geval heel blij dat ik nu zo gezond/bijna vegetarisch eet en dat wil ik graag zo houden. in die zin is het geen dieet dat ik doe.
pi_32614135
Tsja, je moet op een gegeven moment een evenwicht zien te vinden. Mijn eigen ervaring is wel dat je lichaam op een gegeven moment niet zo makkelijk meer afvalt. Ook kun je denken dat je wel je goede eetpatroon vasthoudt (je eet immers erg gezond) maar je af en toe eens wat meer permitteert
pi_32680472
Nou, of ik wil of niet, ik zal ook mee moeten gaan doen!
Ik heb geen idee hoe zwaar ik weeg maar de laatste keer dat ik gewogen heb was ik 70 kg dus dat zal wel iets erboven zijn dan. Ik ben zo'n 172 cm lang. Mijn buikomtrek was dus blijkbaar te veel (je meent het), 95 cm. Plus ik zie gewoon dat dit niet meer bij mijn normale bouw hoort, die opzich al wat stevig is maar niet op deze manier. Dus ik moet afvallen voordat ik helemaal de verkeerde kant op ga!
Wish me luck, ik ga het proberen met gezonder eten. Dit omdat ik voornamelijk aangekomen ben door het krijgen van een nieuwe vriend, en die vreet zichzelf een ongeluk. En dan vreet je (onopgemerkt) mee..
Het heeft opzich niet veel haast, maar het moet wel gebeuren!
Dus:
ParanoidEv (1m72) (overal anders?) was 72 kg, weegt nu 72 en wil graag 60 kg wegen
Zo, het is een begin. Nu kijken of het me gaat lukken. En morgen nog even nawegen..en schrikken.
pi_32681797
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:01 schreef ParanoidEv het volgende:

ParanoidEv (1m72) (overal anders?) was 72 kg, weegt nu 72 en wil graag 60 kg wegen
Zo, het is een begin. Nu kijken of het me gaat lukken. En morgen nog even nawegen..en schrikken.
Dat ovewral anders moet je BMI zijn right? ik geloof dat je dat berekende door jegewicht de delen dor het kwadraat van je lengte, dus bij jou: 72/1.72²=24.3

En verder: suc6!
pi_32684041
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:48 schreef Bob. het volgende:

[..]

Dat ovewral anders moet je BMI zijn right? ik geloof dat je dat berekende door jegewicht de delen dor het kwadraat van je lengte, dus bij jou: 72/1.72²=24.3

En verder: suc6!
Ja op 1 website kwam 24,3 en de andere 22,2 dus ik kon het niet meer volgen, maar ik neem nu aan dat dat van jou klopt. Zoals je ziet zit ik dus lekker tegen het randje aan.
Nouja, op naar minder kilooooos
pi_32752720
Nou, hoog tijd om me hier na een poosje meelezen ook maar eens aan te melden. Om de één of andere reden staat het me tegen om mijn omgeving voortdurend op de hoogte te houden van mijn afvalpogingen en -vorderingen (waarschijnlijk omdat mijn moeder dat al jaren tot vervelens toe
doet ), dus dit lijkt me een prima vervanging. Eerst maar mijn regeltje:

Minilotje (1m59) (22.5) was 57.0 kg, weegt nu 57.0 kg en wil graag 50 kg wegen -0

Zeven kilo dus. Lang, jarenlang, woog ik vijftig kilo. Soms wat meer, soms wat minder, maar over het algemeen zo stabiel als ik-weet-niet-wat. Tót ik ging samenwonen. Dit lokte misdadige hoeveelheden franse kaasjes, warme chocolademelk en versgebakken brownies uit, met tot gevolg dat ik een jaar later vijftien kilo meer woog dan voorheen. Best schrikken.
De helft ervan is er in de jaren daarna wel weer afgegaan. Zonder te lijnen overigens, ik had het vooral te 'danken' een zomer vol leuke chemicaliëen, dansen tot zondagmorgen en pas zo tegen woensdag weer eetlust krijgen.. Maar ik heb mijn leven allang wat gebeterd en die laatste zeven kilo's zitten al maanden onwrikbaar op mijn lijf. En dat ben ik beu, vandaar.
Ik heb niet echt een streefdatum, maar ik zou het leuk vinden als ik tegen de tijd dat het lente wordt een nieuwe zomergarderobe kan gaan inslaan met wat hopelijk voorlopig mijn definitieve kledingmaat zal zijn.

Ik zal het maar vooral op mijn voeding moeten gooien. Ik lees altijd ietwat beschaamd wat jullie zoal eten op een dag, want een dergelijke structuur heb ik al eeuwen niet meer. Er zijn dagen dat ik leef op een Kitkat en zes glazen cola en er zijn dagen dat ik ruimschoot ontbijt, lunch en dineer. En alles daartussenin - er valt geen peil op te trekken. Ik heb al heel vaak geprobeerd om er een wat vaster ritme in aan te brengen, maar ben daar tot nu toe niet bepaald in geslaagd. Ik werk parttime en doe daarnaast van alles en soms ook een halve week helemaal niks, dus het is wat lastig om het te koppelen aan de rest van mijn leefritme. Ik ben volkomen ritmeloos. En daarnaast ook nog vreselijk slordig en altijd te laat, dus als ik 's morgens zes minuten voordat ik op mijn werk moet zijn uit mijn bed rol ben ik allang blij als ik mijn tanden gepoetst heb en zit het smeren van een paar boterhammen er écht niet meer in.
Maar enfin. Ik raak die paar kilo toch echt niet vanzelf kwijt!

Van lichaamsbeweging zal ik het niet bepaald moeten hebben. Ik loop enkele dagen in de week twintig minuten stevig door vanwege mijn werk en een gestolen fiets. En middels een niet onaanzienlijke attractieparkliefhebberij loop ik eens in de één a twee weken de hele dág, maar tot heel veel meer kan en wil ik me niet zetten.

Nou goed, dat was wel voldoende introductie. Succes allemaal.
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 08:57:00 #145
5428 crew  miss_sly
pi_33036043
Ik ben onlangs begonnen met spinnen, en het lijkt al vruchten af te werpen: ik ben weer afgevallen
oud
miss_sly (1,65) (24,1) was 84,5 kg, is nu 65,5 kg en wil graag 65,0 kg wegen. -19,0

nieuw
miss_sly (1,65) (23,3) was 84,5 kg, is nu 63,5 kg en wil graag 62,0 kg wegen. -21,0
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_33036065
dit is een mooi topic! even een tvp!
pi_33036119
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:00 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ja op 1 website kwam 24,3 en de andere 22,2 dus ik kon het niet meer volgen, maar ik neem nu aan dat dat van jou klopt. Zoals je ziet zit ik dus lekker tegen het randje aan.
Nouja, op naar minder kilooooos
Ik zit op 24.7, nog net niet dus...
pi_33036167
ik zal dan ook maar beginnen, ik weeg nu 82.7 kilo en wil eigenlijk 5 kilo afvallen zodat ik op 77.5 uitkom.

Scorpie(1,83)(24.7)was 82.7, is nog 82.7 en wil graag 77.5 wegen
pi_33039855
Succes scorpie!
Vanmorgen zat ik op 59,5 kilo. Heel gek, jarenlang kreeg ik er met moeite een kilotje af, maar nu lijkt het heel makkelijk te gaan
pi_33045736
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef wendy-tje het volgende:
Succes scorpie!
Vanmorgen zat ik op 59,5 kilo. Heel gek, jarenlang kreeg ik er met moeite een kilotje af, maar nu lijkt het heel makkelijk te gaan
Wat doe je voor speciaals dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')