abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2006 @ 00:13:27 #151
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_35760954
- Maatschappij?
US Airways
- Traject?
Amsterdam - Philadelphia - Los Angeles
San Diego - Philadelphia - Amsterdam
- Prijs?
442 euro retour
- Toestel?
Boeing 767, A320 en A321
- Vertraging?
20 minuten te laat in Los Angeles
- Vriendelijk personeel?
Prima. Voornamelijk oudere dames en meneren gezien, maar die deden hun uiterste best om het de passagiers naar de zin te maken.
- Comfort?
Prima, kon mn benen goed kwijt. Helaas kwam ik op de terugweg tegen het schot aan te zitten dat de economy van de businessclass uit elkaar houd, wat ervoor zorgde dat ik mn benen niet kon strekken. Minor detail
- Lekker eten?
Het was binnen te houden
- Entertainment?
Op alle 4 de segmenten 'Walk the Line'. Ik kan het volledige script van die film nu van achter naar voren opdreunen
- Algehele indruk?
Goed, goedkoop en efficient.
pi_35803194
- Maatschappij?
LAM
- Traject?
Maputo - Vilanculos
- Prijs?
150 euro
[b}- Toestel?[/b]

- Vertraging?
10 min te vroeg
- Vriendelijk personeel?
Zeer vriendelijk
- Comfort?
Prima, ik zat goed. De vlucht liep soepel.
- Lekker eten?
Lekkere broodjes die nog warm uit waren toen we 10 minuten opgestegen waren. Daarna nog gewoon het normale drinken, kreeg wel blikjes ipv die kleine bekertjes.
- Entertainment?
Geen, kleine vliegtuigje. Maar ik had m'n eigen entertainment bij me, want ik mocht lekker m'n mp3speler en telefoon gebruiken. En ja in zo'n vliegtuig kan je af en toe ineens smsen.
- Algehele indruk?
Leuk om mee gemaakt te hebben. Apart !
  woensdag 8 maart 2006 @ 15:26:55 #153
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_35846619
Iemand ervaring met Air Canada. Zou graag weten wie hier nog meer mee gevlogen heeft!
pi_35848134
Eten in het vliegtuig warmen ze toch altijd op in een machnetron?
Amstelveen de beste
pi_35870269
Het was een lokale vlucht, en daar kon echt geen magnetron meer in. Die broodjes kwamen gewoon rechtstreeks van de bakker.

De rede dat vliegtuig voedsel niet te eten is, is juist de magnetron :S
  Moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 21:43:44 #156
45833 crew  Fogel
pi_35953213
- Maatschappij?
Norwegian Air Shuttle
- Traject?
Oslo-Trondheim en terug (zelfde dag)
- Prijs?
Ongeveer 120¤
- Vertraging?
Bij vertek ca 10 minuten omdat de 'wegduw tractor' (of hoe zo'n ding ook heet) er niet was. Terugweg geen vertraging.
- Vriendelijk personeel?
Ik herinner ze al niet meer dus niks negatief of positiefs te melden.
- Lekker eten?
Normaal is eten te koop, maar deze vlucht was daar te kort voor.
- Entertainment?
Nee.
- Algehele indruk?
Ik schrok een beetje van de afstand (of beter: het gebrek eraan) tussen de stoelrijen toen ik het vliegtuig binnen kwam. Eenmaal zittend viel het mee, maar het is enkele centimeters minder dan bij de KLM/SAS/Lufthansa. Gelukkig ben ik niet groot genoeg om er last van te hebben (178cm).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 21:54:10 #157
45833 crew  Fogel
pi_35953683
- Maatschappij?
KLM
- Traject?
OSL-AMS en AMS-OSL
- Prijs
zo'n 500 euro voor 2 volwassenen en 2 kinderen zonder eigen stoel.
- Vertraging?
Heenweg ongeveer een a anderhalf uur vertraging vanwege sneeuw op schiphol wat de hele route in de war schopte.
Op de terugweg overbooked, vrijwillig stoelen afgegeven (we hadden geen haast), 3 uur later vertrokken en daar een leuke vergoeding aan overgehouden (totaal ongeveer 850¤ aan vouchers)
- Vriendelijk personeel?
Heel vriendelijk personeel, ze deden er alles aan om de vlucht zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen op zowel heen als terugweg en het grondpersoneel bij retour was ook zeer vriendelijk en behulpzaam.
Overigens, bij vertrek zijn de servicekosten kwijtgescholden door de baliemedewerker van de ticket desk omdat hij vond dat als je verplicht wordt papieren tickets te nemen ipv eticket dat je daar niet voor hoef te betalen (blijkbaar kunnuen bij de KLM kinderen niet op eticket vliegen, iets war bij bv. de SAS geen probleem is). Daarbij gaf hij ook een (nep?)lederen boardingpass/paspoort mapje van airfrance. Handig ding als je dan toch met papier moet zeulen.
- Lekker eten?
Heb niks gegeten, maar het waren de standaard Bertolli(?) sandwiches die normaal gesproken goed te eten zijn.
- Entertainment?
Geen
- Algehele indruk?
Prima!

[ Bericht 19% gewijzigd door Fogel op 12-03-2006 12:07:21 ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_35961631
- Maatschappij?
Delta Airlines
- Traject?
Amsterdam - New York JFK v.v.
- Prijs?
werkgever betaalde (business)class tickets, maar ik weet dat ze ruim 2000 euro waren. door omstandigheden 1 dag van te voren gekocht, en met open retourdatum. Toch nog steeds erg veel.
- Toestel?
Boeing 767/300 ER
- Vertraging?
nee, te vroeg weer in Amsterdam
- Vriendelijk personeel?
Op z'n Amerikaans. Op de heenvlucht hadden we een crew die net van een andere vlucht afkwamen, die waren een beetje chagarijnig. Op de terugvlucht hadden we geloof ik alle nationaliteiten aan boord, er werd dan ook gemeld dat we o.a. in het Bulgaars en Portugees te woord konden worden gestaan, als we dat wilden.
Overwegend oudere crew, sterker nog, veelal boven de vijftig (sorry dames). Ik begrijp helemaal waarom Delta nagenoeg falliet is: tegen het jonge en dus goedkope personeel van nieuwe airlines valt waarschijnlijk nauwelijks te concurreren.
- Comfort?
Prima, alhoewel het een wat ouder toestel leek te betreffen.
- Lekker eten?
Excellent, maar natuurlijjk geen idee wat economy (of coach) te bieden had.
- Entertainment?
Ik heb geen idee. Het was er, maar heb er geen gebruik van gemaakt.
- Algehele indruk?
Een beetje belegen, maar je komt wel op plaats van bestemming.
Verder viel op dat de Delta vlucht vrij leeg was, terwijl KLM helemaal volgeboekt was. Dat zou ook een overweging kunnen zijn om met Delta te vliegen

[ Bericht 5% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 12-03-2006 12:46:50 ]
  vrijdag 17 maart 2006 @ 07:38:42 #159
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_36106862
- Maatschappij?
Air Berlin
- Traject?
Amsterdam - Berlijn - Amsterdam
- Prijs?
58 Euro all inclusive
- Toestel?
Boeing 737-800 heen, en Boeing 737-700 terug
- Vertraging?
Op de heenweg 45 minuten door een vliegtuigwissel, terug 15 minuten te vroeg.
- Vriendelijk personeel?
Prima personeel, beter dan met Easyjet waar iedereen die 3 woorden engels spreekt steward(ess) kan worden...
- Comfort?
Wat je van een budgetairliner kan verwachten, maar ik had zowel heen als terug 3 plekken voor mijzelf!
- Lekker eten?
Broodje Kaas of Broodje Ham, met daarbij een drankje (niet alcoholisch)
- Entertainment?
Schermpjes boven de stoelen, en zowaar een gedetailleerde 'waar ben je nu kaart' en tussendoor muziek, Mr Bean en Blue Man Group. Wel moet je voor ¤ 1,50 een koptelefoon kopen, of zelf een beetje pielen met je mp3 speler hoofdtelefoon
- Algehele indruk?
Veel beter dan ik had verwacht, ik snap alleen niet helemaal de vliegtuigwissel, er zou een fokker 100 komen, echter deze werd vervangen door een Boeing 737-800... met als gevolg dat het er gewoon leeg uitzag (heenweg 40% bezet...... en terug voor 55% bezet... ).
Pluspunt is de schermpjes boven de stoelen, zelfs KLM heeft dat niet altijd meer op korte vluchten!

Enige nadeel, maar daar kan Air Berlin niets aan doen, opstijgen vanaf de Polderbaan doet de vertraging alleen maar toenemen
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_36107191
Binnenkort een review van BA
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:25:07 #161
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_36112882
quote:
Pluspunt is de schermpjes boven de stoelen, zelfs KLM heeft dat niet altijd meer op korte vluchten!
KLM heeft dat op geen een van de Europese vluchten meer, alleen nog op interncontinentale vluchten.

Ik zelf zal binnenkort een reviewtje van Blue1 schrijven. (ga volgende week)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:02:25 #162
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36321867
Iemand ervaring met Hainan airlines?

[ Bericht 35% gewijzigd door Jaguarized op 24-03-2006 11:08:51 ]
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:11:29 #163
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_36444385
- Maatschappij?
Blue 1 (dochter SAS)
- Traject?
Amsterdam - Helsinki-Vantaa -Amsterdam
- Prijs?
221e (laat geboekt)
- Toestel?
Avro RJ-85
- Vertraging?
Heenweg 5 minuten te vroeg en terugreis 10 minuten te laat
- Vriendelijk personeel?
Ja zeker, niks mis mee. Op de heen weg had de Finse (blonde) stewardess het geilste pakje aan wat ik ook een een vliegtuig heb gezien. Mooi strak uitgesneden jasje en topje, leren handschoentjes, mooie strakke rok en leren laarzen. Allemaal in het pikzwart, zag er echt mooi strak uit!
- Comfort?
Heenweg vliegtuig half leeg, zat in een rij van 2 dus geen problemen. Terugweg maar 31 v/d 85 stoelen bezet, had 2 stoelen voor mezelf. (waren ook veel andere lege rijen)
- Lekker eten?
Heenweg rauwkost salade met brood en paté. Op de terugweg moest je opeens betalen voor het eten . (á la carte)
- Entertainment?
Windowseat naast 2 v/d 4 motoren. Vooral op de terugweg erg genoten van de bevroren zee tussen Zweden en Finland.
- Algehele indruk?
Zeer degelijk, typisch Scandinavisch!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:06:04 #164
24606 edsuit
kind of blue
pi_36735800
- maatschappij?
Air France (geboekt bij Delta Airlines)
- traject?
Amsterdam - Parijs - Boston
- prijs?
443.95 voor Amsterdam - Boston - New York - Amsterdam
- toestel?
Types weet ik niet meer. Stoelindeling op de eerste vlucht 3-3, op de tweede vlucht 2-4-2 en een naar mijn idee vrij nieuw toestel.
- vertraging?
Amsterdam - Parijs niet of nauwelijks, voor Parijs - Boston vertrokken we wat te laat en kwamen ook wat te laat aan. Ongeveer een half uur.
- vriendelijk personeel?
Zeker, prima personeel. Volgens mij allemaal Fransen, die ook uitstekend Engels spraken.
- comfort?
Was prima. Helaas zaten wij (2 pers.) in het midden van de 4-stoelen rij, maar dat was achteraf niet zo'n ramp. Het vliegtuig zat zo goed als vol.
- lekker eten?
Beste eten wat ik tot nu toe bij een vlucht heb gehad. Op de eerste vlucht erg lekkere koekjes Op de tweede vlucht eerst een warme maaltijd, met vers stokbrood, en bij aankomst nog een soort van lunch.
- entertainment?
Op de eerste vlucht volgens mij niets, maar dat was nog niet eens een uur, dus dan maakt het niet zoveel uit. Op de tweede was het helemaal top. Iedereen had zijn eigen lcdschermpje voor films, muziek, games en nog wel meer. Keuze uit een stuk of 8 films die elk om de +/- 45 min. startten. Erg recente films. In de leuning van de stoel zat een console die je uit de leuning kon halen om te gebruiken bij het gamen! Je kreeg een in-ear koptelefoon die je mocht houden.
- algehele indruk?
Helemaal top, Air France is met stip mijn favoriete maatschappij. Alleen overstappen op Parijs was een ramp, maar ja, dat moet dan maar.

- maatschappij?
Comair (geboekt bij Delta Airlines)
- traject?
Boston - New York JFK
- prijs?
443.95 voor Amsterdam - Boston - New York - Amsterdam
- toestel?
Klein toestel, konden misschien een man of 40 in. Stoelindeling was 2-2. Zo'n heel klein toestel heeft altijd wel wat.
- vertraging?
We vertrokken bijtijds van de gate, maar het was nogal druk op de startbaan waardoor we letterlijk in de rij moesten wachten tot we op konden stijgen. Iets van 30 min later vertrokken.
- vriendelijk personeel?
Prima.
- comfort?
Prima. Toestel zat zo'n beetje vol.
- lekker eten?
Een flesje bronwater, en je kon zelf kiezen uit zo'n mandje met snacks. Prima.
- entertainment?
Wat brochures en een mooi uitzicht.
- algehele indruk?
Prima.

- maatschappij?
Delta Airlines
- traject?
New York JFK - Amsterdam
- prijs?
443.95 voor Amsterdam - Boston - New York - Amsterdam
- toestel?
Vrij oud toestel naar mijn idee, stoelindeling was 2-4-2.
- vertraging?
We vetrokken wat te laat en kwamen een half uur te laat aan. Achteraf bleek dat nog helemaal niet slecht te zijn aangezien er die dag heel veel vertragingen waren wegens mist en een bommelding op Schiphol.
- vriendelijk personeel?
Prima, niets op aan te merken.
- comfort?
Was ok, we zaten (2 pers.) in 2 stoelen aan de raamkant. Aardig gevulde vlucht, hier en daar wel wat lege stoelen.
- lekker eten?
Matige kwaliteit, zeker in vergelijking met Air France. Eerst een warme maaltijd en voor aankomst een ontbijtje.
- entertainment?
Matig. Een paar schermen verspreid door het vliegtuig, waarop 1 film werd gedraaid en verder nog wat onzinnige programma's die bijna continue herhaald werden. Verder een radio, die wel een aardig programma had.
- algehele indruk?
Ik was er niet kapot van. Volgende keer kies ik toch voor een andere maatschappij, tenzij Delta stukken goedkoper is.
  Moderator maandag 10 april 2006 @ 23:00:19 #165
45833 crew  Fogel
pi_36840731
- Maatschappij?
Czech Airlines (BC)
- Traject?
OSL-PRG-BUD en terug (waarvan op de terugweg BUD-PRG door Malev uitgevoerd werd)
- Vertraging?
Nee
- Vriendelijk personeel?
Zeer vriendelijk en enorm service gericht. Ze waren zo vaak bij mijn stoel dat het bijna (maar net niet) vervelend/opdringerig werd.
- Lekker eten?
Op alle 4 vluchten prima eten.
- Entertainment?
Er was wel wat te zien op de TVs, maar heb er niet op gelet.
- Algehele indruk?
Zeer ruime business class stoelen en hele goede service, het ontbrakt aan niets!
Maar... het is de 1100 euro niet waard, je krijgt ook prima service in economy class voor 300 a 400¤.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator maandag 10 april 2006 @ 23:11:40 #166
45833 crew  Fogel
pi_36841160
- Maatschappij?
KLM
- Traject?
OSL-AMS
- Vertraging?
De vlucht niet, mijn baggage wel. (maar die werd de volgende ochtend om 0710 gebracht)
- Vriendelijk personeel?
Ja, zowel op de grond als in de lucht.
- Lekker eten?
Prima kip teryaki spul.
- Entertainment?
Geen.
- Algehele indruk?
Bij het boarden werd mijn instapkaart door de machine uitgespuugd en kreeg een nieuw stoelnummer toegedeeld (geen idee waarom), 35e werd 3d, een europe select stoel dus. In vergelijking met de business class van SAS, Lufthansa, Malev en Czech Airlines, was de europe select van de KLM ronduit belachelijk slecht! (maargoed, ik heb voor economy betaald deze keer, dus veel reden tot klagen heb ik niet). De stoelen zijn normale economy stoelen zonder extra beenplek, ook word de stoel in het midden niet vrijgehouden en zit je dus helemaal niks ruimer dan 'achterin'. Qua service viel het me ook tegen, het duurde behoorlijk lang voordat er een drankje gebracht werd (ik zag zelfs dat economy al drinken had voordat het karretje in ES tevoorschijn kwam). Het verschil tussen europe select (in ieder geval op het traject OSL-AMS) en economy is naar mijn ervaring slechts het eten (je krijgt een warme maaltijd ipv een sandwich) en verder niks. Ik ben dus blij dat ik niet de economy select prijs betaald heb!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_36848122
Maatschappij: Singapore Airlines SQ
- Traject : AMS-DPS
- Vertraging: nee
- Vriendelijk personeel: ja en mooi
- Lekker eten: mwah
- Entertainment: nee
- Algehele indruk: 7


Maatschappij: Garuda Indonesia
- Traject : AMS-DPS
- Vertraging: nee
- Vriendelijk personeel: ja en zeer mooi
- Lekker eten: ja
- Entertainment: nee
- Algehele indruk: 7

Maatschappij: Malaysia Airlines
- Traject : Medan-KUL-LHR
- Vertraging: nee en ja: was een losse vlucht moest voor aansluiting 6 uur nwachten in Kuala Lumpur in een hotel op vliegveld: daarentegen: TIP!!!! op luchthaven KUL is er op de 1e verdieping een bar waar je voor 40 US Dollar kan: douchen, internetten, bellen....
- Vriendelijk personeel: ja
- Lekker eten: ja
- Entertainment: nee
- Algehele indruk: 8

Maatschappij: Martinair MP
- Traject : AMS-LPA las palmas
- Vertraging: nee
- Vriendelijk personeel: neutraal
- Lekker eten: nvt
- Entertainment: nee
- Algehele indruk: 6

Maatschappij: Basiqair LBQ
- Traject : LPA las palmas -AMS
- Vertraging: nee
- Vriendelijk personeel: neutraal
- Lekker eten: nvt
- Entertainment: nee
- Algehele indruk: 7

Maatschappij: British Airways
- Traject : LHR-AMS
- Vertraging: nee en ja: was de aansluitende vlucht na vlucht Medan-KUL-LHR: moest 6 uur weer wachten op de vlucht naar AMS.......op de noordoost terminal dus niet eens op de hoofdterminal.
BORING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! was wel hilariteit om een vrouw met mega mega voorgevels...dusse dat brak ff de sleur
- Vriendelijk personeel: neutraal
- Lekker eten: nvt
- Entertainment: nee
- Algehele indruk: 6
pi_36856698
Kan iemand hier mij vertellen hoe het zit met het vliegtickets boeken via AirFrance.nl?
Aan het eind staat het volledige bedrag inclusief vliegveld belasting.
Maar is dat de belasting van alle vliegvelden? Of komt er later nog een bedrag overheen?
Aangezien ik vanaf bremen naar parijs en van parijs naar nagoya vlieg.
  dinsdag 11 april 2006 @ 15:36:42 #169
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36857036
Dat is een mooie vraag voor: Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5 Daar ook een antwoord.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_36870650
- Maatschappij?
SkyEurope Airlines

- Traject?
Amsterdam - Budapest
Budapest - Amsterdam

- Vertraging?
heenweg een paar minuten bij vertrek vanwege een file en voordringende KLM'ers op de Zwanenburgbaan (36C)
Terugweg bijna een uur door vertraagd binnenkomend vliegtuig en harde tegenwind

- Vriendelijk personeel?
Ja, zeker. Wel wat vreemd gekleed (allemaal verschillend en één stewardess alleen in een strak topje zonder jasje)

- Lekker eten?
De muffin was goed te eten voor ¤ 1,50

- Entertainment?
Niets, zelfs geen bijzonder uitzicht of grappige piloot

- Algehele indruk?
Comfort was op de heenweg in de oude Boeing 737 wat minder dan op de terugweg. Achterin het vliegtuig lijk het sowieso altijd krapper. Voor de 38 euro incl. tax die ik er voor betaald heb mag ik zeker niet klagen. Gewoon een goede airline, redelijk prijzen aan boord en vriendelijk personeel.

- Iets over de luchthavens?
Ferihegy 1 Budapest is de low-cost terminal, maar alles is er gewoon te krijgen; goedkope drank, fastfood en alles voor onderweg. Let er wel goed op van welke terminal je vliegt want de andere terminal is op een hele andere plek zonder vervoer ertussen. Ook is het een bekend probleem dat je geen forinten kunt pinnen in terminal 1, ondanks dat er pinautomaten staan; die voor forinten zijn kapot en de andere geven alleen euro's de je ergens anders kan wisselen of - zoals wij deden - de taxichauffeur mee kan betalen (20 euro naar het centrum).
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:42:48 #171
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36873851
- Maatschappij?
Swiss International Airlines

- Traject?
Amsterdam - Zürich - Athene en retour

- Vertraging?
Van de vertrektijden zou ik het niet weten, wel weet ik dat elke vlucht óp of iets voor schematijd is geland. Behoudens de laatste vlucht, die één minuut te laat aan de gate stond

- Vriendelijk personeel?
Prima, waren behulpzaam, wilde wel wat voor je doen, wel op een enkeling na al op pensioengerechtigde leeftijd. En euh, typisch Zwitsers



- Lekker eten?
Muffin was een beetje droog, de warme broodjes en het broodje kaas op de andere vluchten was erg oke. En gratis bier/wijn
En, niet te vergeten, een lekker Zwitsers chocolaatje aan het einde van elke vlucht

- Entertainment?
Op één vlucht niets, op twee vluchten vluchtinformatie met live kaartje, en op één vlucht een camera die tijdens start en landing vooruit keek en tijdens de vlucht naar beneden. Erg leuk!

- Algehele indruk?
Prima, lekkere stoelen, punctueel, full-service en toch voor 'maar' ¤160.

- Iets over de luchthavens?
Zürich is best een saaie, kleine luchthaven, en zelfs nu ik er een overstap had moest ik overnieuw door de security check, wat weer onnodige wachttijd oplevert. Veder is het er wel erg netjes, overzichtelijk en duidelijk.
Athene is netjes, onoverzichtelijk, ontzettend saai achter de douane en er zijn amper ramen om naar buiten te kijken. Terwijl het uitzicht uit de sporadisch aanwezige ramen best mooi was
pi_36986086
als ik het zo lees is Transavia een beetje de zwerver van de vliegtuigmaatschappijen?

Maarja, KLM is precies 2x zo duur, dat vindt ik toch wel een verschil.. air berlin is trouwens ook vet duur!

[ Bericht 21% gewijzigd door LoggedIn op 15-04-2006 18:37:56 ]
  zaterdag 15 april 2006 @ 18:57:27 #173
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36986654
Transavia brengt je van A naar B, en meestal nog op tijd ook. Niets meer, niets minder.
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:09:42 #174
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_36986953
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 18:29 schreef LoggedIn het volgende:
als ik het zo lees is Transavia een beetje de zwerver van de vliegtuigmaatschappijen?

Maarja, KLM is precies 2x zo duur, dat vindt ik toch wel een verschil.. air berlin is trouwens ook vet duur!
Als je Air Berlin optijd boekt vallen de prijzen reuze mee! Ik ben voor 58 euro inclusief belastingen retour geweest naar Berlijn.
Daar kreeg je zowel op de heen en terugreis nog een broodje en wat drinken voor ook!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_36993671
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:09 schreef ozzietukker het volgende:
Als je Air Berlin optijd boekt vallen de prijzen reuze mee! Ik ben voor 58 euro inclusief belastingen retour geweest naar Berlijn.
Daar kreeg je zowel op de heen en terugreis nog een broodje en wat drinken voor ook!
Ik ook. ¤58 incl taxes retour En inclusief broodje en drinken. En inclusief 3 Air Berlin kussentjes..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')