heb afgelopen week het vetvrije dieet gevolgd en dit is het resultaatquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:54 schreef knuffeldees het volgende:
Knuffeldees (1.71) (21) was 86, is nu 61,7 en wil graag 61 kg wegen. -24,3![]()
het is volgens mij niet helemaal 100% vetvrijquote:Op zondag 20 november 2005 10:07 schreef wendy-tje het volgende:
Gefeliciteerd knuffeldees!
Maarre, vetvrij, is dat wel gezond?
bedankt! Mijn grootste probleem is dat ik een hekel heb aan broodquote:Op maandag 21 november 2005 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Succes BOB.
Wat wil er nog niet lukken?
We helpen elkaar er hier doorheen!
Handig van me, ben net vergeten te zeggen dat ik spijsverteringsprobleempjes heb (PDS), en ik eet daarom 6 keer klein per dag. Kan soms heel veel last krijgen van groene groenten, kool, rauwkost etc. Ook vezelrijke producten, zuivel en pittige dingen krijg ik last van. Maakt het dus wel moeilijker! Gelukkig kan ik ook niet tegen heel vet eten (dus geen pizza en gefrituurde dingen voor mij).quote:Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef Kleintje het volgende:
Helaaz, 3 goede maaltijden, dus ook een ontbijt.
Verder veel fruit, verse groente en echt veel drinken.
Als je wel trek hebt in iets lekkers, gewoon doen. Jezelf niet martelen. Poets daarna je tanden, want zolang je die lekkere smaak in je mond blijft houden, blijf je trek houden in lekkers...
Ik heb ook een hekel aan brood. Ja croissants, pistoletjes en dat soort shit vind ik lekker, maar gewoon een snee brood...quote:Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
bedankt! Mijn grootste probleem is dat ik een hekel heb aan broodik moet dan 's ochtends van mezelf echt 2 boterammen eten, maar 's middags heb ik er vaak geen zin meer in. Dus dan ga ik aan de koekjes/chips/noodles en dat is natuurlijk niet de bedoeling
Nu dus hard op zoek naar iets gezonds wat ik kan eten als lunch
![]()
Met water haal je schadelijke dingen uit je lichaam. Dus veel drinken, dan haal je veel giftige stoffen uit je lichaam, je piest je gewoon leeg (denk aan biologie, nieren blaas etc.).quote:Op maandag 21 november 2005 15:53 schreef Helaaz het volgende:
[..]
Handig van me, ben net vergeten te zeggen dat ik spijsverteringsprobleempjes heb (PDS), en ik eet daarom 6 keer klein per dag. Kan soms heel veel last krijgen van groene groenten, kool, rauwkost etc. Ook vezelrijke producten, zuivel en pittige dingen krijg ik last van. Maakt het dus wel moeilijker! Gelukkig kan ik ook niet tegen heel vet eten (dus geen pizza en gefrituurde dingen voor mij).
Is het echt zo dat veel drinken helpt? Water he?
Veel water dus... Is ook goed voor mijn darmen dus dat scheelt. Helaas ben ik een slechte drinker. PDS is idd hetzelfde als een spastische darm. Moet dus al heel erg opletten met eten. Misschien is een dietist nog niet zo'n slecht plan. Thanx voor je tips iig!quote:Op maandag 21 november 2005 16:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Met water haal je schadelijke dingen uit je lichaam. Dus veel drinken, dan haal je veel giftige stoffen uit je lichaam, je piest je gewoon leeg (denk aan biologie, nieren blaas etc.).
Pfew, en met die stoornis vind ik het moeilijk om je tips te geven.
Is PDS net zoiets als een spastische darm?
is een dietist dan geen oplossing voor jou?
Naar je huisarts gaan, klagen over je darmen en zo een afspraak met een voedingsdeskundige lospeuteren..
Proberen we dat maar. In periodes dat ik veel last heb van PDS doe ik het ook op die manier, maar gek genoeg ben ik dat na een dag of 3 zo zat dat ik het maar laat zitten. Maar nu moet ik er maar aan geloven!quote:Op maandag 21 november 2005 16:25 schreef Kleintje het volgende:
Helaaz, ik drink ook slecht. Maar zet gewoon waar je ook bent zo'n flesje gevuld met water naast je.
Zorg dan dat je er 's morgens, 's middags en 's avonds minimaal 1 leeg hebt. Dan heb je al 1,5 liter.
Verder gewoon koffie en thee....
Misschien werkt het voor jou zo, maar voor mij niet helaas.quote:Op maandag 21 november 2005 15:49 schreef Kleintje het volgende:
Wendy-tje, ik ben het niet eens met je 's avonds niet eten.
Als je jezelf gaat inhouden om niets te pakken, dan gaat het vaak goed mis. Dan eet je niet een handje chips maar een hele zak.
Gewoon wat nemen, maar leer maat te houden!
Dat ovewral anders moet je BMI zijn right? ik geloof dat je dat berekende door jegewicht de delen dor het kwadraat van je lengte, dus bij jou: 72/1.72²=24.3quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:01 schreef ParanoidEv het volgende:
ParanoidEv (1m72) (overal anders?) was 72 kg, weegt nu 72 en wil graag 60 kg wegen
Zo, het is een begin. Nu kijken of het me gaat lukken. En morgen nog even nawegen..en schrikken.
Ja op 1 website kwam 24,3 en de andere 22,2 dus ik kon het niet meer volgen, maar ik neem nu aan dat dat van jou klopt. Zoals je ziet zit ik dus lekker tegen het randje aan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat ovewral anders moet je BMI zijn right? ik geloof dat je dat berekende door jegewicht de delen dor het kwadraat van je lengte, dus bij jou: 72/1.72²=24.3
En verder: suc6!
Ik zit op 24.7, nog net niet dus...quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja op 1 website kwam 24,3 en de andere 22,2 dus ik kon het niet meer volgen, maar ik neem nu aan dat dat van jou klopt. Zoals je ziet zit ik dus lekker tegen het randje aan.
Nouja, op naar minder kilooooos![]()
Wat doe je voor speciaals dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef wendy-tje het volgende:
Succes scorpie!
Vanmorgen zat ik op 59,5 kilo. Heel gek, jarenlang kreeg ik er met moeite een kilotje af, maar nu lijkt het heel makkelijk te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |