AA & Flash en AA & Variety was het toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zat me laatst nog af te vragen welke namen hun bedrijf wel niet allemaal gehad heeft, volgens mij is het als volgt:
Alberts&Alberts ---> AA&F ---> AA&V ---> A&A (Arts & Adds, onder Ludo en Stefano) ---....| 'De Garage'---> Alberts&Alberts
(Edit: De Garage heeft een tijdje naast Arts & Adds bestaan als concurrent, doordat Ludo verlamd werd en Stefano toen nog geen zaken kon doen ging Arts & Adds failliet.
Toen Jef & Robert naar het huidige gebouw verhuisden doopten ze 'de Garage' weer om in Alberts & Alberts)
Die deed slecht de vervanger van Wik !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:05 schreef pberends het volgende:
Die vervanger van meneer Harmsen was hilarisch slecht.
Mee eensquote:Inderdaad. Het is Wik of het is niemand
Wik is toch 2 keer vervangen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die deed slecht de vervanger van Wik !
Ik kan niet op de naam van die acteur opkomen die Wik moest vervangen diens afwezigheid !![]()
Dat was acteur Hans Beijer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan niet op de naam van die acteur opkomen die Wik moest vervangen diens afwezigheid !![]()
Van haar zakgeld aftrekken. Heeft ze dan toch binnen 5 weken afbetaaldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:22 schreef DeTolk het volgende:
Wat zal Ludo doen met Nina vanavond?
Geld terug laten verdienen met een krantenwijk![]()
Ja, inderdaad Niek Pancras.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:35 schreef DeTolk het volgende:
Niek Pancras (december 2003 – februari 2004
Bij Endemol denken ze wel vaker dat de kijker dat niet in de gaten heeft. Een recenter voorbeeld is actrice Roos Blaauwboer. Zij speelde Carla Langeveld, de pleegmoeder van Sjors, maar ze was eerder ook te zien als Gerda Kelder, de pleegmoeder van Peter Kelder.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef DeTolk het volgende:
Geloofwaardig, eersta als Kastelein, en later als Harmsen![]()
Hetzelfde kunstje flikte ze ook in ONM.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:53 schreef Frey het volgende:
Tanja Jess speelde vroeger ook eens een kleine gastrol en wat jaartjes later pas Bowien. Maar dat is wat minder opvallend. Dat filmpje staat toevallig op de CD-rom
Geheel correct!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
AA & Flash en AA & Variety was het toch?
Welk flimpje Frey?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:53 schreef Frey het volgende:
Tanja Jess speelde vroeger ook eens een kleine gastrol en wat jaartjes later pas Bowien. Maar dat is wat minder opvallend. Dat filmpje staat toevallig op de CD-rom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda??quote:di. 18-10: Dian wil meer informatie over de amulet en doet een voorstel aan iemand die haar zou kunnen helpen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:13 schreef Nano het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het einde van de Fischers is helaas nog niet in zicht
Een heer met stijl
Haha dat klinkt nog beter ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waarom niet meteen Kwik, Kwek en Kwak?![]()
Dat is wel een babequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
primeurtje
[afbeelding]
Televizier wk 42 2005
quote:Na lange tijd eindelijk weer eens een column van mij!
We zijn alweer een paar weken verder en er zijn weer een boel spannende dingen gebeurd. De kloosterverhaallijn nam een verrassende wending toen Vincenza een gestoorde gek bleek te zijn. Ik hoop dat Ludo op tijd komt om zijn geliefde Janine te redden van de brandstapel en dat mijn droomkoppel weer bij elkaar komt. De terugkeer van Hannie was ook een goede zet! Ik heb haar zelf helaas net niet meegemaakt, maar op de DVD heb ik genoeg van haar gezien! Keigaaf dat ze nog door dezelfde actrice wordt gespeeld. De zoektocht naar de amulet wordt ook steeds interessanter en ik ben benieuwd wat zich allemaal in Wales gaat afspelen. En Ludo die weer machtiger dan ooit is (zo zie ik het graag, want hij is tenslotte mijn grote favoriet), omdat hij A&A en Fischer Events overgenomen heeft.
Maar er was ook een hoop verdriet de laatste weken. Zo vertrok een van de meest geliefde personages, Stefano Sanders, uit de serie. Gelukkig legde hij het wel nog bij met Ludo.
En dan natuurlijk de dood van Valerie. Ze was een van de minst geliefde personages, totdat ze het bijlegde met Barbara. Jammer dat ze pas leuk werd vlak voordat ze eruit ging!
En wat dacht je dan van Laura? Die heeft het ook niet makkelijk met het feit dat Dennis haar zoon is. Ik ben benieuwd wanneer dit nou eindelijk uitkomt. En die arme harmsen die uit zijn huis moet.
Maar er was gelukkig ook nog vreugde! Zo accepteerde Ludo Nick eindelijk als zijn zoon en woont hij weer in zijn oude huis, tot grote vreugde van Rosa. Nu maar hopen dat ze niet echt weggaat. En ik vind Jack en Sjors echt hartstikke lief als broer en zus. En zal het wat worden tussen Charlie en Dennis?
Naja, een boel gebeurd dus. Maar er gaat ook nog een boel gebeuren. Aanstaande vrijdag en maandag mag je zeker niet missen, want dan komt de kloosterverhaallijn tot zijn hoogtepunt!!! Weer veel moeten vertellen, maar had ook al lang niets meer geschreven. Zal proberen dit wat meer te doen, maar nu is het wel weer genoeg.
Groetjes,
Frey
Wat is er met haar kop gebeurd? Bij Marijke Helwegen langsgeweest misschien?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
primeurtje
[afbeelding]
Televizier wk 42 2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |