Das dus jammerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nee de personen die dit zouden moeten aanvechten waren allemaal door elkaar over een bepaald eigen belang bezig en verloren alles uit het oog. Het was beter geweest als het verhaal werd gedaan en vervolgens iedereen even apart aan bod komt met vragen e.d. Dan kon je misschien nog wat bereiken, nu is er naar iedereeen met een half oor geluisterd.![]()
Ik ben niet te koopquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef R2-D2 het volgende:
Staatsloterijshow !![]()
Als ik win kan ik een leuke man kopen!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bedankt voor de bijdrage.![]()
[..]
Ik was er dus lekker op tijd beî.
[..]
![]()
En laat ik nu eens gaan koken ofzo.
Moet nog ff wat normaals eten vandaag.![]()
![]()
![]()
Graag gedaan.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Hebben we weer twee uur fok onnozel gezwam moeten missen voor wat onnozel gezwam![]()
Ik had alleen 4 vragen gesteld.quote:Wo 7:55: Goedendag,
Ik heb de naven ontvangen. Ik hoop dat ik ze deze week nog terug kan sturen.
MvG
Rob den Haan
Je stelde het zelf voor en dan kom je ineens met een verjaardagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je raadt het nooit, mijn broer is zondag jarigmaar ik heb em al gezegd dat ik wat later kan komen
GMTAquote:was nog ff aan het zoeken geweest
[afbeelding]
30 aug en 1 sep zijn we er geweestmaar geen fotootje te vinden van ons
Beterquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
Rob is mij voor.![]()
[..]
Ik had alleen 4 vragen gesteld.![]()
![]()
(niet geheel ongebelangrijke, wielmaat, bandenmaat, mogelijk lagers vervangen)
Had nog een piccie willen posten over iets anders, maar Imageshack is in onderhoud.![]()
En nu weer snel door aan den arbeid, jetzt geht loss.![]()
Ik stel voor TR_ROADKILL als "General Manager Applications & Development" aan te stellen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:52 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zo, voorlopig effe de laatste versie van de MF-FOK! applicatie!
Het wijst zichzelf eigenlijk, maar hier een korte uitleg:
1) Download het progje
2) Start het progje
3) Zorg dat je de opties te zien krijgt (boven aan, staat show options, of hij staat al open)
4) Als het goed is surf je de eerste keer naar MF->waar is wat te doen, FOK!->Planes, trains & Automobiles
5) Zoek in beide browsers de topics die je naast elkaar wil volgen, het nr van dat topic vershcijnt bij 'current topic nr', klik op save, dit word nu je 'home topic', dat verschijnt de volgende keer dat je opstart meteen.
Dit kan voor elk topic op het forum overigens (1 tegelijk natuurlijk)
Als je op '>> Home topic' klikt ga je meteen terug naar het ingestelde home topic, wel handig als je effe naar een ander topic bent gesurfd
Bij fok kan het handig zijn om steeds de laatste pagina van het topic als home topic in te stellen, dat scheelt weer klikken, bij MF kun je er /last achter typen,als dat er nog niet staat, kom je automatisch op de laatste pagina van het topic uit
klikkerdeklik
edit: copy/paste werkt niet of niet goed, heb nu effe geen tijd om dat helemaal uit te zoeken, hou daar rekening mee
Voor jou kunnen we zeggen dat je de opperhoofd communicatie/regeltante bent.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik stel voor TR_ROADKILL als "General Manager Applications & Development" aan te stellen.
BWT was al "Opperhoofd Routing", Hicham en Worldpimber zijn de "proppers".
Fulcrum de "Insite StuntCoördinator" AKA "Koning Frieslân"
Het is een kunst om de motor rechtop te houden en met je knieen de grond te raken![]()
De andere functies worden tzt vervuld.![]()
En nu uitzoeken waarom die k*tprinter niet werkt![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:52 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zo, voorlopig effe de laatste versie van de MF-FOK! applicatie!
Het wijst zichzelf eigenlijk, maar hier een korte uitleg:
1) Download het progje
2) Start het progje
3) Zorg dat je de opties te zien krijgt (boven aan, staat show options, of hij staat al open)
4) Als het goed is surf je de eerste keer naar MF->waar is wat te doen, FOK!->Planes, trains & Automobiles
5) Zoek in beide browsers de topics die je naast elkaar wil volgen, het nr van dat topic vershcijnt bij 'current topic nr', klik op save, dit word nu je 'home topic', dat verschijnt de volgende keer dat je opstart meteen.
Dit kan voor elk topic op het forum overigens (1 tegelijk natuurlijk)
Als je op '>> Home topic' klikt ga je meteen terug naar het ingestelde home topic, wel handig als je effe naar een ander topic bent gesurfd
Bij fok kan het handig zijn om steeds de laatste pagina van het topic als home topic in te stellen, dat scheelt weer klikken, bij MF kun je er /last achter typen,als dat er nog niet staat, kom je automatisch op de laatste pagina van het topic uit
klikkerdeklik
edit: copy/paste werkt niet of niet goed, heb nu effe geen tijd om dat helemaal uit te zoeken, hou daar rekening mee
Wat is een propper?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik stel voor TR_ROADKILL als "General Manager Applications & Development" aan te stellen.
BWT was al "Opperhoofd Routing", Hicham en Worldpimber zijn de "proppers".
Fulcrum de "Insite StuntCoördinator" AKA "Koning Frieslân"
Het is een kunst om de motor rechtop te houden en met je knieen de grond te raken![]()
De andere functies worden tzt vervuld.![]()
En nu uitzoeken waarom die k*tprinter niet werkt![]()
Help 'r ff dan, vorige keer heeft Raus dat al gedaan tochquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
sinds een paar dagen loopt er hier een heel geil poesje door het huisze staat keihard te kermen in de gang dat ze dringend een beurt nodig heeft
![]()
ze kan nog niet eens normaal miauwenze staat dan in de gang allerlei geluiden te produceren klinkt heel zielig soms
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Het lijkt vandaag wel dierendag voor onze poesjes.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat zit jij uit te spoken met je vingers
Héél snel die RedWhiteStrayCat gaan halenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
sinds een paar dagen loopt er hier een heel geil poesje door het huisze staat keihard te kermen in de gang dat ze dringend een beurt nodig heeft
![]()
ze kan nog niet eens normaal miauwenze staat dan in de gang allerlei geluiden te produceren klinkt heel zielig soms
![]()
een propper gebruiken ze bij grote discotheken ( of een ander soort uitgaansgelegenheid) om mensen binnen te lokken/krijgenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Blijft toch wel freeware he![]()
Anders moet Peerkemikuni of ik er nog een crack voor gaan schrijven
[..]
Wat is een propper?
Ik ken wel een probber, en dat is OPM hier
Regeltante is wat ik dageljiks doe... Kan ik niet gewoon voor de koffie zorgen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:42 schreef bwt het volgende:
Voor jou kunnen we zeggen dat je de opperhoofd communicatie/regeltante bent.![]()
![]()
En jij voelt je niet geroepen om haar uit d'r lijden te verlossen? Je bent een dierenbeulquote:sinds een paar dagen loopt er hier een heel geil poesje door het huis ze staat keihard te kermen in de gang dat ze dringend een beurt nodig heeft
wij helpen haar ook wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Regeltante is wat ik dageljiks doe... Kan ik niet gewoon voor de koffie zorgen?![]()
![]()
[..]
En jij voelt je niet geroepen om haar uit d'r lijden te verlossen? Je bent een dierenbeul![]()
![]()
Ik heb een vrouwelijke collega die bij iedere vent om z'n nek hangt, zij heeft ook dringend een beurt nodig...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een propper gebruiken ze bij grote discotheken ( of een ander soort uitgaansgelegenheid) om mensen binnen te lokken/krijgen![]()
Ah okay, de alom vermaarde Ruud Lubbers-techniek. Alleen is het effect andersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij helpen haar ook wel hoorlekker kloppen op die billetjes
vind ze heerlijk
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |