Regeltante is wat ik dageljiks doe... Kan ik niet gewoon voor de koffie zorgen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:42 schreef bwt het volgende:
Voor jou kunnen we zeggen dat je de opperhoofd communicatie/regeltante bent.![]()
![]()
En jij voelt je niet geroepen om haar uit d'r lijden te verlossen? Je bent een dierenbeulquote:sinds een paar dagen loopt er hier een heel geil poesje door het huis ze staat keihard te kermen in de gang dat ze dringend een beurt nodig heeft
wij helpen haar ook wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Regeltante is wat ik dageljiks doe... Kan ik niet gewoon voor de koffie zorgen?![]()
![]()
[..]
En jij voelt je niet geroepen om haar uit d'r lijden te verlossen? Je bent een dierenbeul![]()
![]()
Ik heb een vrouwelijke collega die bij iedere vent om z'n nek hangt, zij heeft ook dringend een beurt nodig...
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een propper gebruiken ze bij grote discotheken ( of een ander soort uitgaansgelegenheid) om mensen binnen te lokken/krijgen![]()
Ah okay, de alom vermaarde Ruud Lubbers-techniek. Alleen is het effect andersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij helpen haar ook wel hoorlekker kloppen op die billetjes
vind ze heerlijk
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:29 schreef TR_Roadkill het volgende:
JEP blijft freeware
COOL, pussy-pics, hier de mijne(druk bezig met het slopen van een USB kabel)
[afbeelding]
Hmm, dat zou ik hem toch niet in dank afgenomen hebben, wel lullig dat ze die katten in je tuin dumpen, wat heb je er mee gedaan? toch niet aan die hond gevoerd hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Poesjes zijn niet van mij, zijn gisteravond bij ons in de tuin gedumpt.
![]()
Wij hebben dit rondlopen:
[afbeelding]
Kan zo snel even geen plaatje van die andere vinden.
Qua slopen pakt ie het anders aan, USB kabeltje is hem te min.
[afbeelding]
En meneer weet van niks.
[afbeelding]
ik zeg toch direct er achteraan dat ik gewoon ga meetenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Je stelde het zelf voor en dan kom je ineens met een verjaardag
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:36 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Hmm, dat zou ik hem toch niet in dank afgenomen hebben, wel lullig dat ze die katten in je tuin dumpen, wat heb je er mee gedaan? toch niet aan die hond gevoerd he![]()
deze wil het wel hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ah okay, de alom vermaarde Ruud Lubbers-techniek. Alleen is het effect anders![]()
kan niet vaak genoeg gezegd worden:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:52 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zo, voorlopig effe de laatste versie van de MF-FOK! applicatie!
Ach, ik verwacht deze week wel weer een nieuwequote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kan niet vaak genoeg gezegd worden:![]()
![]()
Gebruiker de mogelijkheid geven een Boss Button in te stellen, CTRL + B is naar system tray ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ach, ik verwacht deze week wel weer een nieuwe, moet nog een 'refresh timer' in en 'minimize to tray' zodat je hem snel weg kan klikken als de baas komt
dat zou ideaal zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:52 schreef hicham het volgende:
Gebruiker de mogelijkheid geven een Boss Button in te stellen, CTRL + B is naar system tray ofzoOf in plaats van naar de system tray, een scherm met allemaal statistieken weergeven. Uiteraard moeten deze statistieken door de gebruiker zelf te wijzigen zijn naar een relevant vakgebied voor degene die het gebruikt
Anders zit je naar statistieken te kijken die niks met het werk te maken hebben
Slechts wat ideetjes
Ik kan ook nog 2 veldjes maken met urls waar de schermen naar toe springen als je op CTRL+B ramtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Gebruiker de mogelijkheid geven een Boss Button in te stellen, CTRL + B is naar system tray ofzoOf in plaats van naar de system tray, een scherm met allemaal statistieken weergeven. Uiteraard moeten deze statistieken door de gebruiker zelf te wijzigen zijn naar een relevant vakgebied voor degene die het gebruikt
Anders zit je naar statistieken te kijken die niks met het werk te maken hebben
Slechts wat ideetjes
Zijn duidelijk ouder dan 8 wekenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]Om aggressie in het uitgaansleven tegen te gaan lijkt het me niet verstandig een marokkaan bij de deur te zetten.
![]()
* hollander172 denkt dat de resultaten een beetje tegen gaan vallen.![]()
oh plaatje van die poesjes:
[afbeelding]
Ja, General Manager Applications & Developmentquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik kan ook nog 2 veldjes maken met urls waar de schermen naar toe springen als je op CTRL+B ramt, kun je zelf bepalen wat er komt te staan
![]()
Ik heb er de ballen verstand van.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Zijn duidelijk ouder dan 8 weken![]()
Owja zal mijn hotmail ff sjekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |