abonnement Unibet Coolblue
pi_31322172
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zondag 9 oktober 2005.
pi_31323260
Stream 3

0.11 In de damesslaapkamer. Het licht is uit. Tanja zegt dat ze heeft geprobeerd minder te roken maar dat het haar niet is gelukt. Dido : Gaan we morgen samen lekker niet roken. Cool dat je het probeert. Nathalie zegt dat het in de laatste weken (van de zwangerschap) nog kan schelen. Tanja is het daar niet mee eens. Dido wel. Tanja : Volgens mij rook ik toch wel tien sigaretten per dag. Dan is het stil.

Stream 1

0.15 Roel, Linda, Chantal en Lieske in en bij de blauwe stoelen. Lieske trekt kaarten met spreuken voor de anderen. Roel lijkt aangeschoten. Hij drinkt bier. De vrouwen ruiken of Roel naar zweet ruikt onder zijn oksels. De reden is me niet duidelijk. Roel ruikt onde de oksel van Linda. Chantal : Wie wil er onder mijn voeten ruiken ?

Stream 2

0.29 Lieske vertrekt.

Ingrid en Dido zijn uit hun bed gekomen. Chantal : Ik heb nog helemaal niet moe. Dat is het ergste. Terwijl ik heel graag wil slapen. Linda geeft een compliment aan de Roel, Chantal en Dido omdat ze al drie dagen gestopt zijn. Dido : Je hebt je haar weer gewassen. Linda : Gisteren. Dido : Ik zie het. Het is een stuk lichter. Dido zegt dat haar methode om te stopen met roken werkt. Ze zit naast bewoners die roken. Dido : Denk je echt dat ik het moeilijker maak voor mezelf ? Roel : Ja. Hij zegt dat ze hier en daar wat denkfouten maakt. Dido zegt dat ze meer lacht als Roel. Dido : Zo, steek die maar in je reet. Ze vertrekt.

0.38 Lieske verschijnt. Ze heeft een winterjas aangetrokken omdat ze anders in haar blote billen over de gang moest. Ze vond hem lekker zitten. Chantal : De chips is bijna op. Ingrid : We hebben nog apart liggen. Chantal : Je bent er zo doorheen. Lieske trekt de winterjas uit en een badjas aan. Menno blijkt nog wakker te zijn. Roel geeft Lieske een nekmassage.
pi_31324526
0.48 Roel heeft een breedbeeld lcd televisie die hij over tien maanden afbetaald heeft. Hij betaalt tachtig euro per maand. Hij kan hem alleen optillen. Roel : Het is een ideale krakers-tv. Roel heeft twee aquaria met kogelvissen die nu weer in de dierenwinkel staan. Voor vijftig euro zorgen ze daar drie maanden voor de vissen. Ze kosten vijftig euro per stuk. Chantal : Ik ga naar bed. Roel : Succes. Chantal : Weet je waar ik enorm zin in heb ? Om uit de fles te drinken. Roel : Niemand houdt je tegen deze week. Chantal : Nee, kan ik niet maken.

Stream 1

0.52 Linda over het masseren door Roel : Het ziet er niet lekker uit. Twee minuten later is Roel klaar met zijn massage. Lieske : Weet je wat me echt pijnlijk lijkt ? Een gebroken piemel. Ze bedoelt dat de vrouw zo met haar schaambot op de geërecteerde penis gaat zitten dat hij knak zegt. Lieske : Kan dat ? Roel : Hij kan in principe wel knakken. Die van mij niet. Ik heb hem wel eens in een bankschroef gelegd en die bankschroef is kapot. Lieske vraagt hoe lang de penis van Roel is. Roel : Daar laat ik me niet over uit. Ingrid zegt dat Dido alleen buiten is gaan liggen. Linda vraagt waar Roel aan denkt. Roel heeft een fantasie met Lieske, Ingrid en Linda. Lieske vindt dat ze onderaan de rangorde komt. Ingrid fantaseert Joost er bij die in het verkeerde gat zit. Roel : Verpest het nou niet.

1.05 Lieske vraagt naar de favoriete standjes van Roel en Linda. Linda : Daar moet ik even over nadenken. Ik heb het al zo lang niet gedaan. Ik weet niet meer hoe het moet. Lieske : Ik denk persoonlijk dat Menno hier de grootste seksgod is. Menno buiten beeld : Je ziet het goed. Roel : Ik heb nooit gezegd dat ik een held in bed ben. Lieske : Lin, jij hebt alle lullen in huis toch gezien. Sorry, ik ben heel flauw. Ingrid : Je bent niet flauw, je moet gewoon je mond dicht houden.

1.15 Ingrid wil een pilletje van Roel om lekker te slapen. Roel heeft pilletjes voor de maag en Ingrid heeft last van verstopping. Ingrid neemt er toch één. Lieske : Ik heb voor het eerst echt geen zin in donderdag. Ik vind het zo wel prima. Menno en Joost verschijnen. Ik neem aan dat ze een spelletje gespeeld hebben aan de keukentafel. Joost mengt zich in het gesprek over seks.
pi_31326009
Rond drie uur zegt Joost dat veel bewoners denken dat Lieske gaat winnen omdat ze een onschuldig meisje met een grote bek is o.i.d. Roel denkt dat Nathalie als neutraal persoon kan winnen. Lieske denkt aan Dido om min of meer de zelfde reden. Menno vindt Rob meer lijken op Willem dan op Ruud uit Big Brother 1. Lieske poetst haar tanden in een blauwe stoel. Roel zegt dat hij zich kapot ergert aan het lange tanden poetsen van Lieske. Lieske zegt dat haar moeder het daar ook altijd over heeft. Dido komt binnen. Ze heeft buiten liggen slapen. Ze gaat rechtstreeks naar de slaapkamer. Roel voelde aan een borst van Lieske om vervolgens Linda op schoot te nemen. Roel drinkt zijn zoveelste fles bier. Joost gaat naar bed.

3.36 Roel heeft een krat bier van buiten gehaald omdat de koelkast leeg was.
  maandag 10 oktober 2005 @ 05:12:38 #5
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31326315
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 03:38 schreef Bus watcher het volgende:
Rond drie uur zegt Joost dat veel bewoners denken dat Lieske gaat winnen omdat ze een onschuldig meisje met een grote bek is o.i.d.
quote:
Lieske poetst haar tanden in een blauwe stoel.


*Skrosh skrosh skrosh*
quote:
Roel zegt dat hij zich kapot ergert aan het lange tanden poetsen van Lieske.
Lieske zegt dat haar moeder het daar ook altijd over heeft.
quote:
Roel voelde aan een borst van Lieske om vervolgens Linda op schoot te nemen.


[ Bericht 2% gewijzigd door Rica op 10-10-2005 05:21:45 ]
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:52:55 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31331766
Het is tijd om wat aan de conditie te doen. Menno voert de groep meiden aan. Ze lopen rondjes door de tuin, doen push-ups en andere oefeningen.
Roel en Rob hebben er weinig zin aan en kijken vanaf de zijkant toe..... Het zonnetje staat weer hoog aan de hemel.



My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:55:37 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31331821


My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:29:31 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336213
14:00 Lieske heeft een instort moment. Ze heeft weer meer last aan haar knie en nu begint ook haar andere knie op te spelen. Naar het schijnt waren ze in de dagboekkamer niet echt behulpzaam. Terug in de tuin begint ze wat te huilen en probeert uit te leggen dat ze zich zo kloten voelt omdat ze last heeft, maar ook omdat ze niet kan mee bewegen met de rest van de bewoners.
Ze zegt dat ze thuis veel meer afleiding heeft, waardoor ze de pijn wat kan verdringen, maar in het huis wil dat niet. Na een half uurtje is het weer over.

16:00 uur. Menno en Ingrid beginnen steeds vrijer te worden en storen zich ook steeds minder aan de camera's. Menno's handen dwalen ook steeds vaker over Ingrid's lichaam. Na een flinke tong-sessie buiten, begeven ze zich even in de slaapkamer. Voordat het daar echter uit de hand loopt, breekt Ingrid het weer af.















Even later zet Menno een bril op om zijn ogen wat meer rust te geven en gaat hij weer terug de tuin in.

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:07:49 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31336891
Het is nu tijd om te zingen. Linda, Lieske, Chantal en Roel verkrachten Eternal Flame van The Bangles. Daarna is you've got a friend aan de beurt en ook Don't know much. Nu in koor Everything I do, I do it for you van Brian Adams.

Rob en Nathalie praten inmiddels in de keuken. Nathalie zegt dat Rob een tijd zichzelfniet was, maar ze vindt dat hij nu weer meer zichzelf wordt.
Rob: "Je .. je .. je wordt gewoon op een geveven moment een beetje anders. Dan trek je je wat trug en hou je je wat op de vlakte. Dat zie je bij de meesten. Je ziet ook het berekenende bij mensen. Snapje? Dat er bijna niets meer tegen elkaar gezegd kan worden. Het wordt meteen zo persoonlijk opgevat. Je kunt in het leven toch wel iets tegen elkaar zeggen! Daarom ben ik wat rustiger geworden en dan ga je ook dingen om je heen missen zoals familie,vrienden, kinderen... het sporten. Ik ben anders altijd de hele dag in de weer en dat kan hier niet. Je moet je hier aanpassen en dan ben je toch anders."

Buiten beginnen Roel en Linda al redelijk dronken te worden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31338377
Dido heeft een onderonsje met Naat in de slaapkamer. In het kort het gaat kut met haar. De situatie met Roel het niet roken tijdens Tjechie-Ned, het missen van familie. Ze hebben me ervoor gewaarschuwd zegt Dido
pi_31338485
Er word nog even tussen Dido en Naat gesproken over Chantal. Er word geroepen dat het eten klaar is, tijdens het naar binnen lopen struikelt Linda (lijkt dronken) en word opgeraapt door Menno en Ingrid. Menno scandeert tijdens het dragen naar binnen " We hebben een dronke tor"
pi_31338601
Dido is in tranen en word getroost door Chantal. Ik weet niet hoe het komt zegt Dido, nou ik wel zegt Chantal, het niet roken. Ze hebben ons niks voor niks uitgekozen. Nog een paar daagjes zegt Chantal. Ik wil gewoon naar huis zegt Dido. Ach dat gevoel heb ik ook genoeg gehad en het is ook zo weer weg. Je staat op scherp. Naat is er ook bij komen staan en merkt op dat het door het niet roken komt.
pi_31339299
Naat en Tanja zitten buiten te praten over het dronken gedrag van Linda tijdens het eten en vinden voor iemand die in de horeca werkt niet erg goed tegen drank kunnen. Tanja zegt laat mij maar liever donderdag naar huis gaan. Dido en Chantal zitten al een half uur in de DBK. De dames buiten denken dat het over het roken gaat en dat het een peptalk is
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:01:49 #14
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31339362
18:45 - 19:00
Men zit nog aan tafel.
Linda is dronken. Lieske probeert d’r wat te voeren. Ingrid probeert de situatie aan tafel nog enigszins onder controle te houden. Dido is in de dagboekkamer. Ingrid zegt tegen Roel dat hij z’n eten moet opeten.
Linda: waarom missen we twee mensen aan tafel?
Die zijn in de dagboekkamer.
Lieske vraagt wat er is gebeurd.
Niks; zegt Nathalie.
Roel: watskeburt met de appelmoes?
Joost geeft Rob een compliment over het eten. Roel zegt iets over saus, die Tanja opgegeten zou hebben. Roel probeert d’r weer wat duidelijk te maken, traag met gebaren.
Communicatie…..is….heel…belangrijk…..als…..we…..praten…..over….moeilijke….situatie….tussen…..mensen…..
[…]
Ingrid tegen Linda: haal die haren eens uit je gezicht
Linda: nah doe es
Ingrid: je bent net een tekkel

Nathalie: ik dacht, jij als horecavrouw kan wel wat meer hebben
Menno: ben je wel eens zo vroeg dronken geweest? Of ben je niet dronken?
Linda: neeeeee
Ingrid: nou dan trekken we zo nog maar een fles open
Linda laat een harde boer
Tanja: hallo he!
Menno: zeg ff sorry
Linda: sorry
Roel: tis niet dat ik zo langzaam eet, ik heb drie borden op.
Linda mompelt iets over een bal met curry.
Rob vindt het duidelijk niet gezellig, Tanja gaat maar es plassen.

Linda: nou ik vond het echt te gek al die meiden vandaag bij het hek, ik zeg ga maar gauw weg is niet zo leuk voor die anderen
Gelach
Ingrid: tis maar goed dat je niet misselijk bent, maar ja dat komt misschien nog wel
Linda: het is mijn beurt om af te wassen
Menno: nou laat maar zitten hoor
Ingrid: ik help wel
[…]
Roel: ik wil wel één ding zeggen, wil iemand die er nog toe in staat is, van de mensen die het nog kunnen en er iemand is die het nog kan, zou iemand dan………..koffie willen zetten…..*dronken vaag*
Rob: ga je wel koffie drinken dan
Roel: ja ik leg net uit……*begint weer van voor af aan*
Lieske: Rob wil je yoghurt voor mij pakken
Joost: wat voor yoghurt, mager met perziken of mager met bosvruchten?
Menno haalt Linda’s pantoffels en mompelt iets over Jostiband on tour.
Tanja en Nathalie bespreken buiten wat er binnen gebeurd, Tanja houdt er niet van.
Rob en Joost zijn aan het afruimen of iets van dien aard. Aan de tafel wordt naar de dronkenpraat van Linda en Roel geluisterd. * geluid is vaag*
Dido en Chantal komen terug.
Roel: was het iets geheimzinnigs? Wat een ingewikkeld spel?
BB roept iets onduidelijks om. Ik geloof batterijen wisselen.
pi_31339407
Dido en Chantal zijn weer terug uit de DBK en Roel vraagt aan Dido of het iets geheimzinnigs was, nee zegt Dido maar gaat er verder niet op in en gaat verder met eten. Tuut tuut willen alle bewoners baterijen wisselen. Linda lalt die hebben we eerder gehoord. Menno probeert nu om de stomdronken Linda naar bed te doen, maar Linda wil niet en gaat liggen op de bank
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:17:33 #16
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31339699
19:00 – 19:15

Iedereen is weer in de keuken. Nathalie zorgt dat iedereen z’n batterijen wisselt. Linda is dronken en irritant: dan weer eruit, dan weer erin, wat een ingewikkeld spel.
Ingrid zet thee. Joost en Rob zijn met afruimen bezig. Dido en Chantal zijn aan het eten.
Dido: lekker he Chan?
Chantal: ja heel, wel veel.
Nathalie: ja veel he!
Menno legt Linda onder een deken op de bank.

Chantal: jeetje het is echt heel veel!
Rob: laat maar staan wat je niet op kan.
Chantal: zonde! Het is heel lekker.
* bufferen*
Rob: ik moet even weten welke badjassen er nu gebruikt worden? Ik moet een nieuw springtouw maken.
Nathalie: volgens mij worden ze nu allemaal gebruikt.
Joost praat met Linda over dat ze niet hoeft af te wassen.
Chantal praat ook maar eens met d’r.
Chantal: Lin, gaat het wel?
Linda: ja.
Chantal: laat dat feesten maar even tot je thuis bent.
Linda: niemand feest mee waarom feest niemand mee?
Chantal: mensen zijn niet blij ze zijn genomineerd, gestopt met roken? iedereen wordt boos.
Dido: ben je misselijk?
Linda: nee
Chantal: er staat hier een emmertje
Linda: wat maakt het nou nog uit?
Chantal: het is ook geen goede week ervoor.
Linda barst in tranen uit: niemand feest mee, waarom niet?
Chantal: je moet gewoon niet drinken, nu voel je je niet lekker omdat je dronken bent, wacht dan ook.
Linda: ik moet donderdag toch naar huis * boehoe*
Nathalie: wat is er?
Chantal: ze denkt dat ze morgen naar huis moet.
Linda: dat begrijpt toch niemand * bufferen *
Linda huilt, Chantal probeert d’r te troosten.
Linda: Chantal je mag niet weggaan.
Chantal: ik ga ook niet weg. Vind je het allemaal veel te spannend?
Linda: wie heeft mij nou aan het huilen gemaakt?
Chantal: ik?
Linda: ik wou helemaal niet huilen.
Chantal: ja nou heb ik het gedaan, dies lekker! Ik ga wel weg. Jij gaat ook van links naar rechts, klein kind ben je * linda lacht* grote baby, je bent vervelend, ik hoop dat je het ook beseft dat je vervelend bent.
Linda: Chaaaaan….

* andere streams opgezocht *

Chantal: ik heb zo’n jeuk aan me reet!

[ Bericht 0% gewijzigd door Luchtbel op 10-10-2005 19:24:21 ]
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:26:56 #17
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31339875
19:15 –19:20

Chantal en Dido praten buiten over het stoppen met roken, Dido wil zich niet laten kennen maar had net (volgens eigen zeggen) een breekpunt. Binnen wordt afgewassen, er wordt niet veel gepraat. Menno helpt Rob. Dido legt Chantal nog maar eens uit waarom ze Linda heeft genomineerd, het heeft niks te maken met zoenen met Roel. Ze vindt het een ander meisje. Roel wordt besproken. Dido zegt dat ze misschien te netjes heeft gereageerd, Chantal zegt dat het misschien niet netjes is maar gesloten. Je hoeft niet grof te zeggen. Dido legt hoe ze het aanpakt, d’r ijskastmethode. Chantal: maar wie maakt het nou moeilijk voor zichzelf? Dido: ja ik!

Weer hetzelfde verhaal van Dido over Roel en stoppen met roken, ik kan het niet meer horen. binnen is niks te horen. Ik stop er maar even mee.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:44:09 #18
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31340276
19.30: Dido en Chantal in de tuin, waar Dido haar hart uitstort. Dan komt Roel erbij. Chantal roept nog: Geen ruzie maken hoor, ik wil geen ordinaire taferelen. Roel vraagt aan Dido wat er aan de hand is en Dido zegt dat ze erg is gekwetst door Roel en dat hij geen rekening met haar houdt. Ze zet haar beste beentje voor, vindt het erg moeilijk om met hem in één huis te zitten en dat komt allemaal nu naar boven. Roel eist van Dido in feite een verklaring waarom ze nog zo met hem zit. Voelt ze dan nog steeds wat voor hem? Waarom zou ze er anders mee zitten dat hij met Linda zoent? Dido herhaalt haar standpunten nog maar eens en is van mening dat omdat ze ook nog eens gestopt is met roken (maar dat is Roel toch ook?) dat iedereen wel wat meer rekening mee mag houden. Daarom noemde ze Roel vanochtend ook een klootzak en ze is nog steeds kwaad dat hij haar pijn heeft gedaan. Het gaat maar door. Roel biedt maar weer eens zijn excuses aan.
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:49:56 #19
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31340338
Dido geeft nu eindelijk toe dat ze nog steeds wat voor Roel voelt en zegt daarna dat ze dat helemaal niet wil omdat ze hem stom vindt. Daarna moeten ze beiden heel hard lachen. Hierna wordt er vanuit het huis 'Weekopdracht!' geroepen en zegt Dido 'Ook dat nog'.

De weekopdracht:
Dit is de nieuwe weekopdracht. De stip die in de envelop zit moet in het midden van de tuin gelegd worden. Vanaf het moment dat de stip er ligt moet er iemand op de stip gaan zitten. Jullie mogen afwisselen, maar iedereen moet minstens een half uur gaat zitten. De bewoner op de stip mag niet van de stip af. Lieske en Tanja mogen niet op de stip gaan staan. Linda moet als eerste beginnnen (mwahahah.. die is zo dronken als wat). Roel moet als tweede. Tanja en Lies moeten alles controleren en en ze krijgen een eierwekker om te controleren of ze er wel een half uur zitten.
  maandag 10 oktober 2005 @ 20:33:23 #20
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_31341397
Nicotinepleisters?
Prrrrr
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:04:22 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_31343990
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 20:33 schreef mspoez het volgende:
Nicotinepleisters?
Dido en Chantal hebben tijdens hun gesprek in de dagboekamer nicotinepleisters gekregen.

Na enige tijd blijkt Chantal een te hoge dosering te hebben of allergisch te zijn voor de pleisters.
Ze heeft een droge mond en voelt zich ziek.





(caps van Rica en trevanian.)

[ Bericht 18% gewijzigd door APK op 11-10-2005 00:19:45 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31344740


[ Bericht 100% gewijzigd door CartWOman op 10-10-2005 22:45:05 (Alleen eigen verslagen plaatsen.) ]
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 22:49:02 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31345389
Joost staat op de stipt en heeft Rob afgelost.
Joost en Rob ergeren zich aan het feit dat iedereen 's avonds maar wat rondhangt en dat er helemaal niets *samen* ondernomen is, volgens Rob en Joost is het pure verveling.

Na een tijdje besluit Rob om een paar uur te gaan slapen en strax weer af te lossen.

Ook Chantal is uitgevallen (ligt in bed en is niet meer van plan deze stop ronde mee te doen)
Joost geeft aan het erg gezellig te vinden als Rob strax bij hem komt zitten als hij weer moet.

Linda schijnt weer enigzins aanspreekbaar te zijn en haar roes te hebben uitgeslapen.

Lieske/Roel en Linda zitten binnen en reageren enigsins verbaast dat Rob al naar bed gaat
Rob: ja maar ik moet er strax ook weer vroeg ui..

Gesprek gaat verder nergens over binnen en Joost staat te zingen in de tuin.
Linda gaat even de tuin in en Joost begint een liedje van Rita Hovinck te zingen (*laat mij alleen....)
Joost zegt dat hij ruim een kwartier lang eenzaam en verdrietig, huilend en eenzaam met zijn belletje om hulp probeerde te vragen
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2005 @ 22:59:15 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31345685
Dido komt eindelijk in de tuin (Joost riep haar al úúúren)
Uiteraard liep haar hondje achter d'r aan die vervolgens het belletje van Joost afpakt
Joost : * Geef die kale pooier een dreun, ik wil mijn belletje terug !*
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:58:29 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31347530
Dido weer over Roel:

"Ik EIS gewoon respect... en zo niet, dan kun je opflikkeren. Dan stel ik orde op zaken en dan moet het via mijn manier verlopen. En als het dan nog niet zo gaat dan krijg ik de schijt erin"
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')