Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you: With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Van harte gefeliciteerd En maak er een leuke dag van
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan. Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien. Met dank aan Laysa.
Hoi Cartwoman, gefeliciteerd. Hoe oud ben je nou? Ik heb nu i.i.g. de kans om te zeggen dat ik jouw user-icon met afstand de mooiste vind! Heb een fijne verjaardag!
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing. Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide. Victory belongs to the most persevering
Gefeliciteerd CartWoman!! hele fijne dag gewenst en speciaal voor jou hoop ik dat de bewoners een vet feest gaan bouwen vandaag en dat er allerlei spectaculaire dingen gaan gebeuren
De nakende waarheid. En niets dan de nakende waarheid.
mijn tel is stuk en ik heb een leentoestel, zelfde nummer, wil je even je huisnummer smssen naar me? ik ben alle telefoonnummers kwijt
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.