Zolang je het maar leuk vindt, is het goed. En beweging is meestal wel goed(behalve als je het overdrijft natuurlijk), dus dat is sowieso jouw winst.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:32 schreef Marloes het volgende:
Ik doe 1 keer in de week aan steps, wat wel leuk is moet ik zeggen, maar of het echt wat doet voor me weet ik niet
Mensch, jij waait nog van je fiets afquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:27 schreef Kleintje het volgende:
Kleintje (1.63) (BMI 23) was 55, is nu 62,0, wil graag 55 wegen. 32 jaar.
Hahhahaha.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:57 schreef moussy het volgende:
Ik moest ff kijken wat je hier deed
[..]
Mensch, jij waait nog van je fiets af
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:29 schreef ymme het volgende:
Als je het echt wilt, dan lukt je dat. Probeer de verleiding te weerstaan. Wees sterk, dan ben je later alleen maar meer trots op je zelf![]()
Dit probeer ik dus ook alleen heb ik af en toe dan nog onwijze zin in snoep of chocolade. Dus het is erg lastig. Morgenavond weer rennenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:17 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ongeveer een half jaar geleden gewoon in 1 keer gestopt met het eten van snoep, chips, koek etc. Het enige wat ik nogaf en toe eet is een taartje oid bij verjaardagen en dat soort dingen. Op het begin kan het eventjes lastig zijn (gewoontes afleren is niet makkelijk), maar ik ben nu op een punt belandt dat ik er totaal geen behoefte meer aan heb, sterker nog, ik heb er zelfs een lichte afkeer van gekregen. Ik weet niet of dat voor iedereen zo zou kunnen werken, maar als je maar serieus genoeg bezig bent met je gezondheid kom je ver genoeg denk ik. Het loont in ieder geval wel
Ik heb mijn lekkere trek 'verlegd' naar andere zaken die lekker én gezond zijn. Broodje gezond, pistoletje kipfilet, broodje ei, peren, kiwi's, banenen etc. Het feit dat dit lekker is en gezond geeft een meerwaarde boven lekkere maar ongezonde dingen. Daarom ben ik veel meer geneigd naar gezonde lekkere etenswarenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:03 schreef kultivate het volgende:
Dit probeer ik dus ook alleen heb ik af en toe dan nog onwijze zin in snoep of chocolade. Dus het is erg lastig. Morgenavond weer rennen![]()
Neem aan dat je broodjes gezond zonder mayo bedoeld?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:04 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ik heb mijn lekkere trek 'verlegd' naar andere zaken die lekker én gezond zijn. Broodje gezond, pistoletje kipfilet, broodje ei, peren, kiwi's, banenen etc. Het feit dat dit lekker is en gezond geeft een meerwaarde boven lekkere maar ongezonde dingen. Daarom ben ik veel meer geneigd naar gezonde lekkere etenswaren
Moet je wel voor jezelf uitzoeken wat je echt lekker vindt
Haha ja gewoon echt gezonde broodjesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:09 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Neem aan dat je broodjes gezond zonder mayo bedoeld?
Bij onze bakker doen ze mayo tussen de 'gezonde' broodjes
Dat is echt een goede. Meestal heb ik nadat ik wat ongezonds gegeten heb of me volgegeten heb wel zo'n smerig dik gevoel maar ja met zo'n slagzin hoop ikd at het lukt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:06 schreef DooZjUh het volgende:
Onthoud allemaal als de snoepjes en de chips om je vragen,
'Niets smaakt zo lekker als slank zijn voelt' !!
Dit helpt mij vaak als ik toch een snoepje wil eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |