Roel is van mening dat Tanja een kutstokertje is omdat ze alles letterlijk doorspeelde aan Tanja
![]()
Linda* ach wat maakt het uit, waar maak je je druk om*
Roel zeurt nog ff door onder het genot van een biertje.
Verder ergeren ze zich aan het feit dat iedereen door blijft zeuren over de opdracht van Menno.
Lieske heeft het ook gedaan en daar maakt niemand zich druk om, aldus Linda en Roel.
Linda * Ja en Tanja loopt het meest te zeuren over dat ransoen*
Roel* Terwijl zij gewoon d;r eten krijgt, en dan nog zeuren * ik ben thuis niet zo opgevoed* *ik trek het niet meer hoor nog een week rantsoen* het is gewoon een zeikerdje...
Vervolgens begitn Linda over washandjes, Tanja zeurde dat ze geen washandjes had en Linda keek even in het washok waar gewoon washandjes lagen ( ja en dan niet ff kijken maar wel zeuren)
Roel hoort *geile wijven* buiten de schutting en verder gaat het nog steeds nergens over.
Linda * toch grappig dat iedereen elkaar op loopt te stoken en weet ik veel allemaal wat*
Roel * ja..
Linda* Ingrid/Natalie/Dido/Chantal hebben nog nooit op de bank gezeten
Roel* Ben benieuwd wat het publiek thuis zegt...*
Roel* Ingrid kan ook als een tang overkomen, kan ook egoistisch uit de hoek komen
Ingrid * je moet nog een kwartier..
Roel * vooral in de slaapkamer, dan liggen ze nog uren te ouwehoeren, ze zijn allemaal kinderlijk met die spelletjes enzo, nu ook, zaten ze plannetjes te bedenken om het tot een ontploffing te laten komen tussen de niet-rokers, Ingrid, zoals ze tegen Chantal zat te doen, die meid was 1 dag gestopt met roken..later allemaal sorry (bla bla) ze kan kinderlijk egoistisch zijn, een bitch, berekenend..
Linda* het is wel gemakkelijk dat ze elkaar hebben hoor
Roel* kost Menno alleen nominaties hoor...
Roel* en die Menno boft ook maar dat ie van die bank is hoor..
Linda* hij heeft geen kans gekregen , hij moest het doen, hij is toch voorgetrokken of zie ik dat verkeerd
Roel * Ja...
Linda* en iedereen had die kans natuurlijk aangenomen
Roel : * ja
Linda* ik ga ff Chantal wakker maken
![]()
Roel : * ja....