Is inderdaad ook mijn bevinding. Bij ABN kan het ook gewoon met internetbankieren (geen ervaring met andere banken).quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:31 schreef joshus_cat het volgende:Met IBAN en BIC/SWIFT-codes is een buitenlandse overschrijving net zo 'moeilijk' en 'ingewikkeld' als een binnenlandse.
Heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat is eenvakje op de overschrijvingskaart waar je een nummertje moet invullen. doe je dat verkeerd, of vergeet je het kost het je 7 euro.
2 weken?? Ik heb toch al meerdere malen geld overgmaakt naar Dld, VS, canada en na 4 a 5 dagen is het er hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is in ieder geval wel gratis, maar je moet het intl overschrijfformulier wel correct en volledig invullen (met oa IBAN en BIC code , en ook nog de juiste kostenspecificatie) 1 foutje en je moet 7 euro extra betalen. reken erop dat het ongeveer 2 weken duurt eer het op de buitenlandse rekening staat.
Volgens mij is het bij wet zo geregeld dat het geld binnen 5 dagen op de rekening van begunstigde moet staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:02 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
2 weken?? Ik heb toch al meerdere malen geld overgmaakt naar Dld, VS, canada en na 4 a 5 dagen is het er hoorMaar dat si dan met de Rabobank internetbankieren.
Is dat niet alleen zo bij binnenlandse betalingen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij wet zo geregeld dat het geld binnen 5 dagen op de rekening van begunstigde moet staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |