waarom?????quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:15 schreef Skv het volgende:
Ik hoop dat hij het met paddo's op gaat doen.
En dan heel zwaar fout gaat.
filet mignonquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:48 schreef Bananenman het volgende:
Hoe moet ik dat uitspreken trouwens?
Faailmon? Fieluhmon? Fileemon?
ik ben lid, es even kijken!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De aflevering staat online, maar alleen de bnn leden kunnen heb bekijken. Dit moet toch te kraken zijn
http://www.bnn.nl/view/542/1022/7802454
Moet je dan "over je grenzen" gegaan zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:22 schreef Hare het volgende:
Kheb net ff het eerste stukje gezien met Filemon op pad om goed dronken te worden. Dat ie nog nooit z'n grenzen over was gegaan zeg!!Hoe oud is ie?
Andersom deed BNN hetzelfde vorige week.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:01 schreef jmac het volgende:
Wat zit dat broekje van Studio Sport telkens commentaar te maken over BNN?
Oh dat herinner ik me dan niet meer. Had dit jonge joch nog nooit gezien en vond 't wat flauw om EN in 't begin commentaar te leveren en op 't eind ook zo'n suffe opmerking alsof ie van 't CDA is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Andersom deed BNN hetzelfde vorige week.
Sophie ziet eruit.
Ze doet het goed als interviewster, vind ik.quote:
Heb jij sperma geslikt? Vuile smeerlap. Relnicht. Eindhovenaar!quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:48 schreef T het volgende:
Ik was dus net op tv bij dat sperma slikken
Alleen heb ik 't gemist! Wie kan mij helpen aan een login?![]()
Ik niet, vriend van mij. En bovendien was het écht geen sperma, heb dat bekertje in m'n handen gehadquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb jij sperma geslikt? Vuile smeerlap. Relnicht. Eindhovenaar!![]()
Morgen staat 'ie er gewoon op.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:48 schreef T het volgende:
Ik was dus net op tv bij dat sperma slikken
Alleen heb ik 't gemist! Wie kan mij helpen aan een login?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |