Da's Ab Normaal als ik 't goed heb.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Als ik het heb over een vrouwtje bij de dokter, dan heb ik het impliciet ook over de invoering van het nieuwe zorgstelsel en de ondergeschikte positie van de vrouw."
En dat uit de mond van een roze konijn
Gohquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Da's Ab Normaal als ik 't goed heb..
Radioheadquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:39 schreef PirE het volgende:
en een voor ons totaal onbekende band waarvan we de naam niet kunnen uitspreken.
"Serveren met boter op het hoofd"quote:
Ik snap hem nu pas.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Iemand die in een pluche pak z'n geld moet verdienen, kan ik niet serieus nemen".
Aldus Jan Mulder..
Die cijfers die jij geeft ... wat een verschillen zeg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:46 schreef pberends het volgende:
Goeie aflevering. 7,5.
Dr. Oetkerk.
Barend en van Dorp en Mulder zijn hilarisch te kijk gezet, dit zullen ze echt niet leuk vinden om door een programma wat vijf keer meer kijkers trekt voor lul worden neergezet. Mulder was fantastisch met z'n moedeloosheid en Barend met z'n zelfgenoegzaamheid. Alleen Henk van Dorp kon beter, die hebben ze eerder beter nagedaan, toen had ie een veel bottere stem.
Magic Unlimited ging alleen nergens over.
Die telefoniste zag er héél eng uit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe Frits Barend ook steeds met z'n hand schudde, om z'n armbad goed te doen, hahaha. En die ober in Das Food.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |