quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]Mannen
=Zhenar
![]()
Tja, je bent toch een man?![]()
Ik haat ook van jou
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Vrouwen......schoppen......voetbal
Je zit als man totaal verkeerd als je tegen/met vrouwen aan het voetballen bent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja die zijn vaak fanatiek en schoppen je benen kapot mag je dan ook niet terug kicken?![]()
Zo ken ik je weer.quote:
Camping voetbalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Je zit als man totaal verkeerd als je tegen/met vrouwen aan het voetballen bent.
Gaat te snel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Camping voetbal![]()
@Bupa ik zie je nooit meer in pub![]()
*heeft een heel goed gehoor*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik wilde ze niet tegen het hoofd stoten. Gelukkig kunnen ze ons gefluister niet horen.![]()
Ik vond Tanja altijd al tofquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
Ik schaam me diep, maar:Tanja.
.
"De geilheid druipt er vanaf" (over Linda.)
"Waar zit je verstand? Zeker in dat weggehaalde been?!" (overRob:r.)
Er zijn nu rellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat te snel.
Gaat nergens over.
Etc...
quote:
Vandaar ook die :quote:
Duh, natuurlijk niet. We hadden het over dequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*heeft een heel goed gehoor*
HEY, bedoel je nou ook mij met 'ze'?Ik ben geen halfzachte relnicht hoor! Ben een echte bitch
![]()
![]()
Nee he, heb ik je nou weer gekwetst ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Zo ken ik je weer.
Niet dat ik het grappig vind, ofzo, maar toch...
Dude, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee he, heb ik je nou weer gekwetst ofzo?
Je moet ook Dada's PI's lezen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, natuurlijk niet
Dat dacht je de vorige keer ook al?
De dag dat ik mij gekwetst ga voelen door jou of iemand anders op Fok! hier, moet ik nog meemaken.
Wat kan mij het nou boeien dat je het over hoeren huren enzo hebt?
Je moet mijn posts wat beter lezen.En PI's lezen.
Is Fok! bij jullie ook zo langzaam?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Dude, natuurlijk niet
Dat dacht je de vorige keer ook al?
De dag dat ik mij gekwetst ga voelen door jou of iemand anders op Fok! hier, moet ik nog meemaken.
Wat kan mij het nou boeien dat je het over hoeren huren enzo hebt?
Je moet mijn posts wat beter lezen.En PI's lezen.
Slaap lekker, poepsiewoepsie.quote:
Omdat BVO nu pas haar tofheid inzietquote:
Gelukkig ik schrok al!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk niet. We hadden het over demannen van ShowChat
.
Jij
get onwijs my freak on!
![]()
![]()
Ik lach niet als het om jou gaat.quote:
Kut, verkeerde PI ----->quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef Dada het volgende:
Ik lach niet als het om jou gaat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |