thanks manquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:16 schreef LaZZ het volgende:
Hier trouwens de link waar ik het .asf bestand heb geupload: http://www.megaupload.com/nl/?d=8JHVR1E1
Ik vind Sophie erg sexy. Wat ik vooral spannend vond was haar reactie toen een van die jongens zei dat een aantal meisjes dat yoghurtachtige spulwilden proeven terwijl ze wisten dat het sperma was: "Sletten..."quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:56 schreef MissHobje het volgende:
Naah op zich wel grappig gedaan.. Sophie is ok![]()
Die vind ik echt irritant overkomen. Echt een irritante uitstraling.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:48 schreef Bananenman het volgende:
Hoe moet ik dat uitspreken trouwens?
Faailmon? Fieluhmon? Fileemon?
Ja, dat was wel sterk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:44 schreef truSteh het volgende:
of een paar vingertjes erin, of lekker doorgeneukt worden..
Geil...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:28 schreef Zo-is-dat het volgende:
Filemon; rules... en tja deze keer had ties iig geen sperma in zn nek hangen; maar ja dr was iig genoeg sperma te bezichtigen; werd ruimschoots gecompenseerd...![]()
Misschien is het iets om Ties dan ook uit te nodigen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:38 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ben je zo geobsedeerd door zaad danIk wil je wel een warme lading over je lieve gezichtje cadeau geven hoor
![]()
Seksspeeltjes.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:26 schreef girllover het volgende:
En qua seks?
Lijkt me vrij suf. Op een gegeven moment werd je daar zo mee doodgegooid op tv, met al die geweldig informatieve programma's.quote:
Ja, wat zielig zeg. Hoe hij naar de vrouw toe boog.quote:
Ik snapte hem niet. Wat betekent het?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:26 schreef rubbereend het volgende:
nee k ben een muurtje aan t metselen
dat ie muurtje aan het metselen wasquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:27 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet. Wat betekent het?![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:27 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet. Wat betekent het?![]()
Ohquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:27 schreef merino het volgende:
[..]
dat ie muurtje aan het metselen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |