iets wat in een test steeds dezelfde resultaten oplevert.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En wat vind jij niet reproduceerbaar?
Nee omdat ik dat voel, en misschien komt mijn gevoel tot uitdrukking in mijn eigen leven, ik ben niet God of wat dan ook. Ik ga niet andermans plezier bederven in deze realiteitquote:Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En dat is allemaal zo omdat jij dat vindt ?
Je hebt geen enkele verklaring of bewijs - jij vind 't dus het is zo ?
Nouja, ik wou zojuist dat een groen monster met een enorme pompoen als neus jou zou opeten.
Dus dat gaat in de toekomst gebeuren
Ik kijk naar mijn monitor, en ik zie pixels.
En dat wil in jouw ogen zeggen, dat jij testen betrouwbaarder vindt en de rest dus allemaal verzinsels.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef het_fokschaap het volgende:
iets wat in een test steeds dezelfde resultaten oplevert.
* hier ben ikquote:Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef Kiteless het volgende:
* Kiteless roept om medische assistentie
Het feit dat ze te vast zit in deze realiteit. Ze zit opgesloten in deze wereld, ze kan amper 10 stappen verder denken. Daar heeft ze hulp bij nodig. Ik wil best helpen maar dan wel zonder dat ik een rood monster op me af krijg gestuurdquote:Op donderdag 10 november 2005 17:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
* hier ben ik
Tell it to the mama, waar heb JIJ hulp bij nodig?
Laat dat in mijn geval nou precies goed zijn - ik ben tenslotte gelukkigquote:Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:
En zul je ook nooit herboren worden tot een nieuw wezen en zul je altijd dit leven krijgen, omdat je dezelfde bent en zult zijn. In alle opzichten.
Zie je fout. Ik ben tevreden met wie ik ben, alleen breid ik mezelf uit, ik ben iedere dag bezig mezelf groter te maken in het gevoel en besef en dat is aangeborenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:50 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Laat dat in mijn geval nou precies goed zijn - ik ben tenslotte gelukkig
Maar nu wordt me duidelijk dat je je dit allemaal in je hoofd haalt omdat je dus eigenlijk helemaal niet gelukkig bent met jezelf en daarom graag wegkruipt in een fantasiewereld - je wilt tenslotte graag iemand anders worden, het liefst zelfs een ander wezen.
Ik ben blij voor je dat je er vrede mee gevonden hebt,
maar ik vind 't persoonlijk gewoon een beetje sneu - zonde dat je je leven niet leuk genoeg vindt om wat van de realiteit te maken en je tijd te verdoen met je fantasiewereldje..
Maar dat is mijn simpele mening, wie ben ik tenslotte![]()
Daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zie je fout. Ik ben tevreden met wie ik ben, alleen brei ik mezelf uit. Ik ben al dik tevreden maar het kan altijd beter.
No problem, hier ben ik het ook mee eensquote:Ik ben niet een persoon die zomaar stopt met uitbreiding en verbetering. Neem je genoegen met je huidige leven dan ben je een luie hond als je het mij vraagt. Sorry ik pak je ff terug omdat je mij continu zit af te kraken.
Ik ook hoor, ik wil ook elke dag verbeterenquote:Ik ben vooruitstrevend en wil het beste van het beste zien. Ik ben geen luie hond ik werk iedere dag mezelf te pleuris als het ware om vooruitgang te boeken.
ik ook.quote:Je hebt wel gelijk als je zegt dat ik niet tevreden ben. Moet ik dan in Godsnaam tevreden zijn met deze wereld en wat deze wereld tot nu heeft laten zien? En wat ik zelf zie? Ik wil dus meer zien.
Als jij de maarschalk bent ben ik jouw spionnetjequote:Op donderdag 10 november 2005 17:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom je zo afbrekend bezig bent de hele tijd. Ga samen met je eigen clubje praten en ga mij niet lastig vallen. Wat bereik je ermee om mij de grond in proberen te trappen? Ik ga toch door met waar ik mee bezig ben.
Dat zijn van die discussies waar niemand mee opschiet. Je kunt beter je eigen topic openen over je afkeer aan mensen die anders in het leven staan. Kun je doen in klaagbaak. Inplaats van hier.
Toevoeging, deze wereld is onverbeterbaar. Met een aap als Bush aan de macht als meest invloedrijke persoon op deze wereld heb ik alle hoop opgegeven op een betere wereld. Er lopen teveel IQ-loze rond en die komen dan ook nog eens aan de macht.
Misschien open ik zelf ooit een offensief tegen al die IQ-loze apen. Dan versla ik ze zoals de Maarschalk in stratego alles verslaat. Maar dat is niet voor nu. Nu voel ik me net lekker en wil ik genieten omdat ik jaren mezelf kut heb gevoeld.
Mocht ik ook maar 1 mogelijkheid zien om de hele wereld in mijn handen te krijgen dan zou ik dat zeker doen.
Er valt weinig te spionneren hier, ik ben voorstander van open informatie. En niet zoals er vaak gebeurt dat alles verborgen gehouden wordt. Ik ben voorstander van alles glashelder.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Als jij de maarschalk bent ben ik jouw spionnetje
Je snapt 'm niet, in stratego is de spion de enige die de maarschalk verslaatquote:Op donderdag 10 november 2005 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Er valt weinig te spionneren hier, ik ben voorstander van open informatie. En niet zoals er vaak gebeurt dat alles verborgen gehouden wordt. Ik ben voorstander van alles glashelder.
Dus als spionnetje valt er dan nog maar weinig te spionnerenOmdat alle informatie toegankelijk is voor iedereen.
Weet ikquote:Op donderdag 10 november 2005 18:08 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Je snapt 'm niet, in stratego is de spion de enige die de maarschalk verslaat
anders zou best kunnen, maar of het er beter op wordt blijft de grote vraagquote:Op donderdag 10 november 2005 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik word moe van mezelf. Maar nog altijd denk ik dat deze wereld anders kan zijn.
Klopt misschien. Omdat niemand weet hoe het hoort. Vandaar is het ook uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
anders zou best kunnen, maar of het er beter op wordt blijft de grote vraag
dan ga je ervan uit dat er een manier is hoe het hoortquote:Op donderdag 10 november 2005 18:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klopt misschien. Omdat niemand weet hoe het hoort. Vandaar is het ook uit de hand gelopen.
Jah, een andere wereld. Mijn droom-wereldquote:Op donderdag 10 november 2005 18:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan ga je ervan uit dat er een manier is hoe het hoort
Ik vermoed dat iedereen zich herkent in 'enkele van onderstaande symptomen'. Er staan een aantal dingen in die ik niet begrijp, een aantal zeer onduidelijk en een aantal onzinnige. Misschien dat iemand mij hyperkinese uit kan leggen? En wat moet ik me voorstellen bij iets subjectiefs als 'wijze uitspraken' en 'origineel overkomen'?quote:Hieronder heb ik zo veel mogelijk algemene kenmerken van NTK proberen te geven. Als je niet voldoet aan alle kenmerken, dat wil dan nog niet zeggen dat je geen NTK bent. Het gaat erom je te herkennen in enkele van de onderstaande symptomen:
- de wijze uitspraken check
- zich erg betrokken voelen bij medemens en natuur totaal niet
- voortdurend huilen als baby totaal niet
- weten wat andere mensen denken totaal niet
- lichamelijk en emotioneel kwetsbaar totaal niet
- Fysieke kenmerken kunnen zijn: een hoger voorhoofd
en een bijna onopmerkbaar grotere schedelpan dat weet ik dus weer niet
- het autistisch in zichzelf gekeerd zijn totaal niet
- gevoeligheid voor paranormale indrukken totaal niet
- hyperkinetisch gedrag Geen idee, wat is het?
- heel gevoelig, sterke intuïtie, innerlijke wijsheid Wat is dit voor een gewauwel?
- problemen op school: o.a. concentratiestoornissen totaal niet
- gevoeligheid voor stemmingen van anderen totaal niet
- sterk aanvoelen van spanningen totaal niet
- origineel overkomen weer zoiets vaags
- dromerig uitzicht en gedrag dromen doe ik dan wel weer vaak
- vegetarisme totaal niet
- goede band met natuur, dieren totaal niet
- sterk rechtvaardigheidsgevoel totaal niet
- soms huidproblemen, dyslexie en astma totaal niet
- allerlei angsten: waaronder sociale angsten totaal niet
- als kind: bedplassen totaal niet
- het uitdagen vanaf het eerste bewuste contact ik mag graag mensen uitdagen ja
- eetstoornissen ( ook geen vlees willen eten, koemelk niet verdragen) totaal niet
- hyperkinetisch gedrag telt dit dubbel ofzo?
- aggresieve uitbarstingen dat heeft iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |