abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31348995
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van maandag 10 oktober 2005.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:56:17 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_31349254
Deze mag nog wel even in de herhaling.
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Dido weer over Roel:

"Ik EIS gewoon respect... en zo niet, dan kun je opflikkeren. Dan stel ik orde op zaken en dan moet het via mijn manier verlopen. En als het dan nog niet zo gaat dan krijg ik de schijt erin"
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31349463
Stream 3

0.48 Menno op de rode stip in de tuin. Ingrid en Linda houden hem gezelschap.

Stream 1

0.50 Als ik het goed zie ligt Tanja in bed in de babykamer.

Stream 3

0.54 Ingrid vertrekt. Dido is even te horen : Ik kan gewoon niet slapen. Menno : Straks naar bed, dan ligt er een mooie blonde meid op me te wachten. Bofkont ben ik hè ? Ik weet niet waar ik het aan te danken heb maar ik ben er blij mee. Menno bootst een drumstel na. Linda vindt het koud. Ze gaat bewegen om warm te worden. Als Menno naar bed gaat maakt hij Roel wakker. Die moet dan drie kwartier wachten voor hij op de stip moet. Linda : Ik heb zin om iets warms te eten. Ik heb zin in een kipsaté met brood. Gekookt eitje. Menno : Ga dan een gekookt eitje maken. Hoe lang sta ik er op ? Linda : 21 minuten. Menno fluit.

Ik vind er niet veel aan momenteel. Dit is het voorlopig van mij. Misschien probeer ik het later nog eens.
pi_31349745
Net nadat ik mijn verslag gepost had ging een stream naar het woongedeelte.

Stream 1

1.08 Dido en Ingrid op de bank. Dido : Ik loop de hele tijd weg te gaan. Als ik er mee geconfronteerd ga worden, dat ga ik gewoon niet trekken. Ingrid : Roel doet het ook op zijn eigen manier. Dido : Ik had er helemaal geen zin in, in deze confrontatie. Daarom krop ik het op. Ik ga het niet trekken. Ik zat er echt doorheen. Ik vind het belachelijk dat het gebeurt met het roken. Ik schaam me. Het gaat ook lukken hoor. Ingrid : Je moet een inslapertje (?) nemen, geen slaappil. Dido : Ik ben gewoon klaarwakker. Het heeft er niet veel mee te maken. Ingrid : Waarmee ? Dido : Met de drank.

1.13 Stream naar Tanja in de babykamer. Ik snap niet waarom.

Stream 4

1.14 Linda staat in haar ééntje op de rode stip.

Stream 2

1.15 Dido ligt pratend op de bank maar er is geen geluid.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:54:47 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_31350329
Linda staat op de stip en Roel houdt haar gezelschap.
Roel zegt dat ze een beetje afstand moeten houden omdat Dido 'het er een beetje moeilijk mee heeft'.

Roel herhaalt het verhaal van Dido dat ze gekwetst raakt als Roel met iemand anders knuffelt.
Hij zegt ook dat hij er niets aan heeft als Dido niets laat merken.
Hij vindt het fijn dat zij nog gevoelens heeft voor hem, maar snapt er geen reet van.

Roel: Als je dat vervelend vindt om te zien, dan vindt je mij wel leuk lijkt mij.
(Roel herhaalt zijn diepvries verhaal.)
Roel: Ik heb het nou gewoon te bont gemaakt, dan voelt zij zichzelf voor lul staan.
Maar ja, ze gedroeg zich eigenaardig en daarna niets. We hadden een feestje en ze keek dwars door mij heen.
Linda: Ja, of je zegt van, niet aan mijn vent zitten... Dat ben ik gewend. Jij bent de enige waar ik nog een beetje geil mee kan doen.
Roel: Ik heb ook gevoelens voor Dido.
Linda: Ik denk alleen maar aan mijzelf. Dat ze het niet gewoon aan mij vraagt...

(Stukjes gemist, maar daar kwam het ongeveer op neer.)
pi_31350533
Stream 3

1.41 Linda staat op de rode stip. Roel houdt haar gezelschap. Roel : We kunnen beter een beetje van elkaar afblijven. Dido heeft het er een beetje moeilijk mee. Ze zei klootzak tegen mij. Ik zei, hoezo dan. Ik merk er niks van. Sinds ze bij mij is blijven slapen, geen woord, geen centje interesse. Ik zei, je kan zeggen wat je wil maar je kan er zelf ook wat van. Linda : Het is niet alleen mijn schuld. Roel : Nee. Linda : Je hebt gezegd, ik zal er rekening mee houden ? Roel : Ze zei, het doet pijn, je kwetst me. Ik zei, voel je dan nog wat, je hoeft er niet zo mysterieus over te doen. Linda : Ik begrijp het ook niet. Roel : Het is ook het getob met het roken. Ik ga niet in een hoekje wachten tot ik een seintje krijg. Moeilijk te peilen, ingewikkeld geheimzinnig gedoe. Linda : Als ik iemand leuk vind en die gaat bij een ander liggen dan zou ik zorgen dat het niet meer kan. Tegen mij heeft ze het nooit gezegd. Na het feest zei ze, je kan met Roel blijven doen wat je wil. Roel : Ik vind het fijn dat ze gevoelens voor mij heeft. Ik hoop dat het nog goed komt. Moeilijk allemaal. Linda : Je krijgt niks terug. Roel bevestigt dat. Linda : Tegen mij zei ze, je kunt gewoon doorgaan, het maakt niks uit. Dus ik doorgaan. Hahaha. Nee, bullshit. Het is leuk om te doen maar als je iemand anders kwetst is het ook niet alles. Dat waren mijn verstandige woorden. Roel : Als je het vervelend vindt om te zien vind je iemand wel leuk neem ik aan ? Linda : Ja. Roel : Ik heb net een hartig woordje met haar gesproken. Ik zei, goed nieuws, ik heb toch nog iets los gemaakt in de diepvrieshouding van je. Linda : Ik hoorde je pas geleden vragen, kom je bij mij slapen. Nee (zei Dido). Roel : Ik heb het nou te bont gemaakt en dan voelt zij zich voor gek staan als ze alsnog iets met mij zou doen. Linda : Dat is onzin. Als je iemand leuk vindt. Roel : Handig was het niet, achteraf. Ze gedraagt zich eigenaardig. Blijven slapen en dan helemaal niks. Niet rustig maar niks. Ze keek bijna helemaal door me heen.

1.50 Linda : Ik ben zulke vrouwen niet gewend. Mijn vriendinnen zijn anders. Of je zegt niet aan mijn vent zitten want dat is de mijne. Ik ben dat gewend. Jij bent de enige waar ik nog een beetje geil mee kan doen. Dat is een nadeel. Er blijft niks over. Roel : Nathalie. Linda : Dan zal ik me rustig gaan houden. Roel : Ik heb ook wel gevoelens voor Dido. Linda : Dan meng ik me er niet tussen. Roel : Ik hou ook van genegenheid. Ik ben niet het type dat rustig blijft wachten. Deze week is moeilijk. De eierwekker gaat af. Linda : Dat ze het niet aan mij vraagt. Je kan nog even naar de wc gaan. Drie kwartier is heel lang. Roel gaat naar binnen om nog een fles bier te halen. Linda : Moet je niet plassen ? Roel : Nee. Linda : Je moet nog minstens een half uur staan hè.

1.53 Roel gaat op de stip staan. Linda gaat er bij zitten. Linda : Een beetje bescheten sta je er bij. Ik denk dat zij echt denkt dat het alleen maar mijn schuld is. Roel : Bullshit natuurlijk. Ik zeg, ik heb 's ochtends ook een knuffel nodig. Het zou fijn zijn als jij dat kon doen. Wat heb ik nou kunnen merken dat er iets aan gevoel bij jou is ? Iets van houvast. Dat ze klootzak zei, dat was vanochtend. Linda : Ja, zo makkelijk zijn vrouwen nog niet. Je moet zeggen, ik vind je leuk en ik wil er voor gaan. Roel : Dat weet ze. Linda vindt het grappig dat Roel een sigaret in zijn mond heeft. Linda : Niet de hele tijd zo kijken. Dat vind ik irritant.

1.59 Roel : Deze opdracht is mij echt op het lijf geschreven. Hoe lang ben ik bezig ? Linda : Zes minuten ben je bezig. Roel : Eitje. Als iemand goed niks kan doen, dat ben ik. Linda : Het is net of je op de bus staat te wachten. Baal ik dat ik elke keer achter jou kom. Morgen een wissel aanvragen. Ik mag toch niet aan je zitten.

2.03 Linda gaat even naar binnen omdat Roel een scheet wil laten. Linda zegt dat ze baalt als ze donderdag naar huis moet. Roel : Ik ook.
pi_31351054

foute wissel met 4 voeten op de stip?

[ Bericht 66% gewijzigd door LekkerSimpel op 11-10-2005 07:31:38 ]
pi_31351501
Stream 3

3.40 Ik val in een gesprek tussen Roel en Dido. Dido staat op de rode stip. Roel zit er bij. Roel : Met Lieske heb ik nooit gezoend. Ik ben twee keer uit mijn dak gegaan en heb gezoend met Linda. Alsof ik een soort heen en weer hopper ben, een manusje van alles. Het is gewoon niet waar. Ik moet effen plassen. Dido zucht demonstratief als Roel vertrokken is.

3.44 Roel is terug. Dido trekt een handschoen uit om te snoepen. Roel : Het kost gewoon tijd. Je moet niet verwachten dat ik het zo maar kan vergeten. Dido : Nee, ik ook niet. Waarschijnlijk blijft dat een moeilijk punt. Roel : Als het aan jou ligt wel. Dido : Ja. Het is gewoon raar dat je nog zo met elkaar zit opgesloten. Hoe lang moeten we nog ? Roel : 17 minuten. Dido : Lang hee. Roel : Ik vind het stug. Ik snap het wel en ik zal het respecteren maar ik vind het jammer dat ik geen andere kant van mezelf heb kunnen laten zien. Er is geen meisje die dat ooit over mij gezegd heeft. Dido : Ik weet het ook allemaal niet hoor. Ik word er in ieder geval gek van. Roel : Goed om te horen. Een stuk beter dan dat het je niet boeit. Dido : Voor jou misschien. Voor mij niet. Dan was het in ieder geval een stuk gemakkelijker geweest. Ik voel me voor lul staan om zo'n gesprek te hebben op een stip in de tuin. Roel : Romantisch. Je kan niet weg. Ik zit op een stoel met een biertje. Dido : Ik kan gewoon niet weg. Ik ben verplicht naar jou te luisteren. Nou, heb je nog wat ? Roel : Nee, ik ga alleen maar kijken. Dido : Okee, gezellig. Roel : Heb jij anders nog wat ? Dido : Daar moet ik even over na te denken. Roel : Een gebruiksaanwijzing hoe ik het je makkelijker kan maken. Dido : Rekening met mij houden, me met rust laten, me niet voor moeilijke kwesties en dilemma's zetten terwijl ik aan het stoppen met roken ben. Doe maar gewoon normaal. Roel : Ik ga het proberen. Het is niet echt mijn specialiteit. Het komt goed joh. Dido : Heb jij nog een gebruiksaanwijzing ? Roel : Doe niet zo stug. Laat je gaan. Je kent me helemaal nog niet. Daar flip ik van. Dido : Misschien had je daar wat zorgvuldiger mee om moeten springen.

3.52 Dido : Ook voor het eerst van mijn leven dat ik zo bitchy ben. Roel : Heb ik aan die flapdrol van een Marcel te danken. Dido : Weet ik niet. Misschien wel. Roel : Luister naar je gevoel, niet alleen je eergevoel. Dido : Dat is een mooie uitspraak. Daar zal ik over nadenken. Roel : Ik kan me prima vinden in jou het leven makkelijk maken. Dido : Dat zei je de vorige keer ook. Maar ik merk er niks van. Roel : Sinds die nacht merk ik niks. Dido : Hoe kun je dat nou denken ? Als ik zo pissig word. Roel : Dat was vanochtend pas. Is er iemand naar je toe gekomen die avond ? Is er iets gebeurd of zo ? Het beetje gevoel dat je had is weg. Misschien, potentieel, meer heb ik er niet uitgekregen. Dido : Je verpest het elke keer zo gruwelijk. Jij bent zo goed in iets verzieken. Roel : Het wordt steeds erger (o.i.d.). Ze lachen beide. Dido : Ik kan niet aan de gang blijven. Laat maar zitten. Op een gegeven moment is het klaar. Het lukte prima. Tot het moment dat ik niet mocht roken. Toen viel ik terug. Dido blijft snoepen. Roel : Je kan toch niet zonder een lul. Dido : Ja, dat was mijn uitspraak hè ? Roel : Nog vijf minuten. Dido : Wat erg. Roel : We kunnen er nog een kwartiertje aan vast plakken. Je kan toch niks doen. Dido : O ja. Jij moet Rob halen. Roel : Ik kan de deur dicht doen en een beetje gaan slapen. Snap je mij een beetje ? Dido : Nee. Ik snap je nul komma nul. Roel : Wat snap je niet ? Ik ben vrij duidelijk volgens mij. Dido : Ik vind je gewoon een city hopper. Roel : Omdat ik zo tekeer ben gegaan ? Dido : Wel het meest van iedereen. Roel : Ik heb op onlogische momenten gezoend. Eén ander. Alsof ik het hele BB-huis af ben gegaan. Lieske is één keer voor de gezelligheid blijven slapen. De eierwekker gaat. Dido : Ik ben één van de drie. Daar pas ik voor. Dat is het. Roel : Okee. Ze kijken elkaar aan. Roel : Ik ga wel iemand halen. Dido kan niet stil staan. Ze beweegt voortdurend.

4.03 Roel is terug. Hij draait om Dido heen met een fles bier in zijn hand. Roel : Iedereen in dit huis, de regie, iedereen die het ook maar een beetje volgt weet dat er maar één meisje in het BB-huis is waar ik gevoel voor heb en dat ben jij. Dat was hem dan. Bedankt voor je tijd. Dido : Dat bedoel ik nou. Dat is nou zo fucking tegenstrijdig. Wat je doet en wat je zegt is tegenstrijdig. Roel : Ik leg toch uit hoe dat komt. Dido : Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet als je echt om me geeft. Roel : Het is mijn eigen fout en ook een samenloop van omstandigheden. Je moet niet overdrijven. Alsof ik een player ben die alles probeert af te lopen. Dido : Het is ook geen big issue. Daarom wilde ik het er ook niet meer over hebben. Roel : Okee, dan houden we er over op. Moet ik je warm wrijven ? Dido schudt haar hoofd : Nee. Roel schopt tegen de voetbal en drinkt bier. Roel : Moet ik iets anders voor je doen ? Dido : Nee. Gaat het ? Dido : Ja. Met mij gaat het goed. Verschrikkelijk zeg. Vreselijk. Ik vind het zo verschrikkelijk. Ik sta gewoon voor lul. Ik zweer het. Dat doe ik nou altijd. Ik breng mezelf altijd in een fucking moeilijke positie. Dan zeg jij, dat doe je zelf. Dat is niet zo. Het is weer een dilemmakwestie. Roel : Het is toch vrij snel gegaan, drie kwartier. Dido : Ik vond het langzaam. We hadden niet een intens gesprek (ze bedoelt het tegenovergestelde).

4.11 Rob verschijnt. Hij omhelst Dido. Dido : Kom, wissel. Rob gaat op de rode stip staan. Dido : Wie is na jou Rob ? Rob : Weet ik niet. Dido : Joost ? Rob : Ja. Rob zegt dat ze hem alleen mogen laten. De laatste die naar bed gaat moet Joost wakker maken. Dido en Roel gaan naar de badkamer. Dido : Ik vind je een moeilijk persoon. Roel : Ik ? Ik zou mijn god niet weten waarom. Als er iemand straightforward is ben ik het wel, openhartig. Dido : Maar zich er niet naar gedragend. Dit zeggen ze overigens al tandenpoetsend. Dido : Je moet met je vrienden of desnoods met je moeder of je vader dit eens doornemen. Roel : Jij moet je zus vragen, Roel, wat is dat nou voor een flapdrol. Dido : Ik weet zeker dat mijn zusjes zeggen, niet doen. Ik ken je toch alleen maar zo, wat je nu hebt laten zien. Ik ken niet je andere kant. Roel : Weet je wat mijn moeder zegt. Laat haar in haar sop gaar koken. Iemand die jou niet in je waarde laat. Dido : Dat is fijn. Mooi gesproken Roel. Roel : Slaap lekker. Dido : Slaap lekker hoor. Dido gaat naar de mannenslaapkamer. Roel : Waar ga je nou naar toe ? Ga je bij mij slapen ? Dido : Joost, kom je zo ? Op de gang omhelzen Roel en Dido elkaar. Dido : Ik vind je stom. Je maakt het veel te moeilijk. Roel : Ik hoop echt op betere tijden. Dido : Ik ook. Goed ? Als je maar een beetje rekening met me houdt. Trusten. Roel : Ik weet nu meer dan gisteren. Daar blijf ik toch bij.

4.19 Dido gaat in haar bed liggen. Stream naar buiten. Roel : Ik wacht even tot ik geeuw. Ik heb veel meer energie nu ik niet rook. Ik heb nervositeit die ik wegdrink. Moet je iets hebben ? Rob : Nee. Doe de deur een stukje open. Dan kan ik roepen als jullie alle twee (in slaap vallen). Welterusten. Roel vertrekt.

4.28 Joost komt naar buiten. Rob : Als je nou op die bank gaat liggen. Ik bel wel. Joost : Ik ga nog wat eten. Rob staat te zingen en te bewegen op de stip.
pi_31351673
Tanja slaapt vanacht in de babykamer.

Roel op de stip, met een niet aangestoken sigaret en een fles bier in de handen.

Als Chantal op de stip staat komt Roel er ook nog even bij zitten. En gaat Diso persoonlijke vragen stellen, waar Dido niet op in gaat. Chantal heeft een hele picknick-mand meegenomen en schranst zowat alle chips in één keer weg.

Roel komt bij Dido zitten. En zegt... "Ik mis je.." Waar Dido niet op reageert, want Chantal is erbij. Dan zou ze door de mand vallen als ze erop in zou gaan. Want tegen de anderen zegt ze hele andere dingen dan dat ze tegen Roel zegt. Waar Roel later op de nacht ook zelf achter begint te komen.

Dan is het de beurt aan Dido. En Roel begint haar uit te horen, want ze kan toch niet weglopen. Wazige gesprekken volgen, met als leidraad dat Roel van mening is dat Dido met haar gevoel moet denken en niet met haar eergevoel, waar ze geen antwoord op heeft. Ook op de vraag waarom ze zlf geen signalen naar hem stuurt ontwijkt ze.

Roel zei wederom tegen Dido dat ze met haar gevoel moet denken en niet met haar eergevoel.

Roel en Dido kletsen nog wat na, en nemen met een hug afscheid om te gaan slapen

Rob die kompleet doordraait op de stip. Hij gaat een heel gesprek met zichzelf aan:
"Hey Rob wat doe jij op die stip?"
"Ja jongen, dat is een opdracht.."
"So hey, wat een uitvinding, een opdracht"
"Ja, is wel een goede opdracht he? We moeten met 13 man op een stip staan"
"Ja, dat is een hele goede opdracht"

Toen kwam Joost eraan en vroeg: "Rob, ben je gek aan het worden of praat je gewoon in jezelf?"

Joost neemt de beurt van Rob over.

De beurt is aan Nathalie en propt zich vol met dropjes (gelukkig zijn het foto's zonder geluid)

Nathalie deed heel vriendelijk tegen Joost, met haar eeuwige "lieve" lach. Maar toen Joost zich omdraaide sprak haar valse krengerige blik boekdelen. (hoezo zij speelt geen spelletje?)

Linda lost Nathalie af en Joost gaat slapen. Ineens is Nathalie haar animatiestemmetje kwijt en praat bijna gelijk aan Ingrid haar stem. Maar haar kauwgewoontes handhaaft ze.

[ Bericht 28% gewijzigd door LekkerSimpel op 11-10-2005 07:13:01 ]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 07:30:38 #10
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_31351776
Menno op de stip, Ingrid op de bank. Praten over hotmail (account is verlopen als ze terugkomen).
Menno hoopt dat iemand zijn computer rgelmatig opstart. Ingrid houdt niet van MSN-en. Patiencen doet ze wel regelmatig en dan tot diep in de nacht. Vriendje Peter van ingrid wordt besproken, Menni mag hem nu al zegt hij. Er komt een vliegtuig over, er zitten hoeren in zegt Menno ik zie en rood lampje. Menno valt binnen 5 sec in slaap als hij alleen ligt, met Ingrid duurt het een half uur.
Dan ga je toch alleen slapen, zegt Ingrid, daar heeft hij geen zin in.
Ritsel en smak geluiden van Ingrid, zit iets te eten.
Menno zegt dat het leuker is met z'n tweeën op de stip, dan zit er één tegen je op te rijden, als voorbeeld worden Roel en Dildo genoemd. Vervolgens wordt een trekvogel besproken die bijna klaar komt (een vogel maakt rare geluiden).
Ingrid vraagt waar Menno bij een meisje op afknapt: boers gedrag, onzeker (totaal geen zekerheid, overal aan twijfelen), domme grapjes, kort en bondig praten (zoals Lieske) . Ingrid kan niet lachen om de humor van Rob, knapt af op gierige jongens. Menno is benieuwd aan hun eerste date na het huis. Onze eerste date wordt 2 januari zegt Ingrid, ik denk eerder zegt Menno, nee zegt Ingrid jij of Roel wint.
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:32:23 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31352179
Roel ontbijt op de stip met een fles bier
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:59:57 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31352572
Roel is van mening dat Tanja een kutstokertje is omdat ze alles letterlijk doorspeelde aan Tanja
Linda* ach wat maakt het uit, waar maak je je druk om*
Roel zeurt nog ff door onder het genot van een biertje.
Verder ergeren ze zich aan het feit dat iedereen door blijft zeuren over de opdracht van Menno.
Lieske heeft het ook gedaan en daar maakt niemand zich druk om, aldus Linda en Roel.
Linda * Ja en Tanja loopt het meest te zeuren over dat ransoen*
Roel* Terwijl zij gewoon d;r eten krijgt, en dan nog zeuren * ik ben thuis niet zo opgevoed* *ik trek het niet meer hoor nog een week rantsoen* het is gewoon een zeikerdje...

Vervolgens begitn Linda over washandjes, Tanja zeurde dat ze geen washandjes had en Linda keek even in het washok waar gewoon washandjes lagen ( ja en dan niet ff kijken maar wel zeuren)
Roel hoort *geile wijven* buiten de schutting en verder gaat het nog steeds nergens over.

Linda * toch grappig dat iedereen elkaar op loopt te stoken en weet ik veel allemaal wat*
Roel * ja..
Linda* Ingrid/Natalie/Dido/Chantal hebben nog nooit op de bank gezeten
Roel* Ben benieuwd wat het publiek thuis zegt...*
Roel* Ingrid kan ook als een tang overkomen, kan ook egoistisch uit de hoek komen
Ingrid * je moet nog een kwartier..
Roel * vooral in de slaapkamer, dan liggen ze nog uren te ouwehoeren, ze zijn allemaal kinderlijk met die spelletjes enzo, nu ook, zaten ze plannetjes te bedenken om het tot een ontploffing te laten komen tussen de niet-rokers, Ingrid, zoals ze tegen Chantal zat te doen, die meid was 1 dag gestopt met roken..later allemaal sorry (bla bla) ze kan kinderlijk egoistisch zijn, een bitch, berekenend..
Linda* het is wel gemakkelijk dat ze elkaar hebben hoor
Roel* kost Menno alleen nominaties hoor...

Roel* en die Menno boft ook maar dat ie van die bank is hoor..
Linda* hij heeft geen kans gekregen , hij moest het doen, hij is toch voorgetrokken of zie ik dat verkeerd
Roel * Ja...
Linda* en iedereen had die kans natuurlijk aangenomen
Roel : * ja
Linda* ik ga ff Chantal wakker maken
Roel : * ja....
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:04:31 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31352645
Linda is bang dat zij eruit moet
Roel * je hebt best kans dat mensen die stoken en het meest voor onrust zorgen er juist inblijven
Linda * ja en Tanja zorgt voor de meeste onrust, daarna ik en dan pas Rob...
Ze roepen constant Rob over het hek, die jongen is harsikke populair

Ondertussen niest Roel voor de 10e keer, hij moet nog 8 minuten voordat hij zal worden afgelost en blijft doorniezen en snotteren en zijn neus ophalen.
pi_31353756
Chantal staat op de stip en Roel houdt haar gezelschap, ze is weer flink aan het roddelen. Zo vindt ze het eng dat er actrices in het spel mee doen (Nathalie en Ingrid) en ook bepaalde acties van Menno vindt ze eng.
Nu roddelt ze over Rob, over dat hij iedereen tegen Menno zat op te stoken. "Ik kan niet op iemand (=Menno) nomineren, omdat iemand anders leugens over hem verkondigt"
Het kwaadsprekerij gaat even verder over Rob, over zinn verleden, zijn kracht en zijn communiceren. Roel hoort alles aan en gaat er nauwelijks op in, hij roddelt iig niet mee. Hij loopt weg, het huis in.
Hij staat bij Dido d'r bed, maakt haar wakker en loopt weer terug naar Chantal. Hij vertelt haar hoe ze wakker werd. Dido moet Chantal straks vervangen op de stip.
"Het wordt mooi weer zeg, daar hebben we echt mazzel aan, strakke hemel." aldus Chan.
"Ik ga zo slapen" zegt Roel gapend.

Dido is dr bed uit, zit nu op de WC.

Ondertussen vertelt Roel dat hij geen bier mag drinken van Menno tot dat de weekopdracht is gehaald. Roel is het er niet mee eens en wil zo nu en dan een biertje drinken. Menno is alle bewoners af gegaan en kwam naar Roel toe "de groep heeft besloten dat je geen bier mag drinken".

Dido komt naar buiten en moet niezen, ze haalt nog een bakkie koffie.

Roel en Chan knuffelen even.

Dido komt bij de stip en wisselt Chan af.

Roel en Dido kletsen over het wakker worden, Roel vond dat Dido erg schattig wakker werd met een grote glimlach op dr gezicht.

En daar staat ze dan, Dido in dr wintertrui, met sjaal en handschoenen aan en in dr slofjes In haar ene hand een kop koffie en in dr andere een neppeuk.

Chantal en Dido wensen Roel welterusten toe. Chantal houdt staande Dido gezelschap en ze kletsen wat over het slapen. Dido lag heerlijk te slapen.
En toen viel er een stilte, Chantal heeft Dido weinig te vertellen, ze ziet in haar niet zon roddelgezelschap. Dido zingt wat, mompelt wat en fluit wat.
Chantal denkt dat het anderhalf uur vroeger is dan dat het werkelijk is.

Chantal heeft totaal geen behoefte aan een sigaret.

Ik stop. Mijn plicht roept.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_31353807
Chantal heeft totaal geen behoefte aan een sigaret:
Dido: dus.. als je nu er eentje mocht opsteken? Chantal: dan doe ik het
ik ben net typex... zo ben ik je type.. en zo ben ik je ex..
pi_31359923
Ik had het geluid van stream 3 op de achtergrond aan staan. Tussen ongeveer 15.10 en 15.40 hadden Rob en Chantal een gesprek in de tuin. Ze waren beiden niet te spreken over Menno en Ingrid, met name over Menno. Chantal zei o.a. dat Roel tegen haar zei dat Menno tegen Ingrid zei, of omgekeerd, dat ze bommetjes moesten gaan gooien om het de rokers moeilijk te maken. Chantal vond de vergelijking door Menno van de stoppen met roken opdracht met de eiersokken opdracht absurd. Zij vindt haar opdracht veel moeilijker. Chantal zei tegen Rob dat hij zich niet buiten de groep moest plaatsen. Rob zei dat hij niet aardig kan zijn tegen mensen die tricky zijn. Chantal zei dat hij het gevecht aan moet gaan. Rob wil dat niet zo lang hij op de bank zit. Rob gaf aan dat hij het Tanja gunde (te winnen neem ik aan) omdat zij het goed kan gebruiken, hij gunde het Linda er lang in te zitten en hij vond Roel en Joost moordgozers. Chantal was het in alle gevallen met hem eens. Ik heb de indruk dat Rob en Chantal wat naar elkaar toe gegroeid zijn. Chantal lijkt over haar eerste dip door het stoppen met roken heen te zijn.
pi_31364024
Ingrid heeft Menno zijn haar onder handen genomen met de tondeuze, gevolg hij lijkt wel een Gremlin, een noodkapster heeft er nog iets van proberen te maken
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:19:46 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_31364324

pi_31368381
Rob houdt zich bezig met de mensen die op de stip moeten staan, beetje slijmen, onzinnige vragen stellen. Handig om die plek uit te kiezen, kunnen ze iig niet van hem weglopen

Menno en Ingrid staan samen te douchen, Menno heeft 'Ing' zo te zien compleet vergeven voor de aanval met de tondeuse.

Lieske heeft een plastic zak van BB gekregen zodat ze nu lekker bij de rest in 'het badje' kan zitten. Daar zit ze dan ook, samen met Linda Joost en iemand waar ik alleen de benen van kan zien (Tanja?) Nathalie dus..
pi_31372483
Stream 2

23.51 Dido op de rode stip. Roel en Rob zitten er bij. Roel : Jij gaat een verrassende nominatie doen ? Dido : Ja. Roel : Hoezo dan ? Dido : Het kan zo maar weer veranderen. Als neutraal muurbloempje kan je dat soort uitspattingen wel doen hoor. Roel : Ik weet niet meer wat ik ga doen. Met het nomineren. Rob : Wat zit je nou te lullen ? Roel : Ik kan weer op Menno stemmen. Maar Joost is een gevaar. Hij bedoelt dat Joost op hem stemt. Rob en Dido zeggen dat Joost niet meer op hem gaat stemmen. Roel zegt dat hij dan bij Menno blijft.

23.53 De eiererwekker ging. Rob gaat op de rode stip staan. Rob : Ik voel me vandaag een stuk beter. Ze hebben vanaf het begin geroepen dat ik bij het programma hoor. Dido : Dat zeg je zelf ook. Rob : Dat zeg ik omdat ze het zeggen. Iedereen weet wat van elkaar. Dan word je ook wat rustiger. Dido : Als ik kwaad zou willen zou ik een heel andere wending kunnen geven maar daar heb ik geen zin in. Ik zou echt de hele boel op stelten kunnen zetten. Roel : Jouw nieuwe bijnaam is enigma. Joost brengt een fles bier voor Roel. Rob : Ik praat fijn met Roel, met Joost, met Dido en met Nathalie. Ik heb het gevoel dat mensen me voorbij lopen. Ik voel me alleen. Dan denk ik aan thuis. Ik ben toch genomineerd, dan denk ik, de tyfus allemaal. Het spel op zich vind ik leuk. Ik probeer zo veel mogelijk mijzelf te zijn.

0.00 Joost komt er bij : Het hele huis is in paniek. Er ligt een haar op het toilet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')