Vergis je nooit in de temperatuur van de binnenkant van je voedsel.. zelfde met kaassouflé's e.d.quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vergis je nooit in de temperatuur van de binnenkant van je voedsel.. zelfde met kaassouflé's e.d.
Zou ie hem achteraf in een bak koud water hebben gelegd?![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:43 schreef R2-D2 het volgende:
Als wij dieren konden verstaan... Wat zou deze te zeggen hebben?
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je je eens laten testen.quote:![]()
![]()
Er komt een electriciteitsmast uit je motor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanmiddag vrijnemen was een goed plan
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0053840.jpg]afbeelding][/url][[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0051440.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef hicham het volgende:
Zwaaitopic
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie Honda
quote:
gelukkig heb ik nog 15 andere 'voor de zekerheid' pics ofzo genomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
Er komt een electriciteitsmast uit je motor.![]()
Veluwemeerquote:Waar is hetde Loosdrechtse plassen of ergens bij dat euh pretpark in de buurt?
![]()
Herken het wel, maar kan niet op de naam komen.![]()
Mooie omgeving.
Ik zat enthousiast rond te surfen naar meuk met GoreTex erin, aangezien je daar in absoluut droog blijft. Totdat ik de gemiddelde prijzen van de merken met dat spul erin zag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik draag nu een pak (textiel) van Rev'it wat op zich goed bevaltmaar best prijzig toch, voor volgend seizoen ga ik shoppen voor een leren pak
Martijn schijnt goede prijzen & service te hebben, maar ik ga ws weer naar mijn vaste soes
dealert

En nu weer jammer van die zeilboot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gelukkig heb ik nog 15 andere 'voor de zekerheid' pics ofzo genomen
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0052540.jpg]afbeelding][/url]
[/posermodus]
Wrangler.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:36 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Welk merk motorkleding dragen jullie eigenlijk? Aangezien ik in november m'n rijbewijs ga halen (..) en dan toch inkopen moet gaan doen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:51 schreef Patrick281 het volgende:
En nu weer jammer van die zeilboot.![]()
Spykequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:36 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Welk merk motorkleding dragen jullie eigenlijk? Aangezien ik in november m'n rijbewijs ga halen (..) en dan toch inkopen moet gaan doen.
Dat is het eerste wat ik ziequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik let niet zo op details
nog 14 te gaan
Bij Martijns motorkleding in je woonplaatsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:49 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Ik zat enthousiast rond te surfen naar meuk met GoreTex erin, aangezien je daar in absoluut droog blijft. Totdat ik de gemiddelde prijzen van de merken met dat spul erin zag. [afbeelding]
Nu zit ik te kijken richting Evolution waar ik goede dingen over gelezen heb.
ik ben dan ook geen proquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:02 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is het eerste wat ik zieook altijd jammer om iemand zijn vakantiefoto's te bekijken.
In 1 minuut raas ik zo door 60 foto's, en dan heb ik ze toch echt goed bekeken.
Dat snappen mensen alleen niet, doe het daarom een paar keer zo traag.
so truequote:Een aantal jaren werken als fotolaborant verziekt je foto beleving.![]()
Eigenlijk moet ik dus 'es gewoon bij Martijn naar binnen hobbelen dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij Martijns motorkleding in je woonplaatskocht ik deze jas.
Heeft niet alles.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Eigenlijk moet ik dus 'es gewoon bij Martijn naar binnen hobbelen dus.
En nam er om half 5 nog 1 omdat er 6 over waren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:23 schreef hicham het volgende:
Zo, eten naar binnen gewerkt. Wie had het ook al weer over appelnogwatdingen van collega's![]()
Ach, m'n vriendin woont praktisch om de hoek (okee, misschien 4 hoeken verder). Twee keer langsgaan komt wel goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heeft niet alles.![]()
Besteld wel alles.![]()
Geeft altijd korting.![]()
Je voelt je er altijd welkom.![]()
Nadeel: assortiment dus.![]()
Gevolg is dat je dus altijd 2 keer langs moet.
Ik heb die jas trouwens aan in mijn avatar.![]()
Mwoah, zo ongeveer tot een half uur voor etenstijd denk je echt alles op te kunnen en krijg je allemaal ideeen van dingen die je wel zou willen eten. Lekkere chocoladenootjes ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nam er om half 5 nog 1 omdat er 6 over waren.![]()
![]()
Zit vervolgens te fokken omdat ik het koken qua vervolgtijdsduur van eten wat uitstelde..
.. waarna ineens de nootjes op tafel komen en het van kwaad tot erger wordt.![]()
![]()
Maar je hebt weer genoten dus?![]()
Dat dacht ik wel .. van dat 2 keer langsgaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:31 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ach, m'n vriendin woont praktisch om de hoek (okee, misschien 4 hoeken verder). Twee keer langsgaan komt wel goed.![]()
quote:De kleding van Macna is wel erg mooi trouwens, duidelijk anders dan de reguliere meuk.
Nee,ik was wel aan het "werk".quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:55 schreef R2-D2 het volgende:
Zijn alle motoristen vrij vanmiddag?
't Is rustig in FOK MC![]()
Vriendin woont op het Noordereiland.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel .. van dat 2 keer langsgaan.![]()
Ik vind het vanaf Hoogvliet niet echt super.
[..]
Wel prettig als je 'niet zo breed' bent.quote:"Veel getailleerder".![]()
Hier 5 minuten en 46 seconden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:31 schreef hicham het volgende:
Filmpje is wel groot, ben nog aan het downloaden![]()
Daar kom ik wekelijks.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:39 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Vriendin woont op het Noordereiland.
quote:
Bedankt voor de bijdrage.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
En ik maar wachten en wachten.. duurt veel te lang. Vraag me af waarom [afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:49 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Bij m'n vriendin?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ik maar wachten en wachten.. duurt veel te lang. Vraag me af waarom [afbeelding]
![]()
Beetje kut ja. Zijn niet veel sites waar je goed plaatjes kwijt kunt.. imageshack misschien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]Eerst helemaal naar de website gaan, klikken op Free om vervolgens een simpel plaatje te mogen zien
Rapidshare![]()
En, moest je lachen en gieren? Ik kon het niet goed lezenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:01 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien moet je je eens laten testen.![]()
![]()
Was het om te lezen dan, ik zag alleen maar vlekken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:04 schreef R2-D2 het volgende:
En, moest je lachen en gieren? Ik kon het niet goed lezen![]()
De gemiddelde motorcoureur kan daar niet eens overheen, zo hoog is dat ding.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:52 schreef hicham het volgende:
Die jump is wel leuk ja
Hoe combineren we een track buiten het stadion op zo een manier dat er ook publiek in het stadion kan zitten en motoren langs ziet komen. Simpel, we bouwen gewoon een schans die zo hoog is dat je een sprong het stadion in hebt!
quote:Die val in lap 2/3. Gaat er eentje onderuit, pakt z'n motor op en zonder te kijken wil ie weer verder rijden. Niet eens even wachten tot de mensen langs hem zijn, nee gewoon dat ding ervoor knallen en weer verder willen rijden![]()
![]()
http://www.photobucket.com of groothoofdje.nlquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Beetje kut ja. Zijn niet veel sites waar je goed plaatjes kwijt kunt.. imageshack misschien?
Ja maar dan moet je je eerst laten registrerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.photobucket.com of groothoofdje.nl
R2-D2's sig
Ben nu bij 40 minuten, heb nog niet iemand aangereden zien worden. Wel een close call bij dat blauwe mannetje. Alhoewel, misschien was dat een aanrijding maar dat was niet echt duidelijk. Het kon ook zijn dat ie dat dansje maakte omdat ie was geschrokken van die andere motorrijder. Ik vind het wel een coole race en mooie beeldenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De gemiddelde motorcoureur kan daar niet eens overheen, zo hoog is dat ding.![]()
Ik zou me in ieder geval wel even bedenken.![]()
Ook leuk is dat insturen vanaf het zand naar het asfalt, maken nog even een jump en leggen de motor in de lucht al om voor de aankomende bocht.![]()
[..]
![]()
En heb je die pitstop gezien?
Wordt er ook nog een teamlid door een ander aangereden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |