in hun tijd hadden ze nog geen kutweerquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef Xebrozius het volgende:
Bejaarden newbies noemen getuigd toch wel van zwakzinnigheid...
Het is ook iets heel unieks.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:54 schreef thunderice het volgende:
Verkapt-ik-heb-een-OVkaart-topic
Nee, toen riepen ze; "wat een rotweer"quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
in hun tijd hadden ze nog geen kutweer![]()
Das ook niet duurder dan een strippen/OVkaart hé?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:53 schreef Flyingdutchman het volgende:
Joh lekker belangrijk..jij vindt het ook fijn als je ff contant kunt dokken
ach man zeur niet zoquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:54 schreef thunderice het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:54 schreef thunderice het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:54 schreef thunderice het volgende:
Die persoon die ook al 10 min aan het wachten is kan toch alvast zijn geld bij elkaar pakken? Zodat het allemaal wat vlotter gaat in die bus. Nee maar ze moeten perse wachten tot die bus er is dan het geld pas pakken. En 9 v.d. 10 keer pleurd het ook nog op de grond .......quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef Posdnous het volgende:
Pleur op, niks mis met contact betalen. Wat ben je voor kneus als je wel 10 minuten op een bus kunt wachten, maar niet 30 sec. op iemand die betaalt.
Betalen met een grote pot met centen en die dan op de grond laten flikkeren en ze dan allemaal met een snelheid van 1 per minuut weer oprapen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die persoon die ook al 10 min aan het wachten is kan toch alvast zijn geld bij elkaar pakken? Zodat het allemaal wat vlotter gaat in die bus. Nee maar ze moeten perse wachten tot die bus er is dan het geld pas pakken. En 9 v.d. 10 keer pleurd het ook nog op de grond .......
Opzouten met die paupers![]()
je zit inderdaad simpel in elkaarquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Betalen met een grote pot met centen en die dan op de grond laten flikkeren en ze dan allemaal met een snelheid van 1 per minuut weer oprapen.![]()
Maar degene achter je niet en degene die op de rest van de route staan te wachten niet. Contant betalen moeten ze maar verbieden in de bus.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:53 schreef Flyingdutchman het volgende:
Joh lekker belangrijk..jij vindt het ook fijn als je ff contant kunt dokken
Precies. Is er ook geen argument meer om bussen 's nachts niet door bepaalde buurten te laten rijden. Voorwaarde moet wel zijn dat men 24/7 strippenkaarten kan kopen op de meeste plekken in Nederland.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:21 schreef NoBody122 het volgende:
pin/chip automaten installeren in de bus en geen contant geld meer accepteren
een jodenster?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Ohja, ik heb zelf ook zo'n pauperding
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef Posdnous het volgende:
Pleur op, niks mis met contact betalen. Wat ben je voor kneus als je wel 10 minuten op een bus kunt wachten, maar niet 30 sec. op iemand die betaalt.
pssst, ik heb et topic 11 uur later pas geopend...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:22 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat ben jij een zielige gast zeg, snel naar huis toe gaan om er een topic over te openen ipv die bejaarde mensen een stamp voor hun kop te geven.
Je moet ook niet 10 minuten te vroeg aan de bushalte gaan staan. Als je twintig keer mensen in laat stappen en tien keer staat er iemand te treuzelen dan heb je alweer een redelijke vertraging te pakken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef Posdnous het volgende:
gewoon chipknipquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar degene achter je niet en degene die op de rest van de route staan te wachten niet. Contant betalen moeten ze maar verbieden in de bus.
Precies. Vervelend dat dat ding maar niet "doorbreekt" in Nederland. Het is echt de oplossing voor getreuzel in de supermarkt, in het bedrijfsrestaurant en in de bus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |