Hallo mevrouw, ben je al gemailed?quote:
oh man, zo veel zo vaakquote:Op donderdag 24 november 2005 10:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hallo mevrouw, ben je al gemailed?
Prima hoor, dan hou jij het erop dat ik op mijn pik getrapt ben en dat ik zo'n raktie kan verwachten, dan hou ik het er op dat het een bashtopic is met ongefundeerde sneren naar rolstoelgebruikers, dan ben jij tevreden, ben ik tevrede4n.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:30 schreef milagro het volgende:
[..]
jezus man, korreltje zout en zo
mensen in een rolstoel zijn echt niet zieliger dan jij of ik, hoor.
als jij als eerste in dat topic post, met zo'n reactie, kun je verwachten dat je een dergelijk weerwoord krijgt.
beetje leren incasseren misschien ?
Je zou het mis kunnen hebbenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, ik typ maar wat, joh, gewoon voor de leuk
wat denk je nu zelf, ik typ het toch? dat is wat ik denk en wat ook gewoon zo is
FP, duh.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:05 schreef milagro het volgende:
[..]
oh man, zo veel zo vaak
gekkenhuis!
maar waar doel je op?
nooit! never!quote:
oh ja, vorige week ergensquote:
En dan lopen jullie over de KB te klagen dat iedereen daar zo baggert...quote:
Waarom vermeld je dat dan ook niet even in de OP? Ik vind dat je best wel een beetje meer tijd in je OP kunt steken, dit roept zo alleen maar bagger reacties op. Als je je klacht goed onderbouwt dan gaat je topic lang niet zo snel op slot en worden er veel minder bagger reacties geplaatst.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:32 schreef sk888er het volgende:
Eej terminatedinges waarom doe je dagblad op slot![]()
Als je het nieuws in de gaten hield dan wist je waarom ik zo nodig vandaag een topic moest openen![]()
Het gaat de goede kant op. Dat wil ik wel zeggenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar wat dat strengere beleid betreft: Ik betwijfel of je de klaagbaak kunt terugbrengen op niveau, voorzover dat er ooit al geweest is natuurlijk...![]()
Maar waar stel je de grens. Die kun je niet stellen en daarom staan we gewoon géén bagger toequote:En sommige baggertopics zijn best leuk! maar niet te veel natuurlijk![]()
Wat is de precieze definitie van baggeren dan, in jouw ogen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja en bovendien ging je ook nog zelf mee baggeren enja dan is het voor mijn snel bekeken
Ik denk dan aan bijvoorbeeld loze topics openen, reacties posten die nergens op slaan. Nou ja, zeg maar posten zonder redenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wat is de precieze definitie van baggeren dan, in jouw ogen?
Mijn vader heeft het beschouwd als een leerzaam topic, trouwens.
![]()
Over baggeren gesprokenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik denk dan aan bijvoorbeeld loze topics openen, reacties posten die nergens op slaan. Nou ja, zeg maar posten zonder reden
Tov f voor je pa. Weet hij ook hoe het niet moet![]()
In: newbie's bij de busquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef Lemmiwinks het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat ze OV-jaarkaarten tot de status van Joden-ster moeten verheffen zodat al die jankerige kutballen maar eens flink onder de douche onder handen genomen kunnen worden.
Ohja, ik heb zelf ook zo'n pauperding
quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:53 schreef Dirktator het volgende:
[..]
In: newbie's bij de bus
Schande en ban!![]()
Thx bothquote:
Ik dacht dat je ergens anders over ging klagenquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:48 schreef Het_hupt het volgende:
zwaar bagger topique Echt he, zit je midden in de stad Utrecht op komst![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ergens anders over ging klagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |