abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:32:09 #26
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_31429994
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:32 schreef Marloes het volgende:
Ik doe 1 keer in de week aan steps, wat wel leuk is moet ik zeggen, maar of het echt wat doet voor me weet ik niet
Zolang je het maar leuk vindt, is het goed. En beweging is meestal wel goed(behalve als je het overdrijft natuurlijk), dus dat is sowieso jouw winst.

Ik heb zelf veel moeite om niet te snoepen en te snaaien, maar gisteren stond ik voor de snoepautomaat en hoewel het hééél moeilijk was heb ik niets uit de automaat gehaald.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_31431050
Das knap GWS!

Tsja, beweging heb ik wel, ik zit iedere dag minimaal een uur op de fiets. Sinds een tijdje heb ik een eigen paard wat ik dus iedere dag verzorg, dus dat zit wel goed. Maar ik moet mijn stepapparaat maar weer eens onder het stof vandaan halen.
Ik voel me altijd zo lekker als ik dat soort dingen gedaan heb
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:48:13 #28
57434 Marloes
Digital Love
pi_31445990
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Afvallen? Ik ben er wel benieuwd naar.. Wat eten jullie bijv. op een dag? En snoep je helemaal niet meer of een klein beetje? En qua sport?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:57:15 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_31446232
Ik moest ff kijken wat je hier deed
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 12:27 schreef Kleintje het volgende:

Kleintje (1.63) (BMI 23) was 55, is nu 62,0, wil graag 55 wegen. 32 jaar.
Mensch, jij waait nog van je fiets af
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:44:06 #30
12913 GreatWhiteSilence
pi_31467283
Woei, toen ik mij vanmorgen woog, stond er 63 op het display
Mijn regeltje is dus

GWS (1.68) (22,3) was 67,5 kg, is nu 63,0 kg en wil graag 56,0 kg wegen. -4,5
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 17 oktober 2005 @ 08:54:06 #31
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_31504975
Ik heb hier al een lange tijd niks meer van me laten horen,
maar ik ben inmiddels samen gaan wonen,
ben toen als assistent bedrijfsleider in een kledingzaak begonnen
en vorige week gepromoveerd tot bedrijfsleidster,
dus zoals je je misschien voor kunt stellen heb ik het nogal druk gehad de afgelopen maanden, mede dankzij de drukte ben ik niet aangekomen alhoewel ik meer ben gaan snoepen,
ik weet dat ik er geen gewoonte van moet maken
maar zo af en toe moet je je lichaam iets lekkers gunnen anders ga je er te zeer naar smachten. Daarbij sport ik 4 keer per week (3x fitness en 1x pilates)
en dat doe ik gelukkig nog met alle plezier,
ik ben gaan houden van mijn nieuwe lichaam
en ben sterk genoeg om in te zien dat ik niet meer wil worden zoals ik ooit..

was
Knuffeldees (1.71) (21.9) was 86, is nu 64 en wil graag 61 kg wegen. -22
is
Knuffeldees (1.71) (21) was 86, is nu 61,7 en wil graag 61 kg wegen. -24,3
Dubbel zo Frissss
pi_31505067
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:57 schreef moussy het volgende:
Ik moest ff kijken wat je hier deed
[..]

Mensch, jij waait nog van je fiets af
Hahhahaha.....
dat was jij in je rooie tuut zeker die van de week toeterde en zwaaide naar me? Vlakbij de Gemini.

Ik hoef er niet veel vanaf, ik wil alleen 2 gloedjenieuwe spijkerbroeken weer aankunnen!!!!

Eerste week heb ik enorm veel gesport en nog meer gesnoept
hhahahha... ik kon de knop niet omzetten.
Maar goed, zorg dan maar dat je meer sport dan snoept.

Zat vanmorgen op 60,8
pi_31505447
Het gaat goed hier!
Ondanks dat ik dit weekend 2 keer uit eten ben geweest gaat het prima. Scheelt toch als je niet snoept enzo. Ik heb al jaren een ongeveer vast eetpatroon, en ik beweeg tegenwoordig genoeg.

Zaterdag na het paardrijden stond de stand er zo voor....
wendy-tje (1,60) (23,8) was 66,0 kg, is nu 61,0 kg en wil graag 58,0 kg wegen. -5,0
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:37:35 #34
12913 GreatWhiteSilence
pi_31519709
Heb net een glaasje wijn achter de kiezen. Telt dat als een snoepje of als medicijn (gezond enzo )? *tipsy is *
pi_31526111
Mijn laatste kilo's gaan er definitief niet van af, dus ik laat het maar zo. Ik kan nu ook gewoon kleding kopen en mijn conditie gaat nog steeds flink vooruit (door het hardlopen vooral). Chocolade is nog steeds maar het lukt nu goed om het tot eens per maand te beperken.
Ik kan dus uit alle lijstjes en hoop er niet meer in terug te komen.

Marloes, ik ben afgevallen door gezonder te gaan eten en meer te gaan sporten. Ik heb alles wat ik had in het begin bijgehouden op overgewicht.nl, als hulpmiddel. Verder hebben we haast altijd een hoop fruit in huis, voor acute noodgevallen. Fruit (behalve bananen) mocht ik van mezelf namelijk onbeperkt eten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_31534257
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:29 schreef ymme het volgende:
Als je het echt wilt, dan lukt je dat. Probeer de verleiding te weerstaan. Wees sterk, dan ben je later alleen maar meer trots op je zelf

Ik ben ongeveer een half jaar geleden gewoon in 1 keer gestopt met het eten van snoep, chips, koek etc. Het enige wat ik nogaf en toe eet is een taartje oid bij verjaardagen en dat soort dingen. Op het begin kan het eventjes lastig zijn (gewoontes afleren is niet makkelijk), maar ik ben nu op een punt belandt dat ik er totaal geen behoefte meer aan heb, sterker nog, ik heb er zelfs een lichte afkeer van gekregen. Ik weet niet of dat voor iedereen zo zou kunnen werken, maar als je maar serieus genoeg bezig bent met je gezondheid kom je ver genoeg denk ik. Het loont in ieder geval wel
pi_31536630
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:17 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Ik ben ongeveer een half jaar geleden gewoon in 1 keer gestopt met het eten van snoep, chips, koek etc. Het enige wat ik nogaf en toe eet is een taartje oid bij verjaardagen en dat soort dingen. Op het begin kan het eventjes lastig zijn (gewoontes afleren is niet makkelijk), maar ik ben nu op een punt belandt dat ik er totaal geen behoefte meer aan heb, sterker nog, ik heb er zelfs een lichte afkeer van gekregen. Ik weet niet of dat voor iedereen zo zou kunnen werken, maar als je maar serieus genoeg bezig bent met je gezondheid kom je ver genoeg denk ik. Het loont in ieder geval wel
Dit probeer ik dus ook alleen heb ik af en toe dan nog onwijze zin in snoep of chocolade. Dus het is erg lastig. Morgenavond weer rennen
pi_31542083
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:03 schreef kultivate het volgende:

Dit probeer ik dus ook alleen heb ik af en toe dan nog onwijze zin in snoep of chocolade. Dus het is erg lastig. Morgenavond weer rennen
Ik heb mijn lekkere trek 'verlegd' naar andere zaken die lekker én gezond zijn. Broodje gezond, pistoletje kipfilet, broodje ei, peren, kiwi's, banenen etc. Het feit dat dit lekker is en gezond geeft een meerwaarde boven lekkere maar ongezonde dingen. Daarom ben ik veel meer geneigd naar gezonde lekkere etenswaren

Moet je wel voor jezelf uitzoeken wat je echt lekker vindt
pi_31551293
Ik vind gezonde broodjes ook al lekkerder dan hamburgers enz. En bananen en appels gaan er ook zeker goed in maar soms heb ik nog gewoon zo;n zin in chocolade ofzo dat is het lastige.
pi_31553855
Wat soms heel goed kan helpen tegen de trek in het zoete zijn chroomtabletjes. Die helpen je bloedsuikerspiegel stabiliseren
Dat wordt het net wat makkelijker om de trek in het zoete te weerstaan.

Ook kun je eens bijhouden op welke momenten je trek hebt in die dingen. Is het omdat je je verveelt, niet lekker voelt oid?
pi_31561040
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 20:04 schreef pulsar2kx het volgende:

[..]

Ik heb mijn lekkere trek 'verlegd' naar andere zaken die lekker én gezond zijn. Broodje gezond, pistoletje kipfilet, broodje ei, peren, kiwi's, banenen etc. Het feit dat dit lekker is en gezond geeft een meerwaarde boven lekkere maar ongezonde dingen. Daarom ben ik veel meer geneigd naar gezonde lekkere etenswaren

Moet je wel voor jezelf uitzoeken wat je echt lekker vindt
Neem aan dat je broodjes gezond zonder mayo bedoeld?

Bij onze bakker doen ze mayo tussen de 'gezonde' broodjes
pi_31568983
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:09 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Neem aan dat je broodjes gezond zonder mayo bedoeld?

Bij onze bakker doen ze mayo tussen de 'gezonde' broodjes
Haha ja gewoon echt gezonde broodjes
pi_31569275
3 kilo kwijt in een maandje...
Nog 2 kilo eraf en dan zit ik net onder mijn ideale gewicht zodat ik in de decembermaand wat kan smokkelen.

Ik besef trouwens dat ik mazzel heb en niet te zwaar ben dus niet rigoreus aan mijn lijn hoef te doen.
Het zit meer tussen mijn oren dan aan mijn billen zeg maar.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:01:41 #44
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_31576701
Oei, mag ik ook meedoen?

Heb een poos niet gewerkt en in de ziektewet gezeten en dus miste ik de dagelijkse sprintjes naar de bus en terug (ongeveer een uur per dag flink doorlopen). Alhoewel alles nog best in proportie is, krijg ik last van "slap vet" op buik en armen en een "pafferig" gezicht. Kleding zit te strak en ik weiger nieuwe, grotere kleding te kopen. Ik ben bang dat ik het er maar bij laat zitten!

Ik heb een lieve vriend die blijft beweren dat hij me "praaaaaachtig" vindt en blijft maar glaasjes wijn inschenken en stokbroodjes met brie beleggen. Er lief maar niet echt een motivatie!

'k Ben 22 jaar, 176 cm en 76 kilo. BMI van rond de 24. Wil afvallen d.m.v. minder snaaien, opletten met eten, minderen met lekkere wijntjes en minimaal twee keer in de week bewegen bij de sportschool. Streefgewicht: 68 kilo.
pi_31577140
Haha, het lijkt mijn vriend wel! die stopt me ook vol als ik niet uitkijk, en vindt me altijd mooi

Heel veel succes met je lijnpoging. Hoe gaat een dag er bij jou nu in de praktijk uit zien?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:50:44 #46
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_31577634
Nou, dat is het rare: op zich hoef ik helemaal niet zo veel moeite te doen om af te vallen. Als ik minder eet en gewoon beweeg, vliegt het er af. Ik eet alleen vreselijk veel. Echt heel veel. 't Zit 'm ook niet in vet of snoep (ik houd niet eens van ijs of chocolade! ), het zit 'm gewoon in hoeveelheden.

Vanaf nu ga ik gewoon eten, als een normaal persoon. Gewoon twee boterhammen als ontbijt, stuk fruit tussendoor, 's middags een boterhammetje of soep en 's avonds een flinke opscheplepel aardappels, veel groente en een stukje vlees. 's Avonds misschien weer even fruit. Moet vol te houden zijn, toch?

Het vervelende is alleen dat ik nog steeds niet "fit" ben en dus veel thuis zit. Op zich is het werk erg begripvol maar ik vind het niet kunnen dat ik wel ga joggen maar niet aan het werk ga. Voelt niet goed, ookal zou ik het misschien wel moeten doen. Ach, gewoon maar naar de sportschool en daar een uurtje fietsen. En misschien dat ik binnenkort met yoga ga beginnen, ookal zal ik daar niet slanker van worden, ik kan er wel mooi heen lopen (45 minuten flink lopen).

En het moeilijkst word mijn vriend zien te ontwijken. Die houd wel van een roomsausje, een hapje hier, een snackje daar. Gewoon oogkleppen op en een knijper op mijn neus!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:06:59 #47
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_31601656
Onthoud allemaal als de snoepjes en de chips om je vragen,

'Niets smaakt zo lekker als slank zijn voelt' !!

Dit helpt mij vaak als ik toch een snoepje wil eten!
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_31608384
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 12:06 schreef DooZjUh het volgende:
Onthoud allemaal als de snoepjes en de chips om je vragen,

'Niets smaakt zo lekker als slank zijn voelt' !!

Dit helpt mij vaak als ik toch een snoepje wil eten!
Dat is echt een goede. Meestal heb ik nadat ik wat ongezonds gegeten heb of me volgegeten heb wel zo'n smerig dik gevoel maar ja met zo'n slagzin hoop ikd at het lukt.
pi_31661677
Ik wil ook graag meedoen.

Stansfield (1.87) weegt 92,3 kg en wil graag 85 kg wegen.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:04:01 #50
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_31757152
Ay ay ay, de hele week mijn moeder en broer op "visite" gehad en heerlijk gegeten en geen moment aan slank, mager of lijnen gedacht! Heerlijk!

Deze week zal ik er aan moeten geloven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')