Je bent keiiiii goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
Toch niet normaal dat ik online kom en eerst een SC moet maken.
Verkapte TVP hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:12 schreef Tjabbo het volgende:
Dus
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hermandeperman is oke, ole ole
quote:
DELETE THE SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verkapte TVP hè?. Mag heulemaal niet
!
Ja doei, dit is mijn subforum nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
DELETE THE SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
shit??quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
DELETE THE SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
das mooi!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
net terug van de tandarts en alles is nu in orde
ik welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:33 schreef M5 het volgende:
[..]
das mooi!
ik heb nooit wat bij de tandarts![]()
nopequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik wel
nu eindelijk mn kroon![]()
ben ik dan een prinsesje?![]()
Ik heb hier thusi nog een princessenkroon liggen, ik wou m eigenmlijk aan mn nichterige neefje geven, maar als je wilt mag je m kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik wel
nu eindelijk mn kroon![]()
ben ik dan een prinsesje?![]()
Tja, eigenlijk is het ook maar een schijttopic. Ik krijg er bijna braakneigingen van.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb in tijden niet zo'n stormlooptopic gemaakt zeg![]()
Jij braakt schijt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk is het ook maar een schijttopic. Ik krijg er bijna braakneigingen van.
.
*poingggg* *poingggg*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
WTF. De kat zit de hele tijd mijn tiet een kopje te geven
!!
Ohhhhquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
en nu snel deze SC volspammen anders leest sandra het
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
Weet je wat ook grappig is?.
Je kan die reactie niet meer wijizgen!
Mag ik je bloemenmeisje zijn voor op je bruiloft?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus voor speciale gelegenheden ga je eerst even nekken?
Ideaal.
Heyquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, sandra komt er vandaag toch niet meer achter
en het maakt me neits uit dat ze het leest, ze weet toch wel dat ik het niet meen. waaorm zou ik naar limburg gaan om jou tiet weg te koppen, terwijl ik thuis 2 nog veel mooiere borsten tot mn beschikking heb?
Als ik zo rond 2050 ergens ga trouwen wel hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik je bloemenmeisje zijn voor op je bruiloft?.
!
Ik zie mezelf al staanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik zo rond 2050 ergens ga trouwen wel hoor.
Neuh, op jou !quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naast mij?
Over standaard reacties gesproken
Ja hallo, je moet wel in de buitenlucht lopen anders ga ik ook geen bloempjes kotsen voor jequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan full-time je hoofd stoten zeker.
Gaan we kieskeurig doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hallo, je moet wel in de buitenlucht lopen anders ga ik ook geen bloempjes kotsen voor je!
Tsss. Weet je wel hoe oud ik daar wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx opent ijsmeis.zip weer even
Ja, die van Sandra zijn mooier hoor
Ja hey, hij staat hier ook alleen maart op de computer bij wijze van rersearch van je anatomie mbt de fok stripquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss. Weet je wel hoe oud ik daar was.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss. Weet je wel hoe oud ik daar was.
En ik kan je zeggen dat het illegaal is om ze op je puter te hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hey, hij staat hier ook alleen maart op de computer bij wijze van rersearch van je anatomie mbt de fok strip
ik kom toch niet voor in de fok stripquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hey, hij staat hier ook alleen maart op de computer bij wijze van rersearch van je anatomie mbt de fok strip
Tuurlijk wel, ze hebben toch een druk persoon nodig, anders is de strip niet compleet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kom toch niet voor in de fok strip![]()
Je hebt je niet aangemeld als schurk....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kom toch niet voor in de fok strip![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bovendien gebruiken ze liever bekende fokkers
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt je niet aangemeld als schurk....
Bovendien gebruiken ze liever bekende fokkers
nu nog in dit topicquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
hey, er is weer wat snelheid in het forum
quote:ga naar huis !
:-)
't is idd een 5,25 inch compo, ik wou persé 13 cm voor in de deurbakken, ik heb geen zin om te gaan zagen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef Fugie het volgende:
nee maar mtx is niet superslecht, maar ik zou het nooit kopen. En 502 klinkt als een 5 inch compo welke ik zowiezo niet zou nemen, een 6,5 inch geeft veel beter geluid en past ook in elke auto
foto'squote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:36 schreef M5 het volgende:
staan er hier in de straat van die knakkers met Neon onder hun optische gepimpte knaken bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |