Verliezen van Tsjechie, gelijk tegen Duitsland, nipt winnen van Letland (of was het Estland?); door dankzij Tsjechie B. Gelijk tegen Zweden. En geen van deze partijen goed gevoetbald... Als je dat goed vind, snap ik niet dat je de prestaties van Marco vB niets vindt ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, halve finale van EK is ook echt heel slecht
Ten eerste is grumpy eerder knorrig dan boos. En ten tweede wel grappig dat je Jan "Dick Advocaat moet gestenigd worden!" Mulder nu plotseling zo serieus neemt ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan niet joh. Ik heb een helder verhaal met een heldere lijn, ik vind de visie en de uitgangspunten van Van Basten niet goed en ben ook bang dat het daarop stuk gaat lopen. Net als bv. Jan Mulder dat vindt. Maar die wordt ook weggezet als een boze ouwe man net als dat ik voor gek wordt verklaard. Kan mij wat schelen Max.![]()
Lekker, zo net voor de wedstrijd...quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan mag je om 7 u ur gewoon weer eten hoor...
Je hebt ze niet eens allemaal gezien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat is zo'n ridicule onzin. De meeste wedstrijden waren bedroevend en dan spaar ik ze nog.
Deze wedstrijden waren al aanzienlijk minder lamlendig dan wat we de 4 jaar voor MvB coach was gezien hebben onder Van Gaal en Advocaat. Noem eens 3 wedstrijden behalve NL-Schotland waar er beter gevoetbald werd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet tevreden maar jullie zijn blijkbaar wel tevreden met al die lamlendige wedstrijden tot nu toe dus snap ik dat gezeur over het EK niet.
Je weet toch dat je van SCH niet mag vergelijken met eerdere bondcoachesquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Deze wedstrijden al aanzienlijk minder lamlendig waren dan wat we de 4 jaar voor MvB coach was gezien hebben. Noem eens 3 wedstrijden behalve NL-Schotland waar er beter gevoetbald werd.
Uhm, de wedstrijd tegen Tsjechie (EK 2004) was van een heel hoog niveau hoor . . .quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Verliezen van Tsjechie, gelijk tegen Duitsland, nipt winnen van Letland (of was het Estland?); door dankzij Tsjechie B. Gelijk tegen Zweden. En geen van deze partijen goed gevoetbald... Als je dat goed vind, snap ik niet dat je de prestaties van Marco vB niets vindt ...
Ik vond de wedstrijd tegen Tsjechie toch wel een van de betere van de afgelopen jaren ondanks dat er verloren werd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Verliezen van Tsjechie, gelijk tegen Duitsland, nipt winnen van Letland (of was het Estland?); door dankzij Tsjechie B. Gelijk tegen Zweden. En geen van deze partijen goed gevoetbald...
Van Basten is een Utrechter.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:49 schreef sol1tair het volgende:
3. Van Basten is en blijft een Amsterdammer
Jezus. Maandenlang loopt iedereen te lullen dat Tsjechie uit DE testcase voor dit Oranje zal zijn en dat daar gepresteerd moet worden. Dan wint Nederland daar dikverdiend, met bij vlagen redelijk spel en hier en daar het nodige geluk. En dan is het opeens geen test-case meer?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:40 schreef Suijk het volgende:
Ik ben het wel eens met SCH dat de echte test-case nog niet is geweest. Hoe gaat deze groep met tegenslag om? Uiteraard is de sfeer nu goed en gaan ze voor elkaar door het vuur want ze hebben alles gewonnen en zijn gekwalificeerd. Echt zo'n winning mood, waarin ook alles meezit (de spelers zelf spreken ook dat ze over geluk niet te klagen hebben).
Enkele kanttekeningenL:quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
mijn ideale selectie:
Doel: vdSar, Timmer, Steekelenburg (mits hij weer fit is, en wedstrijdritme heeft, anders Moens)
Verdediging: Kromkamp, Opdam, Boularouz, vBronckhorst, Emanuelson, Vlaar, Mathijsen
Middenveld: Maduro, De Jong, vdVaart, Sneijder, Cocu, Davids, Landzaat
Aanval: vPersie, Kuijt, vNistelrooy, Kluivert, Babel, Robben
Niet heel veel beter dan wat ze tegen Duitsland in de oefenwedstrijd deden. En die wedstrijd tegen Tsjechie op Euro2004 was een heel mooi voorbeeld van een wedstrijd die verloren werd door de coach ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vond de wedstrijd tegen Tsjechie toch wel een van de betere van de afgelopen jaren ondanks dat er verloren werd.
Zal van een en ander uiteindelijk afhangen uiteraard zoals vorm en blessures, maar ik denk ook dat het om 3 plekken zal gaan Castelen vs Babel en Davids vs Van Bommel en VoH vs Makaay. Als er spelers door blessures of extreem vormverlies wegvallen natuurlijk daargelaten denk ik dat in die zin de selectie zo ongeveer bekend is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Selectie van DD is okay. Ik zie Castelen en Van Bommel niet meegaan. Babel en Davids zullen ipv die twee wel meereizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |