die van mij is gek en dat ook nog op mij.quote:op zondag 13 november 2005 17:15 schreef classpc het volgende:
ze maakt me gek
ook congrats enzo!!quote:op maandag 14 november 2005 07:17 schreef xilantof het volgende:
hehe![]()
ja ikke ook nog steeds.
ze is ook erg mooi als ze slaapt
quote:op maandag 14 november 2005 07:17 schreef xilantof het volgende:
hehe![]()
ja ikke ook nog steeds.
ze is ook erg mooi als ze slaapt
heb ik bij mn vriend ook. heb meer foto's op mn telefoon van dat ie aan het slapen is dan gewoonquote:
ja ik herken het b_squote:op woensdag 16 november 2005 19:09 schreef boy_snakeye het volgende:
hebben jullie dat trouwens ook. als je verliefd bent op een persoon en je denkt zovaak aan die persoon en je ziet diegene dus niet vaak , dat je na een tijdje steeds meer moeite hebt om de juiste details voor de geest te halen?
ik heb steeds meer moeite om haar schoonheid voor me te halen.....vet irritant
gelukkig ben ik niet de enige die gezichten na te veel fantaseren vergeetquote:op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef rainboww het volgende:
[..]
ja ik herken het b_s
overigens ben ik wel benieuwd hoe het afloopt.. is altijd spannend om te lezen dit soort verhalen!
ik zal voor je duimen morgen![]()
ach, ik heb het vaker meegemaakt, dat je diegene juist net niet ziet als je er op zit te wachten.quote:op donderdag 17 november 2005 08:52 schreef boy_snakeye het volgende:
[..]
heb me helemaal voorbereid vanmorgen op wat ik zal zeggen, maar voor niks dus.
voor niks een snel kloppend hart en flinke zenuwen.
dus de volgende keer zal dus een verassing zijn![]()
als ik haar dus ooit nog tegenkom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |