abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:18:32 #101
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_31334762
Over het al dan niet selekteren van v Bommel zit ik nog steeds in 2-strijd...
Ik vind v Bommel een eikel van een voetballer, die alleen maar uit wil delen en niet kan incasseren, tegenstanders kaarten aan naait en verdedigend de nodige steekjes laat vallen.
Hij zet daarentegen vaak zat een speler alleen voor de keeper, heeft zelf scorend vermogen, werkt zich 90 inuten lang een slag in de rondte en is in staat wat nuttigs te doen met indirecte vrije trappen.
Hij hoort zeker bij de 20 te zitten, weet alleen niet of hij altijd zou moeten spelen.
De manier waarop er nu met hem omgegaan wordt is niet fair in mijn ogen, wees gewoon duidelijk en kom niet met kutsmoesjes dat hij een keer z'n man laat lopen, dat doen Landzaat, Sneijder en vd Vaart ook wel eens.

vd Bergh heeft in mijn ogen wel een kans gehad (1,5 wedstrijd lang), Denneboom was een vergissing denk ik en Yildrim heeft geen eerlijk kans gehad en het zou mij dan ook niet verbazen als de bondscoach hem heeft opgeroepen zodat hij niet meer voor Turkije uit kan komen.
Ugur is wel een type rechtsbuiten/aanvallende rechtshalf die in Oranje zou passen, dus zou ik hem erbij halen en nu tegen MAcedonie weer een kans geven.

Over de jonkies is het leuk om ze ervaring op te laten doen op een training en zodoende te bekijken of ze potentie hebben voor de toekomst.
Bij welke club ze spelen moet dan van minder belang zijn.

v Basten heeft het voordeel dat de resultaten nu goed zijn en daardoor nog steeds in het gelijk staat.

Boularouz heeft niet slim gespeeld tegen Tsjechie (hoewel de overtreding waar de penaltie voor gegeven werd de enige was waar Boula niets deed !!), toch is het wel slim om hem te selekteren omdat hij veel van de in Duitsland spelende spitsen weet !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_31334793
Boulah zit ook in de Ramadan, dat speelde denk ik wel mee.
That's all folks!
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:22:10 #103
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31334839
Het resultaat is heilig.

Zo, da's alles.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_31334841
Dan mag je om 7 u ur gewoon weer eten hoor...
pi_31334908
Baros is gewoon een maatje groter dan Boula. Ik vind dat hij en Vlaar het goed gedaan hebben tegen Milan Baros.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2005 @ 15:28:10 #106
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31334962
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk, halve finale van EK is ook echt heel slecht
Verliezen van Tsjechie, gelijk tegen Duitsland, nipt winnen van Letland (of was het Estland?); door dankzij Tsjechie B. Gelijk tegen Zweden. En geen van deze partijen goed gevoetbald... Als je dat goed vind, snap ik niet dat je de prestaties van Marco vB niets vindt ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2005 @ 15:29:40 #107
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31334991
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan niet joh. Ik heb een helder verhaal met een heldere lijn, ik vind de visie en de uitgangspunten van Van Basten niet goed en ben ook bang dat het daarop stuk gaat lopen. Net als bv. Jan Mulder dat vindt. Maar die wordt ook weggezet als een boze ouwe man net als dat ik voor gek wordt verklaard. Kan mij wat schelen Max.
Ten eerste is grumpy eerder knorrig dan boos. En ten tweede wel grappig dat je Jan "Dick Advocaat moet gestenigd worden!" Mulder nu plotseling zo serieus neemt ...
pi_31335027
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan mag je om 7 u ur gewoon weer eten hoor...
Lekker, zo net voor de wedstrijd...
That's all folks!
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:37:03 #109
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31335181
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry hoor, dat is zo'n ridicule onzin. De meeste wedstrijden waren bedroevend en dan spaar ik ze nog.
Je hebt ze niet eens allemaal gezien.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2005 @ 15:39:53 #111
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31335184
[...]dubbel
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2005 @ 15:41:25 #112
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31335197
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik was helemaal niet tevreden maar jullie zijn blijkbaar wel tevreden met al die lamlendige wedstrijden tot nu toe dus snap ik dat gezeur over het EK niet.
Deze wedstrijden waren al aanzienlijk minder lamlendig dan wat we de 4 jaar voor MvB coach was gezien hebben onder Van Gaal en Advocaat. Noem eens 3 wedstrijden behalve NL-Schotland waar er beter gevoetbald werd.
pi_31335212
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:39 schreef Doc het volgende:

[..]

Deze wedstrijden al aanzienlijk minder lamlendig waren dan wat we de 4 jaar voor MvB coach was gezien hebben. Noem eens 3 wedstrijden behalve NL-Schotland waar er beter gevoetbald werd.
Je weet toch dat je van SCH niet mag vergelijken met eerdere bondcoaches Behalve als het over resultaat gaat want dan is een halve finale EK opeens wel weer goed genoeg.
pi_31335377
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:28 schreef Doc het volgende:

[..]

Verliezen van Tsjechie, gelijk tegen Duitsland, nipt winnen van Letland (of was het Estland?); door dankzij Tsjechie B. Gelijk tegen Zweden. En geen van deze partijen goed gevoetbald... Als je dat goed vind, snap ik niet dat je de prestaties van Marco vB niets vindt ...
Uhm, de wedstrijd tegen Tsjechie (EK 2004) was van een heel hoog niveau hoor . . .
Tot aan de 75ste minuut dan.
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:54:37 #115
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31335448
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:28 schreef Doc het volgende:

[..]

Verliezen van Tsjechie, gelijk tegen Duitsland, nipt winnen van Letland (of was het Estland?); door dankzij Tsjechie B. Gelijk tegen Zweden. En geen van deze partijen goed gevoetbald...
Ik vond de wedstrijd tegen Tsjechie toch wel een van de betere van de afgelopen jaren ondanks dat er verloren werd.

Terugkomend op MvB, een winnende coach heeft altijd gelijk.

Zijn selectiebeleid en omgang met mensen daar zet ik soms vraagtekens bij maar hij presteert meer dan uitstekend met Oranje, toch zal hij worden afgerekend op de prestaties die hij in Duitsland neerzet met Oranje.

Selectie van DD ben ik het volledig mee eens.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31335714
Selectie van DD is okay. Ik zie Castelen en Van Bommel niet meegaan. Babel en Davids zullen ipv die twee wel meereizen.
pi_31336306
mijn ideale selectie:

Doel: vdSar, Timmer, Steekelenburg (mits hij weer fit is, en wedstrijdritme heeft, anders Moens)

Verdediging: Kromkamp, Opdam, Boularouz, vBronckhorst, Emanuelson, Vlaar, Mathijsen

Middenveld: Maduro, De Jong, vdVaart, Sneijder, Cocu, Davids, Landzaat

Aanval: vPersie, Kuijt, vNistelrooy, Kluivert, Babel, Robben
pi_31336452
Ik ben het wel eens met SCH dat de echte test-case nog niet is geweest. Hoe gaat deze groep met tegenslag om? Uiteraard is de sfeer nu goed en gaan ze voor elkaar door het vuur want ze hebben alles gewonnen en zijn gekwalificeerd. Echt zo'n winning mood, waarin ook alles meezit (de spelers zelf spreken ook dat ze over geluk niet te klagen hebben).

Ik zou graag eens oefenen tegen een Argentinië op volle sterkte, met allemaal van die geniepige klootzakken erin. Vlaar gaf het ook al aan, ik betwijfel of deze ploeg daar goed mee om kan gaan. Maar goed, dan heb je het over absoute wereldtop. Nederland zit daar natuurlijk net onder, outsider maar op een goede dag kunnen we ze verslaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 10 oktober 2005 @ 16:45:30 #119
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31336568
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 14:49 schreef sol1tair het volgende:

3. Van Basten is en blijft een Amsterdammer
Van Basten is een Utrechter.

Oeps..ik gebruikte per ongeluk de edit-knop i.p.v. de quote-knop, waardoor je post nu weg is.

[ Bericht 50% gewijzigd door golfer op 10-10-2005 17:10:46 ]
pi_31336694
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:40 schreef Suijk het volgende:
Ik ben het wel eens met SCH dat de echte test-case nog niet is geweest. Hoe gaat deze groep met tegenslag om? Uiteraard is de sfeer nu goed en gaan ze voor elkaar door het vuur want ze hebben alles gewonnen en zijn gekwalificeerd. Echt zo'n winning mood, waarin ook alles meezit (de spelers zelf spreken ook dat ze over geluk niet te klagen hebben).
Jezus. Maandenlang loopt iedereen te lullen dat Tsjechie uit DE testcase voor dit Oranje zal zijn en dat daar gepresteerd moet worden. Dan wint Nederland daar dikverdiend, met bij vlagen redelijk spel en hier en daar het nodige geluk. En dan is het opeens geen test-case meer?

En die tegenslag laat maar lekker zitten. Hoeven ze toch niet aan te wennen
pi_31336726
Zoals de altijd wijze vGaal ooit zei; "Geluk dwing je af."

Maar ik ben het wel met je eens. We hebben één keer een echte wedstrijd gespeeld, en toen kwamen we er met 2-0 uit. Ik weet nog steeds niet HOE we dat voor elkaar hebben gekregen. Maar sindsdien werd er niets verloren, en ook de wedstrijd van zaterdag zat een leuk portie mazzel erbij. Stel dat de scheids wel in elke Baros-buiteling trapte, stel dat de scheids niet had gefloten tijdens de aanloop van de penalty, stel dat er een Tsjech tegen de terugkomende bal aan loopt, stel dat vdVaart de bal verkeerd raakt, stel dat Baros ineens besluit te voetballen, stel dat Tsjechië niet zoveel geblesseerden had, stel stel stel.

Stel dat m'n tante kloten had gehad, dan was het nu m'n oom geweest :S

Je kan altijd wel overal excuses voor gaan zoeken. Feit is dat we ongeslagen zijn, een goede teamgeest heerst en een gretige, jonge spelersgroep hebben.
pi_31336767
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
mijn ideale selectie:

Doel: vdSar, Timmer, Steekelenburg (mits hij weer fit is, en wedstrijdritme heeft, anders Moens)

Verdediging: Kromkamp, Opdam, Boularouz, vBronckhorst, Emanuelson, Vlaar, Mathijsen

Middenveld: Maduro, De Jong, vdVaart, Sneijder, Cocu, Davids, Landzaat

Aanval: vPersie, Kuijt, vNistelrooy, Kluivert, Babel, Robben
Enkele kanttekeningenL:

* Stekelenburg? Dé geroemde opvolger van Van der Sar is én blessuregevoelig én toont nooit aan dat hij goed genoeg is. Niet doen dus.
* Emanuelson heeft potentie, maar is een noodoplossing. De Clèr speelt iedere week, net als straks Maxwell als ie fit is, waardoor Emanuelson naar de bank gaat. Geen optie.
* Kluivert? Jeetje zeg, dat iemand nog met hem op de proppen komt. Al jaren uit vorm, speelt nauwelijks en heeft geen meerwaarde over de andere spitsen.
* Babel? Ook potentie, maar moet in Oranje op links spelen en geeft zelf aan dat ie dat niet wil. Jammer, maar dit Oranje heeft taak- en positiebewuste spelers nodig.

Enne, jij verwijt anderen dat ze door een gekleurde bril kijken?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2005 @ 17:09:24 #123
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31336924
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik vond de wedstrijd tegen Tsjechie toch wel een van de betere van de afgelopen jaren ondanks dat er verloren werd.
Niet heel veel beter dan wat ze tegen Duitsland in de oefenwedstrijd deden. En die wedstrijd tegen Tsjechie op Euro2004 was een heel mooi voorbeeld van een wedstrijd die verloren werd door de coach ...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2005 @ 17:12:25 #124
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31336986
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Selectie van DD is okay. Ik zie Castelen en Van Bommel niet meegaan. Babel en Davids zullen ipv die twee wel meereizen.
Zal van een en ander uiteindelijk afhangen uiteraard zoals vorm en blessures, maar ik denk ook dat het om 3 plekken zal gaan Castelen vs Babel en Davids vs Van Bommel en VoH vs Makaay. Als er spelers door blessures of extreem vormverlies wegvallen natuurlijk daargelaten denk ik dat in die zin de selectie zo ongeveer bekend is.
pi_31337214
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:40 schreef Suijk het volgende:
Ik ben het wel eens met SCH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')