Ben heel benieuwd wat je ervan vindt!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb em binnen, mijn boek!
Ga vanavond direct starten met lezen!
Ik ben nog maar een klein stukje begonnen, omdat ik em niet te snel uit wil hebben en het echt nu al een heerlijk boek vind!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd wat je ervan vindt!
Ik heb echt al verscheidene malen met dat boek in mijn hand gestaan, twijfelend of ik het nou wel of niet zou kopen. Als je het uit hebt, vertel me dan nogeens hoe het was.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:54 schreef sleepflower het volgende:
The Time Traveler's Wife van Audrey Niffenegger.
Na "Terugkeer van de banneling" gelezen te hebben scheen ook het vervolg hierop net in Nederland uit te zijn gekomen. Ik ben nu begonnen uit het eerste boek van "De saga van de duistere oorlog", het boek heet "De vlucht van de nachtraven".quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:14 schreef Fool het volgende:
[..]
En ook uit!
Pff, ik heb veel te veel gelezen dit weekend! De volgende twee delen zijn al weer besteld. Dit weekend hoop ik te beginnen aan "De eervolle vijand", het eerste boek uit "De legenden van de oorlog van de grote scheuring.
Hij ligt in de aanslag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ikzelf ben op dit moment (waarschijnlijk zoals zovelen hier) Everything is Illuminated van Jonathan Safran Foer aan het lezen.
The time traveler's wife is best een grappig boek. Leest makkelijk en zitten leuke grappen in.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb echt al verscheidene malen met dat boek in mijn hand gestaan, twijfelend of ik het nou wel of niet zou kopen. Als je het uit hebt, vertel me dan nogeens hoe het was.
Ikzelf ben op dit moment (waarschijnlijk zoals zovelen hier) Everything is Illuminated van Jonathan Safran Foer aan het lezen.
Wát !? Een nieuw Adrian Mole boek ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:33 schreef Sasandra het volgende:
Ik ben bezig met de hele 'serie' Adrian Mole boeken. Van The secret diary of Adrian Mole tot en met Adrian Mole and the weapons of mass destruction. Geweldig![]()
Ja!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wát !? Een nieuw Adrian Mole boek ?
VETTE SHIT !
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:38 schreef JAM het volgende:
[afbeelding].
Haruki Murakami - Kafka on the Shore.
heb 'the Commitments' uit! geweldige schrijver!quote:Op woensdag 2 november 2005 00:58 schreef kwakveense het volgende:
ah ik ben net begonnen in 'oh play that thing'van roddy doyle
Waaat! Hoeveel boeken zijn er eigenlijk over Adrian Mole?? Ik heb geloof ik het een en ander gemist..quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:33 schreef Sasandra het volgende:
Ik ben bezig met de hele 'serie' Adrian Mole boeken. Van The secret diary of Adrian Mole tot en met Adrian Mole and the weapons of mass destruction. Geweldig![]()
Zes dagboeken zijn er inmiddels verschenen. Niet allemaal even leuk. Maar het is wel grappig om Adrian Mole door zijn hele leven te kunnen volgen.quote:Op maandag 7 november 2005 01:39 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Waaat! Hoeveel boeken zijn er eigenlijk over Adrian Mole?? Ik heb geloof ik het een en ander gemist..
Dank! wist niet dat het er zo veel warenquote:Op maandag 7 november 2005 01:45 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Zes dagboeken zijn er inmiddels verschenen. Niet allemaal even leuk. Maar het is wel grappig om Adrian Mole door zijn hele leven te kunnen volgen.
Officiële site
Wow wat een boek is dit! Het op waargebeurde feiten geschreven verhaal is zeer realistisch neergezet met een extreem ijzersterk plot. Het leest sexy en snel weg en de bekende hoofdpersonage's uit eerdere boeken van deMille, zijn een feest van herkenning!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
- de crash, Nelson deMille-
is daar ook n nederlandse versie van, of lees je de engelse?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Beetje satirisch boek over een futuristisch amerika waarin dik zijn verboden is. Illegale handel in hamburgers, maar vooral ook chocola (tegenwoordig "brown" genoemd).
Ik lees de engelse. Normaal heb ik dara geen moeite mee (lees vrijwel alles in de taal van de schrijvers) maar deze is toch best pittigquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is daar ook n nederlandse versie van, of lees je de engelse?
[xzo ja, wat is de naam van de nederlandse versie?]
Ik heb daar pas geleden een (jeugd) film over gezien. Over kinderen die er alles aan deden om verboden chocolade repen te bemachtigen, en met volwassenen een geheime groep oprichte om chocola te maken & distribuerenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Beetje satirisch boek over een futuristisch amerika waarin dik zijn verboden is. Illegale handel in hamburgers, maar vooral ook chocola (tegenwoordig "brown" genoemd).
die heb ik liggen als volgende in de stapelquote:Op woensdag 2 november 2005 02:38 schreef JAM het volgende:
[afbeelding].
Haruki Murakami - Kafka on the Shore.
ik kom er altijd een beetje moeilijk in....heb eerdere roddy doyle pogingen nooit uitgelezen. deze heeft minder ierse slang en leest al makkelijker....ik heb echt even een rustig plekje nodig om om hier helemaal "in" te komen...quote:Op zondag 6 november 2005 16:42 schreef Bagel het volgende:
[..]
heb 'the Commitments' uit! geweldige schrijver!wat vind jij ervan?
Probeer 'Paddy Clark Ha ha ha' of 'De vrouw die tegen de deur aan liep' eens. Dat zijn wat rustigere boeken van Doylequote:Op zondag 13 november 2005 16:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik kom er altijd een beetje moeilijk in....heb eerdere roddy doyle pogingen nooit uitgelezen. deze heeft minder ierse slang en leest al makkelijker....ik heb echt even een rustig plekje nodig om om hier helemaal "in" te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |