IK ben best serieus, kan en wil er best nog 1tje bij. Wel afhankelijk ook van wat Kim denkt maar die lul ik wel omquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mark ff serieus, die beesten willen hier echt niet weg........
Was je echt serieus?Weet overigens nog steeds het geslacht niet van die andere.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
Net stinky naar de dierenarts gebracht voor een katte
apk, beesie weegt nu 1,4 kilo, dat is dus 2 keer zoveel als een maand geleden![]()
![]()
Misschien dat Rausdouwer nog wel een kitten wiltquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je niet gedacht aan kattenplaza?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij ligt nu trouwens al bijna 4 uur achter elkaar te pitten. Wordt weer leuk als ik straks ga proberen te slapenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
edit: verkeerde smiley gebruikt![]()
Het is wel heel erg verleidelijk ja zo'n mormeltjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Misschien dat Rausdouwer nog wel een kitten wilt, een paar weken geleden hebben we een industrieterrein onveilig gemaakt en daar liep een heel lief rood/wit poesje
en eigenlijk wilde ze die hééééél graag meenemen, so try
![]()
Hoe ze er uit zien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:47 schreef Makster het volgende:
[..]
IK ben best serieus, kan en wil er best nog 1tje bij. Wel afhankelijk ook van wat Kim denkt maar die lul ik wel om
Hoe zie ze er uit en hoe schat je de leeftijdEcht 8 weken
![]()
Stinky is nu 3 maanden, jong genoeg dus om nog een maatje erbij te hebben
Waar ging het dan over?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja die huurdersbijeenkomst was echt een aanfluiting![]()
We zijn dan ook vroegtijdig de zaal uit gegaan. Ik ben dan ook weer niet zo bruut om dat zo maar te doen. Ik zou haast niet durven, maar het was echt te belachelijk voor woorden.
En ik ben natuurlijk ook niet zo associaal en luidruchtig als de Boschenarendus er was niet eens een speld tussen dat gekakel te krijgen. Ik ben maar opgestaan en we zijn gegaan. Martie wilde ook maar al te graag weg (had het al drie keer gevraagd of zo
) dus dat was geregeld.
Hebben we weer twee uur fok moeten missen voor wat onnozel gezwam![]()
de bedoeling was dat we het zouden hebben over huurverhoging voor een CV ketel die echt aan vervanging toe is. Maar uiteindelijk ging het alleen nog maar over die ketel. Die ketel is het probleem niet, het probleem is dat ik twijfel aan het rendement dat we uit die nieuwe ketel halen (ook gezien enkel glas en dat soort zaken), waardoor we en een hoge energierekening betalen en huursverhoging en volgend jaar huursverhoging door puntenverbetering.quote:
Haal ze ff binnen om te overnachten joh, die beesies kunnen nergens heen manquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe ze er uit zien?Heeeeeeeeeeeeeel jong, ze zitten nu bij de voordeur.
![]()
8 weken tops...... Foto komt morgen, even uitvechten met mijn vriendin dat we er echt geen kat bij kunnen nemen.
En nee dat gaat echt niet.![]()
Ik zeg kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
de bedoeling was dat we het zouden hebben over huurverhoging voor een CV ketel die echt aan vervanging toe is. Maar uiteindelijk ging het alleen nog maar over die ketel. Die ketel is het probleem niet, het probleem is dat ik twijfel aan het rendement dat we uit die nieuwe ketel halen (ook gezien enkel glas en dat soort zaken), waardoor we en een hoge energierekening betalen en huursverhoging en volgend jaar huursverhoging door puntenverbetering.![]()
het ging uiteindelijk dus niet meer om het doel, maar alleen om een hoop show omtrent de CV ketel![]()
Ik snap niet dat jullie geen huis kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:10 schreef Rausdouwer het volgende:
de bedoeling was dat we het zouden hebben over huurverhoging voor een CV ketel die echt aan vervanging toe is. Maar uiteindelijk ging het alleen nog maar over die ketel. Die ketel is het probleem niet, het probleem is dat ik twijfel aan het rendement dat we uit die nieuwe ketel halen (ook gezien enkel glas en dat soort zaken), waardoor we en een hoge energierekening betalen en huursverhoging en volgend jaar huursverhoging door puntenverbetering.![]()
het ging uiteindelijk dus niet meer om het doel, maar alleen om een hoop show omtrent de CV ketel![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:10 schreef Makster het volgende:
Haal ze ff binnen om te overnachten joh, die beesies kunnen nergens heen man![]()
Hou er wel rekening mee dat dan gelijk het einde zoek is maar goed. Of beter, hou ze alle twee en maak er vecht katten van. Kan je een show geven met je Dogo en je katties en je andere crappie
Easy moneyZeker voor een gokker als jij
![]()
euhm dat gaat niet werken een Dogo en 2 kittens in huis, zou bij god niet weten waar ik die kittens dan moet laten, de wc oid?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Haal ze ff binnen om te overnachten joh, die beesies kunnen nergens heen man![]()
Hou er wel rekening mee dat dan gelijk het einde zoek is maar goed. Of beter, hou ze alle twee en maak er vecht katten van. Kan je een show geven met je Dogo en je katties en je andere crappie
Easy moneyZeker voor een gokker als jij
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
euhm dat gaat niet werken een Dogo en 2 kittens in huis, zou bij god niet weten waar ik die kittens dan moet laten, de wc oid?
Nee die blijven maar even buiten, het vriest niet dus dat is geen probleem.![]()
Ik laat je morgen wel even weten hoe en wat, heb jij nog een paar uurtjes om je vriendin om te lullen.
Stuur even je mailadres als je wil.
Zoals anderen hier ookal aangaven: Kopen, rente is laag en je hebt nu nog belastingteruggave. Er staan veeeeel huizen te koop dus meer keus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Is er dan niemand in de zaal aanwezig en ff zijn b#kkes opentrekt om de aandacht te vestigen op het enige echte probleem? Een soort van voorzitter ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte, mochten ze hier morgen nog zitten (ik verwacht niet anders want ze hebben eten gehadquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
[..]
De arme zielig kattebeesies
![]()
Gooi anders een slaapzak in de badkuip, gegarandeerd dat z pitten![]()
![]()
Ik mail ff mijn mailaders van mijn werk
Jullie zijn nog jong als je jullie gemiddelde leeftijd neemt dan hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie geen huis kopen.![]()
[..]
![]()
Owkee, richt echter niet al je pijlen op mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte, mochten ze hier morgen nog zitten (ik verwacht niet anders want ze hebben eten gehad) dan neem ik direct even contact met je op.
Doe ik niet, anders gaan ze naar Amivedi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Owkee, richt echter niet al je pijlen op mij
en je hebt mail
En ik ga neer![]()
Adios
Goedzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe ik niet, anders gaan ze naar Amivedi.
Heb nog geen mail overigens, kijk morgen wel weer.
Truste.
nee de personen die dit zouden moeten aanvechten waren allemaal door elkaar over een bepaald eigen belang bezig en verloren alles uit het oog. Het was beter geweest als het verhaal werd gedaan en vervolgens iedereen even apart aan bod komt met vragen e.d. Dan kon je misschien nog wat bereiken, nu is er naar iedereeen met een half oor geluisterd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is er dan niemand in de zaal aanwezig en ff zijn b#kkes opentrekt om de aandacht te vestigen op het enige echte probleem? Een soort van voorzitter ofzo?![]()
Meeten altijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je raadt het nooit, mijn broer is zondag jarigmaar ik heb em al gezegd dat ik wat later kan komen
dus iddals het zulk weer is
was nog ff aan het zoeken geweest
[afbeelding]
30 aug en 1 sep zijn we er geweestmaar geen fotootje te vinden van ons
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Hebben we weer twee uur fok moeten missen voor wat onnozel gezwam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |