Dat gebeurt ja, zo is er ook het schoolfruit project in het leven geroepen waar je voor een heel klein centje 3 keer per week fruit krijgt voor het hapje tussendoor, dit omdat heel veel ouders geen fruit of wat anders gezonds meegeven, maar gewoon lekker snoep, lekker veel suiker, is leuk voor de jufquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is idd droevig gesteld. net als jouw 'hondenbewijs' zouden we dat ook moeten invoeren voor ouders.
overigens was er laatst toch ook sprake van mensen die hun kinderen niet eens meer brood naar school meegeven.
ik bedoelde dat een man een jochie misschien beter kan vertellen hoe je tegen vrouwen moet doen. niet zoals het idd hier nogal staat dat het lijkt zoals je aangeeft in je eerste regel. verder ben ik het natuurlijk met je eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar ben ik dan dus weer zwaar tegen he, dat wacht maar op papa, want die zal wel even straffen.
Papa komt thuis uit zijn werk en mag de boeman gaan spelen, lijkt me echt heel leuk thuiskomen...
Als mijn kind iets doet wat niet mag terwijl ik op dat moment verantwoordelijk ben(de verzorgende ben), dan ben ik ook degene die strafd en als papa thuis komt hoort hij er wel over, maar hoeft hij er niets meer aan te doen, dat is allang gedaan dan.
Bij ons wordt er meestal een time out gegeven, even op de trap, daarna wordt er even kort gepraat over het waarom achter de straf.
Werkt erg goed al zeg ik het zelf.
Zo noem ik jouw moeder ook altijdquote:
Gevraagd aan een jochiequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:18 schreef babba het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat ie in groep 8 zat?
Allitereert wel lekker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je noemt je kind toch ook niet 'kankerkind' voor de gein?![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Allitereert wel lekker.![]()
En ik kaap meteen de grap voor de volgende persoon weg: Wat een kutkick, kankerkind! Is een schitterende vierdubbele alliteratie, ja.![]()
On-topic: Sommige kinderen hebben gewoon een dreun nodig omdat ze anders volledig ontsporen. Niks slappe hap, met de mantel der liefde. Paal en perk stellen aan die schandalige brutaliteit.![]()
tegen wie heb je het? harregarre?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Terwijl ik een topic na 45 minuten kick, kick jij 'm bijna 2½ uur.
ik niet. maar wel op een andere manier duidelijk gemaakt worden. trouwens in mijn tijd d8 je er niet aan om zoiets tegen je bloedeigen moeder te zeggen. het is allemaal gekomen door de scheidingscultuur.quote:Op woensdag 25 april 2007 03:31 schreef Double-Helix het volgende:
Als ik sowiets tegen mijn moeder zou durfen zeggen zou ik door een raam worden gegooid,kut koters.
Dat van die scheidingen zit misschien wel wat in. Toch zijn er ook kinderen van niet gescheiden ouders die gewoon zo strontvervelend zijn, dat ik als ik de ouder was, ik toch vrij moedeloos zou worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 03:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik niet. maar wel op een andere manier duidelijk gemaakt worden. trouwens in mijn tijd d8 je er niet aan om zoiets tegen je bloedeigen moeder te zeggen. het is allemaal gekomen door de scheidingscultuur.
ouders zijn niet meer serieus te nemen vanwege de afkoop van kinderschuld, omdat ze scheiden
Hey da's me buurmens.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef erodome het volgende:
Vb, we lopen in de supermarkt, een klein meisje loopt naar haar moeder en vraagt of ze iets mag hebben, moeder draait zich om en vaart me daar uit tegen het kind, ze zei letterlijk kankerwijf tegen het kind van pak hem beet 6 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |