Zag hem ook net, en ging gelijk op kloon-alert onderzoek uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:12 schreef worldpimber het volgende:
http://www.photobucket.com of groothoofdje.nl
R2-D2's sig
Eindelijk heeft big brother dan eindelijk de meesterhacker uit Friesland gevonden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja maar dan moet je je eerst laten registreren![]()
Volgende week.quote:
je raadt het nooit, mijn broer is zondag jarigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:31 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Ik heb niks geplanned staan dus wat mij betreft meeten we zondag
Zeker als het zo mooi weer is
volgende week sneeuwt het waarschijnlijk in Nederlandquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
Volgende week.![]()
![]()
Haan heeft niets laten horen op een mail, morgenochtend gelijk om 8:00 een ontvangstbewijs downloaden van de pakketdienst, en dan wacht ik nog een halve dag.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef R2-D2 het volgende:
Als ik win kan ik een leuke man kopen!!!![]()
![]()
![]()
Booooooopppp BOOOOOPPP BOOOPPP BOOOOOpppp boobpbpbpbpbpbppbpbp raaannnggquote:
Ja post nou is een piccie, kan ik misschien mijn vriendin wel voor je verlatenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef R2-D2 het volgende:
Staatsloterijshow !![]()
![]()
![]()
Mischien een palingvisser die lokaas nodig heeft? Of een python die nodig moet eten...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:58 schreef hollander172 het volgende:
Iemand nog kittens hebben?![]()
Zijn er vandaag 2 bij ons in de tuin gedumpt...............
Foto en hoe oudquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:58 schreef hollander172 het volgende:
[doejehaarlosmode]quote:
Een giggolo kan je hurenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef R2-D2 het volgende:
Staatsloterijshow !![]()
![]()
![]()
Rijden zal ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
volgende week sneeuwt het waarschijnlijk in Nederland![]()
Wil ze niet op de huid springenquote:Haantelefoontje is zo gepleegd
![]()
Kijk daar heb je al een geldwolfquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:56 schreef Makster het volgende:
Ja post nou is een piccie, kan ik misschien mijn vriendin wel voor je verlaten![]()
![]()
Foto komt zo wel denk ik, beestjes zijn nog geen 8 weken oud.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Foto en hoe oud
Seriues zeg maarKan er nog wel eentje kwijt, als spele maat voor die andere dibbes van mij
Ik zal maar niks over onze kleine zeggen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
Net stinky naar de dierenarts gebracht voor een katte
apk, beesie weegt nu 1,4 kilo, dat is dus 2 keer zoveel als een maand geleden![]()
![]()
Yeah, that will do the trickquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:07 schreef Patrick281 het volgende:
Kijk daar heb je al een geldwolfen de man met de moves van een echte giggolo.
![]()
Je moet nog even die pic posten op je pantoffels Mark.![]()
![]()
![]()
Nog geen 8 wekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Foto komt zo wel denk ik, beestjes zijn nog geen 8 weken oud.
Hahahaha ja baas boven baasquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zal maar niks over onze kleine zeggen?![]()
Hij is nu bijna net zo zwaar als ik en heeft bijna 1 van die katten geplet..........
Waarom klauwen die beesten zich toch vast aan zijn hoofd?Lekker dom want hij speelt wel voor stormram.
![]()
Nee ik weet het maar nu zitten wij er mee........quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:14 schreef Makster het volgende:
Nog geen 8 weken![]()
Tering mensen, dat doe je toch niet![]()
![]()
Viel me eigenlijk nog erg mee, dat ie door had dat ie ze kon pletten tegen de muur.quote:Hahahaha ja baas boven baas![]()
We delen wel dezelfde soort handgrepen in de keukenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Yeah, that will do the trick![]()
[afbeelding]![]()
Ik heb pas 2 jonge kittens, die maken het leven zuur van "oude baas", Kater van 9 jaar...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:58 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
We delen wel dezelfde soort handgrepen in de keuken![]()
Mark ff serieus, die beesten willen hier echt niet weg........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |