abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31515347
Het is dan ook oktober Liejannuh ...
Aldus.
pi_31515464
Ja maar.... Het zonnetje schijnt toch?? En vorige week kon ik nog gewoon in mn korte broek naar mn werk fietsen.
Overigens vind ik dat half Nederland ook wel weer erg overdrijft met winterjassen en sjaals! Het vriest toch niet???
pi_31515919
Het scheelt niet veel, vraag maar aan dwerg.
Aldus.
  Moderator maandag 17 oktober 2005 @ 19:05:31 #104
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_31516033
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Liejannuh het volgende:

Overigens vind ik dat half Nederland ook wel weer erg overdrijft met winterjassen en sjaals! Het vriest toch niet???
wel bijna .. maar t-shirt en een jas voldoen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_31517868
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, een winterjas en sjaal vind ik wel overdreven.
Maar je zult mij in ieder geval niet in een rokje of korte broek buiten zien.
I intend to live forever, or die trying.
pi_31519022
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 21:36 schreef dwerg het volgende:
Maar je zult mij in ieder geval niet in een rokje of korte broek buiten zien.
Hmmmm....
Dwerg in rokje....
Kinky!
pi_31521891
Toffe foto's Liejannuh, elke keer als in dit topic open zie ik er trouwens steeds meer!
Zal wel aan mijn computer liggen. .

Het is idd. tijd om mijn oogst binnen te halen, voordat er vorst aan de grond is. .
Heb al een plant binnengehaald, nu de rest nog.

En Lara in de aanval:
.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_31526092
Je foto's zijn niet zo scherp diverse!

Overigens ben ik vanochtend voor het eerst in mn leven omgekeerd om de auto te pakken. Ik vond het zo koud en ik had zo verschrikkelijk weinig zin in 20 km tegenwind, dat ik serieus na 100 meter ofzo ben omgekeerd en alsnog met de auto naar mn werk ben gegaan.
Ik had natuurlijk ook gewoon weer mn bed in kunnen duiken, maar dat ging me toch net iets te ver.
pi_31528601
Ja, heb ze gemaakt met zo'n 100k gratis digitale camera... schiet niet op.

Hier is het lekker weer hoor, maar ben net 20 minuten wakker. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_31530835
Voor de mensen die het filmpje nog willen zien wat in Rotterdam heeft gedraaid. Zeer waarschijnlijk komt het komende zondag op tv bij Nachtpodium van de VPRO op Ned 3, inclusief een itempje over mij en mijn werk . Dus allen niet kijken!
pi_31530898
Stoer man!!!
Ik ken het hele programma niet en vergeet over het algemeen stelselmatig om dingen te kijken die ik wil zien, maar dit ga ik onthouden! Hoe laat komt het??
pi_31530966
Laat . 12 uur prime time ('s nachts dus ).

Link: http://www.vpro.nl/nachtpodium . Het is de dag erna ook nog te zien via de stream. Weet niet zo goed of mijn filmpje daar ook op komt te staan. Ze hebben daar in ieder geval (nog) geen toestemming voor gevraagd.
pi_31532108
Dat klinkt best wel stoer, Man_in_a_Shed.
Jammer dat het op zo'n beroerde tijd wordt uitgezonden. Ergens halverwege zondag en maandag is voor mij niet de meest geschikte tijd om tv te kijken.
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 07:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vond het zo koud
Goh.

Leuke foto's, DR. Is wel iets voor dit topic.
pi_31538613
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Laat . 12 uur prime time ('s nachts dus ).

Link: http://www.vpro.nl/nachtpodium . Het is de dag erna ook nog te zien via de stream. Weet niet zo goed of mijn filmpje daar ook op komt te staan. Ze hebben daar in ieder geval (nog) geen toestemming voor gevraagd.
Wat handig dat ik maandag vrij ben! Ik wil zelfs wel kijken of ik het op kan nemen, maar daarvoor moet ik misschien wel moeilijke stunts uithalen mijn mijn tv-video-dvd speler-digitale ontvanger combinatie.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:51:08 #115
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_31538818
Ik neem het wellicht even op. Ik ben er niet zondag. Als ik het opneem, kan ik er wel eventueel een divx van maken. Maar dan moet ik wel eens uitvinden hoe ik opnames van de harde schijf van de dvd-recorder op mijn pc krijg. De vorige pogingen mislukten allemaal.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:54:32 #116
33 Anton
A flower?
pi_31545327
Wauw, gisteren nog wat gewonnen ook met de Pub Trivia... het fantastische naslagwerk met een greep van 100 platen uit de Top 2000, inclusief alle feitjes, anekdotes en cliche's Als je daar radio 2 niet mee kan vollullen
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:03:43 #117
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_31545606
Gefeliciteerd, Anton!

Ik kwam er vandaag pas achter dat we hier in Naarden a.s. donderdag en zaterdag kennelijk een prinselijk huwelijk hebben. Alle lantaarnpalen schijnen schoongemaakt te worden. Of zou dat weer alleen in Naarden-Vesting zijn dan?
Anyway, ik heb blijkbaar wel weer onder een Naardense steen geleefd, dat ik dit niet al eerder wist. Moet toch die buurtblaadjes maar eens gaan lezen...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_31556907
Oh hemel, opnemen . Nou ja, de aflevering komt sowieso streambaar op de VPRO website te staan. Ik weet niet of ik zelf durf te kijken eigenlijk, het is altijd zo raar om jezelf terug te zien (en te horen!).
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:59:21 #119
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_31557454
Verdomme, waarom is Picserver zo aan het eikelen? Ik wil graag foto's laten zien van Jordanie, maar hij doet vervelend
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_31557620
Als je ze mailt naar dwerg[apestaartjeding]codewarrior.nl zet ik ze wel online.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:30:54 #121
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_31557968
-lama

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator woensdag 19 oktober 2005 @ 15:01:58 #122
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_31559853
Volgensmij ga ik die nieuwe radiozender van stenders wel leuk vinden denk ik http://www.kxradio.nl
pi_31575102
Even een korte observatie: 2005 mag wel het jaar genoemd worden waarin de oude Britse (ambient)techno van begin jaren negentig weer helemaal terug is. Oude rotten zoals The Orb, The Black Dog en Future Sound Of London komen met nieuwe werk of staan op het punt om nieuwe platen uit te brengen en nieuwe namen zoals Jacen Solo, Claro Intelecto en Vince Watson zorgen weer voor vers bloed in het genre.

Enkele platen uit 2005:

Jacen Solo - Virgo
Vince Watson - Subliminal
The Black Dog - Silenced
The Orb - Okidoki It's The Orb On Kompakt
Amorphous Androgyn (FSOL) - Tales Of Ephidrina
Yunx - In The Heat Of The Night

Prachtig, ik heb soms het gevoel alsof we weer in 1994 zitten, toen elektronische dansmuziek nog helemaal spannend en nieuw was. En dan heb ik het nog niet eens gehad over Deadbeat, Jackson, Alex Smoke, Mathew Jonson of Vitalic.

Nu is het nog wachten op de terugkeer van Stasis en Beaumont Hannant!
  Moderator donderdag 20 oktober 2005 @ 15:33:26 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_31581226
met andere woorden ... nostalgie ten top
pi_31583227
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
met andere woorden ... nostalgie ten top
Nouja, nostalgie vind ik een beetje denigrerend klinken. Bovendien was ik in 1994 dertien. Dus eigenlijk had ik moet zeggen: 'Ik kan me haast voorstellen hoe het gevoeld moet hebben in 1994, toen elektronische dansmuziek nog helemaal spannend en nieuw was'.

Al deze platen voegen echt wel wat toe aan het geluid wat toendertijd ontstaan is, er wordt op gevarieerd, geexperimenteerd, etc. Het is veel meer dan een simpel herkauwen van ouwe deuntjes. Zie het maar als een nieuw hoofdstuk in een boek wat eigenlijk al halverwege de jaren tachtig ontstond, want laten we wel wezen: al die Britten keken toendertijd allemaal naar Detroit.

Het opvallende nu is dat er weer een nieuwe generatie is (Vince Watson, Jacen Solo, etc) die gewoon weer lekker muziek maakt en zich absoluut niet schaamt om gebruik te maken van de schatten uit het verleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')