abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32518824
Maatschappij:
KLM
Vliegtuig:
Heen & terug een MD-11
Traject:
Amsterdam - Bonaire - Lima - Bonaire - Amsterdam
Vertraging:
Geen enkele vertraging.
Vriendelijk Personeel:
Ja, alleen op de terugweg tergend traag met het rondbrengen van eten en het terugnemen van het afval na het eten. Ook irritant lang aan het draaien met die kar met tax-free artikelen in de wandelgang.

Lekker Eten:
Op de heenweg in de Businessclass heb ik prima gegeten, op de terugweg was het eten ronduit ranzig. Ik zou het een straathond in Lima niet eens te eten geven. Keuze was er ook nauwelijks, dus moest ik bijvoorbeeld wel kiezen voor de omelet. Heb nu nog last van m'n buik van die plakzooi van de KLM.

Entertainment:

In de businessclass was het prima, maar als je ¤ 3.000,= neer hebt geteld dan is de prijs/kwaliteit-verhouding erg matig. Niet voor niets is het nooit druk in de Business Class van KLM. Het entertainment-systeem is zwaar verouderd en biedt weinig variatie. Een paar oubollige radiozenders en wat films. Teveel van hetzelfde, weinig variatie.


Algemene indruk:
Het viel me tegen. Ook dat er kennelijk nog maar 25% van het aantal Miles wordt bijgeschreven op je FB-account. Het eten was slecht en het inchecken in Lima was een groot drama.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 24 november 2005 @ 01:32:37 #52
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_32526801
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
zou het een straathond in Lima niet eens te eten geven.
Die moet je zowiezo niet voeren...
reset
pi_32528671
Maatschappij:
Qantas/BA

Vliegtuig:
Heen en terug 747-400 vanaf Londen naar Sydney
Heen en terug zo'n klein ding van Amsterdam naar Londen

Traject:
Amsterdam - Londen - Hong Kong - Sydney - Singapore - Londen - Amsterdam

Vertraging:
allebei de keren zo'n beetje een uur

Vriendelijk Personeel:
Redelijk, Ik had tijdens mijn vlucht van sydney naar Singapore op de lamp knop geduwd omdat ik nu eindelijk wel eens wat wilde drinken...komt dat mens naar me toe met de opmerking, sorry je hebt per ongeluk op het knopje gezeten. Beetje jammer, toen maar even uitgelegd dat ik graag wat wilde drinken.

Lekker Eten:
Echt belachelijk slecht en weinig. op de heenvlucht kreeg ik noodles met wat groenten en kip....Met deze maaltijd is op zich niks mis, als het eten dan in ieder geval warm is....Mijn tanden deden pijn toen ik erin beet....Terug was het eten een stuk aangenamer, maar weer het probleem van het drinken. Ze geven je niks als je er zelf niet om vraagt, zeer groot verschil met Singapore Airways dat tenminste wel weet wat service is....en dat voor een ticket van 1750 euro....(Singapore Airways was 1450 euro)

Entertainment:

Op de heenweg was het niet slecht, op de terug weg hadden we een hele rij waarbij de inflight entertainment het nit deed en dat 21 uur lang......

Algemene indruk:
Laatste keer dat ik met Qantas of BA heb gevlogen, nooit en te nimmer meer....Kies vanaf nu wel een maatschappij dat weet wat service is.....voor 1750 euro kreeg een baggervlucht waarbij ik met bijbetaling van 400 euro!!!!! (zat op de terugweg nog steeds op dezelfde plaats en was dus niet geupgrade ofzo) 3 dagen langer kon blijven in sydney (moest wachten tot vriendin weg kon van haar werk)
[Australia]-[Netherlands]-[Italy]-[Spain]
Singapore March 2006, Barcelona April 2006, UK May 2006 , Egypt July 2006, Italy October 2006, Switzerland December 2006
  donderdag 24 november 2005 @ 14:23:11 #54
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32536634
- Maatschappij?
Air Berlin
- Traject?
Amsterdam - Berlijn - Amsterdam
- Toestel?
Fokker 100
- Vertraging?
5 hele minuten op de terugweg
- Vriendelijk personeel?
Beetje kil, maar wel correct en vriendelijk. En blond
- Comfort?
Véél beenruimte en leren stoelen. Jammer dat ze amper achteruit konden.
- Lekker eten?
Lekker broodje! En goede koffie
- Entertainment?
Uit het raampje kijken was leuk, ja.
- Algehele indruk?
Goed! Niets mis mee. Service op vergelijkbaar niveau met 'gewone' maatschappijen, maar dan alleen spotgoedkoop (ticket heeft me inclusief alles ¤58 gekost)!
pi_32537259
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:23 schreef Douwe het volgende:
- Maatschappij?
Air Berlin
- Traject?
Amsterdam - Berlijn - Amsterdam
- Toestel?
Fokker 100
- Vertraging?
5 hele minuten op de terugweg
- Vriendelijk personeel?
Beetje kil, maar wel correct en vriendelijk. En blond
- Comfort?
Véél beenruimte en leren stoelen. Jammer dat ze amper achteruit konden.
- Lekker eten?
Lekker broodje! En goede koffie
- Entertainment?
Uit het raampje kijken was leuk, ja.
- Algehele indruk?
Goed! Niets mis mee. Service op vergelijkbaar niveau met 'gewone' maatschappijen, maar dan alleen spotgoedkoop (ticket heeft me inclusief alles ¤58 gekost)!
Goed om te horen, in maart ga ik dezelfde vlucht maken, en hoop dat ze ook dan nog met een fokker 100 vliegen! Dan heb ik toch al wel bijna alle vliegtuigen gehad.. inclusief een rammelende toepolev naar Roemenië!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  donderdag 24 november 2005 @ 15:24:58 #56
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32538374
Ga niet achterin zitten... de motoren maken nogal veel herrie bij het opstijgen

Waar ik overigens een woest, stoer en mannelijk gebrom had gedacht te horen, leek het meer op een opgevoerde snorfiets .
pi_32542756
quote:
Op donderdag 24 november 2005 06:25 schreef rpgodfather het volgende:
-verhaal-
Ik vind eigenlijk dat je sowieso bespottelijk veel hebt betaald.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32544837
quote:
Op donderdag 24 november 2005 01:32 schreef Individual het volgende:

[..]

Die moet je zowiezo niet voeren...
In elk geval is het pure dierenmishandeling om die beesten het KLM-voer te geven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 8 december 2005 @ 20:39:47 #59
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_32927403
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:19 schreef _wie het volgende:

[..]

Ja zie [Centraal] Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 2

Ga strax in januari weer naar Dubai en probeer dan ook weer met Emirates Airlines te vliegen
Afgelopen week was het alweer weer feest.....

- Maatschappij?
Emirates Airlines
- Traject?
Dusseldorf-Dubai retour
- Vertraging?
Ja, maar dat kwam voornamelijk vanwege de sneeuwpret en het slechte weer. De vleugels moesten ge-deiced worden, maar we vlogen wat sneller en hebben toch wat tijd ingehaald, uiteindelijk 45 minuten vertraging. Op de terug weg ook een vertraging al opgelopen bij het boarden...vliegtuig stond ergens verweg en met de vele pasagiers in bussen vertrokken we later
- Vriendelijk personeel?
Ja zeker en meertalig
- Lekker eten?
Zeker! 4 gangen diner, met zalm enzo, op het eind nog een ijsje
- Entertainment?
Heel veel, met het nieuwe ICE System, 500 kanalen en kijken wat en waneer je maar wil. Zelfs emailen in mogelijk!
- Algehele indruk?
Uitstekend! Graag in januari weer!

[ Bericht 1% gewijzigd door _wie op 08-12-2005 21:31:42 (45 kwartier :-)) ]
pi_32928321
45 kwartier?

45 x 15 = 675 minuten = 11 uur 15 minuten.

Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_32936491
Wat betaal je bij de concurrenten ongeveer _wie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:42:02 #62
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_32936934
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 04:16 schreef fernando_redondo het volgende:
Wat betaal je bij de concurrenten ongeveer _wie?
Voor dit ticket is ¤ 580 betaald, omdat er pas 2,5 week vantevoren geboekt is. In februari betaalde ik ¤ 480. KLM (AMS-DXB) is vaak veel duurder, Met Lufhansa zou je ook ongeveer op dezelfde preis kunnen uitkomen (vanaf Dusseldorf). Je kan er alvanaf ¤ 450 er komen,maar dan vaak met overstap,

Ik vind de service van Emirates uitstekend, ze hebben een goede service, goede vliegtuigen Boeing 777-300ER, dus mijn voorkeur gaat uit aar hun. Ik hoorde dat binnenkort er erxtra vlucht gaar komen vanuit Dusseldorf, dus nog meer keus om in Dubai te komen
  maandag 12 december 2005 @ 10:16:15 #63
78089 PhatBastard
-----------Rock 'n Roll--
pi_33008264
- Maatschappij?
Santa Barbara
- Traject?
Barcelona - Lima (via madrid en caracas)
- Vertraging?
een paar uurtjes maar
- Vriendelijk personeel?
oudere venezolaanse vrouwen met een rot humeur
- Lekker eten?
nee. wel onbeperkt en koud bier
- Entertainment?
filmpje, volgens mij een illegale kopie. was vlucht naar Z.A. begon met een quote in de trend van " in zuid-amerika hebben buitenlanders een kans van 25% om ontvoerd te worden voor losgeld" humor...
- Algehele indruk?
verschrikkelijk oud lomp vliegtuig uit de jaren 60, vergeeld, wcs walchelijk vies, en het mooiste was dat er een zooi peruanen enzo vrolijk zaten te roken, ondanks verzoeken om de sigaretten uit te maken.... hahahaha santa barbara... nooit meer
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....
pi_33010293
Waar kun je Santa Barbara boeken, PhatBastard? Roken in het vliegtuig is ideaal, zeker op zo'n lange vlucht. Onbeperkt eten is ook prima natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 12 december 2005 @ 13:17:26 #65
78089 PhatBastard
-----------Rock 'n Roll--
pi_33012574
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar kun je Santa Barbara boeken, PhatBastard? Roken in het vliegtuig is ideaal, zeker op zo'n lange vlucht. Onbeperkt eten is ook prima natuurlijk.
het roken was volgens mij niet helemaal de bedoeling.... en het eten was niet onbeperkt maar het bier
maar santa barbara zou ik je niet willen aanraden...

caracas is een chaos.... wij hadden bovendien pech dat we net vlogen toen aerocontinente dat probleempje had dat ze geen vluchten meer mochten doen... dus met geluk van caracas naar lima gekomen met lanperu, maar de terugreis 2 maanden daarna was echt kut... op zijn peruaans zeggen : no hay problema, no se preocupe... (we wisten niet of we een terug vlucht hadden) na 2 maanden wekelijks bellen uiteindelijk maar naar vliegveld gegaan. hadden ze als verrassing dat de vlucht 2 uur eerder ging en ook nog eens via panama... dus we deden iets van 24 uur over lima-panama-caracas-madrid-barcelona... maw een ramp...

Ik raad dus iedereen Santa Barbara af.... ook al kun je roken
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....
pi_33012617
Het bier is bij meer maatschappijen bagger. Ik tank gewoon behoorlijk voor het landen en tijdens de tussenstops. Onbeperkt eten en roken tijdens het vliegen is gewoon geweldig.

Caracas is sowieso wel een chaos overigens.

Het klinkt allemaal erg chaotisch. Als tijd geen rol speelt is het misschien weleens een belevenis. Hoe heb je deze maatschappij geboekt?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 12 december 2005 @ 13:29:44 #67
78089 PhatBastard
-----------Rock 'n Roll--
pi_33012897
via een reisbureau hier in barcelona, kweet nie meer welke
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....
pi_33012922
Oja, daar heb je wat Zuidamerikaanse budgetmaatschappijen in de aanbieding toch?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 12 december 2005 @ 13:37:30 #69
78089 PhatBastard
-----------Rock 'n Roll--
pi_33013100
jep, veel latinos hiero he....
the deadly yellow snow cristals deprived him from his sight.... and he cant see... temporarily....
pi_33013107
In Spaanse kranten heb ik weleens vluchten naar Zuidamerika zien staan voor 299 euro... kan nooit veel zijn natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33099488
Iemand ervaring met wizzair?
Uit welk land komt dat eigenlijk?

www.wizzair.com
pi_33110596
quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:52 schreef jeoren het volgende:
Iemand ervaring met wizzair?
Uit welk land komt dat eigenlijk?

www.wizzair.com
Polen of Hongarije volgens mij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:37:21 #73
94688 EagleJ
United will stand!
pi_33253487
maatschappij: Transavia
Traject: Rotterdam - London Stansted
Vliegtuig: Boeing 737-700
Vertraging: we vertrokken op tijd, maar vanwege drukte op Stansted waren we 20 minuten te laat bij de gate. Best veel, als je bedenkt dat we 34 minuten in de lucht waren...
Verder:Voor het eerst in m'n leven gebruik gemaakt van online checkin, erg makkelijk, en een mooie plaats aan de nooduitgang weten te bemachtigen. Geen gebruik gemaakt van de inflight service (de vlucht was er te kort voor)
Nog een keer? Waarom niet? Er zijn echter wel vaker goedkopere alternatieven, want ze rekenen erg veel luchthavenbelasting bij Transavia, vind ik

Maatschappij: Ryanair
Traject: London Stansted - Shannon (Ierland)
Vliegtuig: Boeing 737-800, gloednieuw (slechts een paar weken geleden afgeleverd aan Ryanair)
Vertraging: We vertrokken te vroeg vanuit Stansted, en waren dus mooi op tijd in Shannon
Verder: Een kopje thee met een Twix gekocht (3 euro totaal), en dat vond ik een redelijke prijs. Deze vlucht was voor mij een nieuwigheid omdat het de eerste keer was dat ik in een Ryanair-toestel vloog dat geen verstelbare stoelen had. Ik paste echt precies in mijn stoel (niet nooduitgang, ik ben 1.90 meter lang), dus mensen die langer zijn móeten echt een nooduitgang-stoel hebben. Ikzelf was helaas te laat voor een nooduitgang-stoel (nummer 74 met inchecken, volgens mijn boarding pass).
Nog een keer? Het was bijna goedkoper dan naar Ierland zwemmen (15 euro incl. tax!), en ik kwam veilig en te vroeg op m'n bestemming, dus ik vlieg graag nog eens met Ryanair.

Maatschappij: Aer Lingus
Traject: Shannon - Dublin
Vliegtuig: A330-300 (toestel zou doorvliegen naar Chicago, ik helaas niet)
Vertraging: Ondanks dat we met hoogstens 50 passagiers waren (en dat in een toestel waar er nog wel 250 bij hadden gepast!) vertrokken we 10 minuten te laat van de gate. Vervolgens ruim 5 minuten taxiën, toen nog 10 minuten wachten op een paar binnenkomende vluchten voordat we eindelijk opstegen. De vlucht naar Dublin was zo kort dat de stewardessen gewoon op hun stoelen bleven zitten (ik zat op de éénnalaatste rij - stoel 46A). Het enige entertainment was het uitzicht en het gesprek dat de twee stewardessen achter me hadden over telefoonsex (!). Eén van de twee gaf toe dat ze dat wel eens deed met haar vriend, omdat ze nog wel eens in verre oorden overnacht voor haar werk. Op dat moment keek ik om, en kreeg ze een rooie kop
We kwamen trouwens een kwartier te laat aan in Dublin (althans, we stonden een kwartier te laat aan de gate)
Nog een keer? Aer Lingus is prima, dus dit was zeker niet mijn laatste vlucht met hen

Binnenkort: de terugreis: Dublin - London Heathrow - Amsterdam met BMI British Midland
"If you're a thought, you would want me to think you, and I do"
pi_33359678
Ik ben vorige maand voor een week richting China geweest met Finnair, dit waren mijn bevindingen:

- Maatschappij?
Finnair
- Traject?
Amsterdam - Helsinki - Guangzhou
- Toestel?
Airbus 320 (AMS-HEL) en Boeing MD-11 (HEL-CAN)
- Vertraging?
Op Schiphol verliep alles vlekkeloos, alleen in Helsinki bleven we een half uur staan.
- Vriendelijk personeel?
Zeer zeker. Relatief wat oudere vrouwen maar wel netjes.
- Comfort?
Tussen Amsterdam en Helsinki had ik een plaats in de nooduitgang en niet alleen dat, maar tevens was ik de enige die in die rij zat, terwijl de rest van het vliegtuig compleet bezet was... De aansluitende vlucht naar Guangzhou was stukken minder qua comfort. Ik zat tussen Belgische Chinezen die deo waren vergeten...
- Lekker eten?
Half, ik kreeg op beide vluchten dezelfde maaltijd geserveerd, namelijk aardappelpuree met gehaktballetjes, dat laatste was best te pruimen, dat eerste totaal niet.
- Entertainment?
Op de Europese vlucht uiteraard niet echt (hoewel er wel een camera zat waar je het starten en landen kon zien. Op de vlucht naar Guangzhou waren gewoon TV's in het gangpad.
- Algehele indruk?
Gewoon een hele degelijke maatschappij.

- Maatschappij?
Finnair
- Traject?
Hong Kong - Helsinki (via Bangkok) - Amsterdam
- Toestel?
Boeing MD-11 (HKG-HEL) en Airbus 320 (HEL-AMS)
- Vertraging?
In Hong Kong een kleine vertraging gehad. Op de luchthaven van Helsinki had ik 3,5 uur vertraging door noodweer in Nederland. We kregen wel consumptiebonnen, maar na een vlucht van 16 uur is dit wel even balen... maar daar kan de maatschappij zelf ook niks aan doen.
- Vriendelijk personeel?
Net zoals op de heenreis, ook nu weer vriendelijk.
- Comfort?
Ik had een beetje vrees voor de terugvlucht. Ik zou om 22:00 vertrekken uit Hong Kong en met mijn lengte (1.95 m) had ik vrees dat ik helemaal gaar zou thuis komen. We zouden namelijk niet direct, maar via Bangkok vliegen (niet de fijnste route). Tot mijn grote verrassing lukte het me om, hetzij licht, te slapen. Stoelen hadden tenminste wat meer beenruimte dan ik normaliter gewend ben.
- Lekker eten?
Nee... ten eerste had ik vlak voor de vlucht bij Burger King gegeten ( ) maar was daar achteraf ook bli mee, want ik houd niet van Thais voedsel.
- Entertainment?
Hetzelfde verhaal als de heenreis. Wel tof dat we even voor een paar minuten bleven hangen boven het prachtig verlichte Hong Kong Island.
- Algehele indruk?
Uitstekend, ondanks de vertraging. Finnair is een vriendelijke maatschappij en het comfort is aardig goed te noemen. Vorig jaar vloog ik vanuit Beijing direct naar Amsterdam met KLM en qua beenruimte vond ik dat een stuk minder. Hoewel je bij Finnair qua entertainment eigenlijk niet veel moet verwachten is het comfort best goed. En dat laatste vind ik toch wat belangrijker.
pi_33548001
- Maatschappij?
Ryanair
- Traject?
Dusseldorf Weeze - Rome Campino
- Toestel?
Boeing 737-800
- Vertraging?
Zo'n 10 minuutjes i.v.m het ijsvrij maken van de vleugels.
- Vriendelijk personeel?
Jawel
- Comfort?
Nieuw toestel, stoelen waren okay.
- Lekker eten?
Geen. Tegen betaling snacks en drankjes.
- Entertainment?
Geen.
- Algehele indruk?
Voor de prijs zeer goed.

- Maatschappij?
Ryanair
- Traject?
Rome Campino - Dusseldorf Weeze
- Toestel?
Boeing 737-800
- Vertraging?
Een uur. Waarom is niet verteld.
- Vriendelijk personeel?
Jawel.
- Comfort?
Zelfde als op heenreis.
- Lekker eten?
Zelfde als op heenreis.
- Entertainment?
Geen.
- Algehele indruk?
Voor de prijs zeer okay. Alleen jammer dat ze weinig informatie geven over vertragingen. Je moet het maar aflezen van het scherm.
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2005 @ 00:20:46 #76
88815 The_Emotion
98.3
pi_33565279
- Maatschappij?
KLM

- Traject?
Amsterdam - San Francisco (en weer terug)

- Vertraging?
Op de heenreis een kwartiertje, niet iedereen was aanwezig.

- Vriendelijk personeel?
Ja, ze deden goed hun best om de reis aangenaam te laten verlopen

- Lekker eten?
Het was wel te doen, alleen weinig keuze.

- Entertainment?
Dat was wat minder, als de stoel voor je naar achteren ging moest je een onaangename houding aannemen om wat te kunnen zien. Het aanbod aan films en spelletjes was wel groot, maar bij een aantal films waren er geen of alleen Chinese ondertiteling.

- Algehele indruk?
De service was dik in orde. De comfort was niet slecht, maar voor zo'n lange vlucht kan het wat beter. Ik vond de heenreis maar een lange zit, de terugreis was wat aangenamer.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:00:32 #77
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_33719949
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:42 schreef _wie het volgende:

[..]

Voor dit ticket is ¤ 580 betaald, omdat er pas 2,5 week vantevoren geboekt is. In februari betaalde ik ¤ 480. KLM (AMS-DXB) is vaak veel duurder, Met Lufhansa zou je ook ongeveer op dezelfde preis kunnen uitkomen (vanaf Dusseldorf). Je kan er alvanaf ¤ 450 er komen,maar dan vaak met overstap,

Ik vind de service van Emirates uitstekend, ze hebben een goede service, goede vliegtuigen Boeing 777-300ER, dus mijn voorkeur gaat uit aar hun. Ik hoorde dat binnenkort er erxtra vlucht gaar komen vanuit Dusseldorf, dus nog meer keus om in Dubai te komen
Het is weer tijd om te boeken....nu kan ik kiezen tussen de KLM en EMirates. Heb zeer goede ervaringen met emirates,dua dat is het probleem niet alleen het vliegen van Dusseldorf wel. Reizen naar Dusseldorf kost me ruim 3 uur en naar Schiphol maar 1,5

Emirates
+ goede service
+ veel entertainement aan boord
+ goede vliegtijden
+ goedkoper
- reistijd naar Dusseldorf 3 uur

KLM
- weinig entertainment aan boord
- op terug weg, geen fijne tijden
- 80 euro duurder
+ reistijd naar Schiphol 1,5 uur

what to do? Iemand KLM ervaring met de vlucht?
pi_33721214
Ik zou voor Emirates gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 5 januari 2006 @ 11:11:06 #79
45833 crew  Fogel
pi_33722550
- Maatschappij?
SN Brussels Airways
- Traject?
Oslo-Brussel v.v. (economy)
- Toestel?
Zo'n AVRO ding, weet het typenummer niet meer. Op de heenweg een iets kleinere versie dan terug.
- Vertraging?
Tot mijn grote verbazing verliep deze keer alles vlekkeloos! Had me na de vorige keer met vele uren vertraging voorgenomen om voortaan niet meer met SN te vliegen, maar deze keer had ik geen keus (ik wilde niet een dag vantevoren vliegen, en dit was de maatschappij die me, in theorie, op tijd in Brussel zou kunnen hebben voor de vergadering 's ochtends)
- Vriendelijk personeel?
Zekers!
- Comfort?
Was goed.
- Lekker eten?
Prima ontbijt op de heenweg en OK warm eten + 3 blikken bier op de terugweg.
- Entertainment?
Geen.
- Algehele indruk?
Na mijn voorgaande zeer nagetieve ervaringen werd ik zeer positief verrast, en zal zeker nog een keer met ze vliegen. De service in de economy class van SN is net zo goed als bij de SAS in economy flex, en dat voor minder dan de helft van de prijs.


- Maatschappij?
SAS Braathens
- Traject?
Oslo-Kristiansund v.v. (economy)
- Toestel?
Fokker 50
- Vertraging?
Wegens algehele choas in het luchtruim, ja (de air traffic controllers zijn zeikerds in dit land, ze zijn heel vaak 'ziek' als een vorm van protest omdat ze over twee jaar moeten verhuizen, waardoor duizenden mensen aan de grond moeten blijven). We hadden geluk dat het deze keer maar een half uurtje duurde.
- Vriendelijk personeel?
Vriendelijk zoals altijd.
- Comfort?
Comfort en fokker 50 is een combinatie die moeilijk te realizeren is met een economy-only cabine... ik had geluk dat de stoel naast me vrij was, dus ik had plek.
- Lekker eten?
Eten en drinken tegen betaling, had deze keer alleen behoefte aan een pakje sinasappelsap. (normaal gesproken is het eten dat je koop prima van smaak)
- Entertainment?
Geen.
- Algehele indruk?
Prima, zoals altijd.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_33744576
Iemand toevallig ervaring met Virgin Express en Vueling?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33745439
Iemand ervaring met low budget maatschappij Corendon?
pi_33747064
- Maatschappij?
SAS Scandinavian Airlines

- Traject?
Amsterdam (AMS) - Kopenhagen (CPH) 23/12/2005

- Vertraging?
Geen.

- Vriendelijk personeel?
Jawel, deden de noodzakelijke dingen. Weinig van gemerkt verder.

- Lekker eten?
Er was eten te koop aangezien het een korte vlucht was. Geen eten gekocht aangezien ik nog voldoende had van 's nachts.

- Entertainment?
Geen entertainment. Zelfs geen televisies in het gangpad zodat je kan zien waar je vliegt.

- Algehele indruk?
SAS is een prima maatschappij die je voor een redelijk bedrag naar je bestemming brengt. Stoelen zijn prima en nog niet uitgezakt.

-----------------------------------------------

- Maatschappij?
SAS Scandinavian Airlines

- Traject?
Kopenhagen (CPH) - New York Newark (EWR) 23/12/2005

- Vertraging?
Geen. We zijn 5 minuten te laat vertrokken en zouden 15 minuten eerder landen maar wegens een file in de lucht zijn we toch op schematijd geland.

- Vriendelijk personeel?
Zeer vriendelijk persoon. Kwam zeer vaak langs met water, deed elke moeite om je te helpen en liepen vaak genoeg door de cabin om vragen te beantwoorden bij het invullen van de douaneformulieren. Crew nam er ook de tijd voor, dit wil nog wel eens vergeten worden.

- Lekker eten?
Het eten was zeer goed. Eerste maaltijd bestond uit een kipfiletje met rijst en saus. Daarbij zat een chocolademousse als toetje en als voorafje kreeg je een volle bak zalmfilet zoals je dat ook in de supermarkt kan kopen, van die filet dingen. (is wel duidelijk nu denk ik ) De tweede maaltijd bestond uit een pizzaslice. Verder kregen we nog de nodige pinda's.

- Entertainment?
Door de gehele cabine waren inklapbare videoschermen waarom de gehele reis te volgen was. Tevens werd er vlak voor landing informatie gegeven over aansluitende vluchten compleet met gates. Erg handig als je een aansluitende vlucht hebt! Elke stoel had een persoonlijk videoscherm. Er was keuze uit ongeveer 15 audiokanalen en 14 videokanalen. In de stoel voor je lag ook een tv gids met wat op welke zender was. Jammer dat de films niet on demand waren, dus dat als je op play drukt dat de film niet begint. Nu val je midden in de film. De camera aan de onderkant en voorkant van het vliegtuig waren erg vet. Je kon alles zien bij opstijgen en landen.

- Algehele indruk?
SAS is een prima maatschappij en beter dan ik had verwacht. Eten is super en persoonlijk videoscherm is ook top!

------------------------------------------

- Maatschappij?
SAS Scandinavian Airlines

- Traject?
New York Newark (EWR) - Kopenhagen (CPH) 01/01/2006

- Vertraging?
Geen. We zijn 15 minuten eerder geland dan normaal!

- Vriendelijk personeel?
Zie heenreis.

- Lekker eten?
Maaltijd bestond uit pasta met gerookte zalm. Voorafje was een groene salade met kaas en dressing. Toetje was een stukje gebak. Net als op de heenreis diverse broodjes, normale harde, ciabatta en focaccia. Tweede maaltijd bestond uit een hele flinke sandwich met 3 plakken brood van elk 1,5cm dik. Belegd met ham, kaas en gebakken paprika. Superlekker, heb er 2 extra meegevraagd.

- Entertainment?
Zie heenreis.

- Algehele indruk?
Prima!

---------------------------------

- Maatschappij?
SAS Scandinavian Airlines

- Traject?
Kopenhagen (CPH) - Amsterdam (AMS) 02/01/2006

- Vertraging?
Nee. We zijn 20 minuten te laat vertrokken wegens onbekende reden maar wel volgens schematijd aangekomen, dus 1 uur 5 minuten over gedaan in plaats van 1 uur 25.

- Vriendelijk personeel?
Jawel, deden de noodzakelijke dingen. Weinig van gemerkt verder.

- Lekker eten?
Er was eten te koop aangezien het een korte vlucht was. Geen eten gekocht aangezien ik geen honger mee had na de lange vlucht uit New York.

- Entertainment?
Geen entertainment.

- Algehele indruk?
Perfect! Ik zou hier zeker weer mee vliegen!

---------------------------------

Algemene opmerking.

Veel stoelen in de A330 vliegtuigen van de SAS zijn voorzien van een elektronisch kastje in de stoel voor je. Dit kastje beslaat ongeveer 40% van je beenruimte en is dus zeer storend als je een raamplaats hebt. Naar ik heb kunnen zien zijn er heel veel stoelen aan de raamzijde die dit kastje hebben, alsmede 2 van de 4 gangpadstoelen. De stoelen die het in ieder geval niet hebben zijn de B en G stoelen, beide gangpad. Op de heenweg had ik een raamplaats en het kastje was dus storend. Op de terugweg was het toch nacht, toen een gangplek genomen, stukken beter.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:16:55 #83
38433 snijder
snijderdotcom
pi_33775600
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:00 schreef _wie het volgende:

[..]

Het is weer tijd om te boeken....nu kan ik kiezen tussen de KLM en EMirates. Heb zeer goede ervaringen met emirates,dua dat is het probleem niet alleen het vliegen van Dusseldorf wel. Reizen naar Dusseldorf kost me ruim 3 uur en naar Schiphol maar 1,5

Emirates
+ goede service
+ veel entertainement aan boord
+ goede vliegtijden
+ goedkoper
- reistijd naar Dusseldorf 3 uur

KLM
- weinig entertainment aan boord
- op terug weg, geen fijne tijden
- 80 euro duurder
+ reistijd naar Schiphol 1,5 uur

what to do? Iemand KLM ervaring met de vlucht?
Heb wel wat ervaring met KLM, maar niet naar Dubai. Heb het altijd prima gevonden, maar ik ben dan ook niet een van de moeilijkste (kon ook niet ik reisde immers erg goedkoop).

Voor de keuze"het is maar of je de 1 1/2 uur reistijd die ¤80 en de Nederlandse stewardessen waard vind.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:29:06 #84
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_33778139
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:37 schreef Elefes het volgende:
Iemand toevallig ervaring met Virgin Express en Vueling?
Beiden! Virgin Express is redelijk standaard, een beetje de 'Transavia' van België. Alleen dan wat flitsender. Vueling is een hele leuke maatschappij. Vreselijk weinig beenruimte, maar wel gemotiveerd personeel en goedkope versnaperingen aan boord...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:55:20 #85
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_33778929
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef snijder het volgende:

[..]

Heb wel wat ervaring met KLM, maar niet naar Dubai. Heb het altijd prima gevonden, maar ik ben dan ook niet een van de moeilijkste (kon ook niet ik reisde immers erg goedkoop).

Voor de keuze"het is maar of je de 1 1/2 uur reistijd die ¤80 en de Nederlandse stewardessen waard vind.
Deze keer voor KLM gekozen, ben benieuwd. Voornaamste reden was de reistijd naar het vliegveld. Ben hopenlijk nu veel sneller thuis. Deze keer dus geen ICE entertainment system en zal ik de terugweg s'nachts vliegen...Mocht het niet bevallen, dan de volgende keer maar weer een stukje verder reizen naar Dusseldorf en dan comfortabel vliegen naar DBX
pi_33799635
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:00 schreef _wie het volgende:

[..]

Het is weer tijd om te boeken....nu kan ik kiezen tussen de KLM en EMirates. Heb zeer goede ervaringen met emirates,dua dat is het probleem niet alleen het vliegen van Dusseldorf wel. Reizen naar Dusseldorf kost me ruim 3 uur en naar Schiphol maar 1,5

Emirates
+ goede service
+ veel entertainement aan boord
+ goede vliegtijden
+ goedkoper
- reistijd naar Dusseldorf 3 uur

KLM
- weinig entertainment aan boord
- op terug weg, geen fijne tijden
- 80 euro duurder
+ reistijd naar Schiphol 1,5 uur

what to do? Iemand KLM ervaring met de vlucht?
De keuze is toch eenvoudig te maken?

Het enige dat KLM je te bieden heeft is een kortere reistijd. Zo geweldig ver is Dusseldorf niet en parkeren op Schiphol is een ramp, dus als ik zou moeten kiezen dan zou ik niet voor KLM kiezen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33804110
- Maatschappij?
Delta
- Traject?
Amsterdam - JFK en andersom
- Vertraging?
Naar JFK vertrokken we ruim een half uur te laat door ijs op de vleugels, maar toch op tijd aangekomen. Terug naar Amsterdam hebben we ongeveer een kwartiertje langer op de grond gestaan dan de bedoeling was door een lange rij toestellen voor ons..
- Vriendelijk personeel?
Terug wel, heen niet. Alle dames zijn tamelijk oud en het grootste deel is weinig vriendelijk..
- Lekker eten?
Neen. Kleffe tortellini op de heenreis, hele vreemdsoortige beef op de terug reis. De bevroren groene banaan bij het ontbijt werd ook niet erg enthousiast ontvangen
- Entertainment?
Mwah. The Island op Bad News Bears (oid?) op de heenreis en op de terugreis 1 film. Geluid is tamelijk matig waardoor volgen er lastig is..
- Algehele indruk?
2e keer Delta, 2e keer niet echt enthousiast. Nu zal dat meer aan mij liggen dan aan Delta. Door de lengte van m'n benen is elke vlucht oncomfortabel. 7- voor Delta.
Victory is mine!!
pi_33825208
quote:
Het enige dat KLM je te bieden heeft is een kortere reistijd. Zo geweldig ver is Dusseldorf niet en parkeren op Schiphol is een ramp, dus als ik zou moeten kiezen dan zou ik niet voor KLM kiezen.
Een ramp ? Valt echt wel mee hoor. Die shuttlebussen rijden zeer regelmatig en er is altijd plaats ( P3 ). Veel tijd ben toch niet kwijt ? Ik vind eigenlijk wel prima.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_33825227
Ik parkeer 'm liever wat dichter bij de luchthaven zelf in plaats van in zo'n shuttlebus te gaan zitten. Ik zie echt weinig voordelen voor KLM ten opzichte van Emirates.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33829821
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef Douwe het volgende:

[..]

Beiden! Virgin Express is redelijk standaard, een beetje de 'Transavia' van België. Alleen dan wat flitsender. Vueling is een hele leuke maatschappij. Vreselijk weinig beenruimte, maar wel gemotiveerd personeel en goedkope versnaperingen aan boord...
Oke, tnx Ga er van de zomer mee vliegen (Brussel - Madrid met V.E. en Valencia - Brussel met Vueling) maar voel me nooit zo jofel in een vliegtuig Dus ik was wel benieuwd naar ervaringen. Beenruimte is voor die paar uurtjes niet zo erg; ze zijn wel ontzettend goedkoop en dat is ook wel fijn voor een student
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33832087
quote:
AMSTERDAM - Een Fokker 70 van de KLM, vlucht 1174 onderweg van Trondheim naar Amsterdam, is zaterdag boven het zuiden van Noorwegen dicht in de buurt gekomen van een Airbus A330 van SAS onderweg van Kopenhagen naar Washington DC. KLM-woordvoerder Bart Koster meldt zondagochtend (8 januari) dat er absoluut geen sprake was van een near crash. Wel bevestigt hij dat er sprake is van een incident dat tot op de bodem zal worden uitgezocht.

Zowel de vluchtverkeersleiding als de TCAS systemen (Traffic Alert & Collision Avoidance System) in de beide toestellen waarschuwden voor een nadering in de lucht, meldt de woordvoerder. De TCAS systemen van beide toestellen dirigeerden de A330 naar een hoger vluchthoogte en de Fokker 70 naar een lagere vluchthoogte .

KLM heeft het incident direct gerapporteerd aan de eigen vliegdienst die in verbinding staat met de inspectie Verkeer en Waterstaat. Ook vanuit de vluchtleiding in Noorwegen wordt een grondig onderzoek ingesteld.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 16:11:28 #92
45833 crew  Fogel
pi_33834318
"Ook vanuit de vluchtleiding in Noorwegen wordt een grondig onderzoek ingesteld."

Avinor neemt de zaak heel serieus, want de air traffic controllers zijn al ruim een jaar aan het klooien met wilde stakingen (ze noemen het 'ziek zijn', en het gebeurt alleen enkele dagen voordat het bestuur een vergadering heeft, valt verder ook niet op enzo...) en zoeken het nu grondig uit of het een menselijke fout is -- waar ze dus vanuit gaan, juist omdat ze niet echt gemotiveerd op hun werk zitten als ze al een keer naar het werk toekomen.
De ATC'ers van Avinor hebben met hun acties er onder andere voor gezorgd dat Gardermoen (Oslo international airport) niet meer in de top van de meeste punctuele vliegvelden in Europa staat!

En ja, dit stoort mij enorm omdat OSL mijn 'home base' vliegveld is. Ik kan door die eikels er niet meer vanuit gaan dat mijn vlucht op tijd vliegt en of die uberhaupt wel vertrekt
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zondag 8 januari 2006 @ 18:53:38 #93
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_33839669
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik parkeer 'm liever wat dichter bij de luchthaven zelf in plaats van in zo'n shuttlebus te gaan zitten. Ik zie echt weinig voordelen voor KLM ten opzichte van Emirates.
ik ook, maar toch voor KLM gekozen. Laatste keerruim 16 uur gedaan om terugtekomen. Ik hoop nu dat ik 3 uur na landing weer thuis ben ipv 5 uur. Mocht het niet bevallen dan kies ik de volgende keer weer voor Emirates...(hmm kan nog t/m woensdag mijn vlucht wijzigen..)
  maandag 9 januari 2006 @ 13:21:25 #94
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_33863448
Maatschappij
KLM Boeing 737-400

Traject
Helsinki-Amsterdam

Vertraging
Geen

Vriendelijk personeel
Zeer vriendelijk en zeer attent. Kwamen meerdere keren rond met eten, extra warme broodjes, extra drinken etc.

Lekker eten
Zeker, redelijk verse salade met pasta en Heinz saus. Verder nog een warm focaccia broodje en een toetje.

Entertainment
Geen. Maar mooie besneeuwde landschappen en bevroren zee was ook goed te doen!

Algehele indruk
Zeer goed! Ondanks dat het een oud vliegtuig is was het toch zeer comfortabel. Zeker omdat ik 1,5m beenruimtje had omdat er bij de rij voor me maar 2 stoelen waren ipv 3. (door de nooduitgang)
Zeer rustige vlucht gehad!

Maatschappij
KLM Boeing 737-800 geleased (en overgespoten) van Transavia

Traject
Amsterdam-Istanbul (retour)

Vertraging
Heenweg 10 min wachten vanwege drukte, onderweg ingehaald.

Vriendelijk personeel
Zeker, was het 25jarig huwelijksfeestje van mijn ouders en ze waren heel attent voor onze groep (werd zelfs omgeroepen in het vliegtuig!). Mijn ouders kregen 2 kleine flesjes champagne als geschenk. Inchecken was ook goed geregeld, zodat we allemaal een plaats bij elkaar hadden. (aangezien we met een behoorlijk grote groep waren) Rolstoel was ook perfect geregeld op beide luchthavens!

Lekker eten
Zeker! Soort van Griekse salade met een warm kaasbroodje! Beide keren goed te doen!

Entertainment
Ondanks dat de 737's van Transavia wel met een entertainmentsystem zijn uitgerust mocht hij niet gebruikt worden omdat het niet in het leasecontract stond. Best jammer aangezien ze vrij veel TFT's hebben hangen in die kisten.

Algehele indruk
Alles zeer netjes geregeld en personeel was erg attent! Zeer goede vlucht gehad!

[ Bericht 42% gewijzigd door Public_NME op 09-01-2006 13:27:22 ]
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:35:27 #95
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_34247085
Wie heeft er ervaring met Aeroflot? Ik heb gehoord dat diet de laatste jaren erg verbeterd zijn. Zowel in veiligheid als comfort?
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:12:15 #96
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_34281972
Niemand ervaring? Of kan niemand het na vertellen?:-)
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_34282748
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:12 schreef mynick het volgende:
Niemand ervaring? Of kan niemand het na vertellen?:-)
Kennelijk in TRV niet. Ik kan je wel helpen aan een engelstalige site, wellicht heb je hier (klik) iets aan.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:37:41 #98
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_34284730
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:35 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Kennelijk in TRV niet. Ik kan je wel helpen aan een engelstalige site, wellicht heb je hier (klik) iets aan.
Dank je wel, moet eerlijk zeggen dat ik gewoon voor goedkoop ga. (554 incl. DUS-BKK) en dus buiten de veiligheid geen eisen stel. Volgens mij zit dat bij Aeroflot de laatste jaren wel goed. Mag je toch ook wel vanuit gaan als zo'n maatschappij landingsrechten in Nederland/Duitsland heeft.
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_34284827
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:37 schreef mynick het volgende:

[..]

Dank je wel, moet eerlijk zeggen dat ik gewoon voor goedkoop ga. (554 incl. DUS-BKK) en dus buiten de veiligheid geen eisen stel. Volgens mij zit dat bij Aeroflot de laatste jaren wel goed. Mag je toch ook wel vanuit gaan als zo'n maatschappij landingsrechten in Nederland/Duitsland heeft.
Ga je naar Bangkok via Moskou vanaf Dusseldorf? Dat is wel redelijk te doen qua prijzen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:02:27 #100
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_34285387
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:41 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ga je naar Bangkok via Moskou vanaf Dusseldorf? Dat is wel redelijk te doen qua prijzen.
Ja, dat is de route. Prijzen zijn zeker te doen. Zeker als je bedenkt dat hem om Juli gaat (hoogseizoen dus). Kost even wat meer tijd en een treinticket naar Dusseldorf maar scheelt zo wel aardig wat.
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')