't was een grote man, geen klein vrouwtjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:33 schreef Nano het volgende:
Wie is nou die andere oude bekende in de sneakpreview? Linda?
Dacht ik ook meteen aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
tegen wie praat Hannie morgen????
Herman Hogendoorn ofzo??
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
tegen wie praat Hannie morgen????
Herman Hogendoorn ofzo??
Het kan Herman niet zijn. In Jack zijn biografie staat dat hij al jaren dood is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Het is dan in iedergeval niet meer de echte acteur![]()
Ze zijn wel van de comebacks he.,
Hannie , Dian , Linda ,Herman en dan misschien Helen (Please laat het niet waar zijn)
Dat zegt veelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:50 schreef Nano het volgende:
[..]
Het kan Herman niet zijn. In Jack zijn biografie staat dat hij al jaren dood is.
Ze is vergeten dat ze in 1999 met Rixt Leddy in Goudkust heeft gespeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
primeurtje
[afbeelding]
Televizier wk 42 2005
Spannend vanavond dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:56 schreef Frey het volgende:
Morgen de leuke lijntjes![]()
Klooster, Hannie en Harmsen met mooie flashbacks![]()
Gewoon om 20.00! Ik denk dat je in de war bent met de herhalingen op RTL5, die inderdaad op een ander tijdstip werden uitgezonden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:23 schreef DeTolk het volgende:
Heb hier een discussie met een collega.
Hoe laat begonnen de eerste afleveringen van GTST?
quote:Babette van Veen maakt haar rentree in GTST. Toen ze destijds getrouwd en wel met haar kersverse tv-echtgenoot Erik (Jasper Faber, red.) naar Amerika vertrok, was de actrice er heilig van overtuigd de serie voorgoed de rug toe te keren.
Maar blijkbaar kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan. Als de gecompliceerde, maar tegelijkertijd innemende Linda zal Babette gaan proberen de toch al torenhoge kijkcijfers van de immens populaire soap nog wat verder op te vijzelen.
„Ik ga er in ieder geval m’n uiterste best voor doen”, glimlacht Babette innemend. Het is lunchtijd in Aalsmeer. Terwijl sommige acteurs de tijd tussen de opnames gebruiken om op de trilplaat te gaan staan of om snel even hun voicemailberichten af te luisteren, hebben wij de hectiek van de set verlaten en zijn op zoek gegaan naar een rustiger plek.
Ondanks het feit dat Babette een tijd lang niet door de gangen van de Endemol-studio’s heeft gelopen, lijkt het alsof ze niet is weggeweest. „Dat gevoel heb ik zelf ook”, beaamt de actrice. „Er is ook hoegenaamd niets veranderd. Die molen draait gewoon door. Ook zonder mij, haha! En toch”, bekent ze openhartig, „als ik toen niet was gestopt, was ik er waarschijnlijk aan onderdoor gegaan.”
m'n collega is het er niet mee eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Gewoon om 20.00! Ik denk dat je in de war bent met de herhalingen op RTL5, die inderdaad op een ander tijdstip werden uitgezonden.
Leuk, waar komt dit vandaan?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Babette terug in GTST
Volgens mij vanavond, tenminste dat is altijd als het in de Telegraaf staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Leuk, waar komt dit vandaan?!
er werd nog geen datum genoemd?? Kan toch niet lang meer duren.....
http://www.telegraaf.nl/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Leuk, waar komt dit vandaan?!
er werd nog geen datum genoemd?? Kan toch niet lang meer duren.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |