ze vroeg er wel om een paar keer [of ze niet in haar buurt wilden roken] en werd doodleuk genegeerd. Ik weet niet of ze nu rekening houdt met anderen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:02 schreef PC eend het volgende:
En zonder dat de andere rekening met haar hielden met roken.
En helemaal knap dat zij nu wel rekening met de stoppers houdt.
Yup en dat was de 6de dag, dus als roel dat 'geintje' niet geflikt had en rekening met haar (niet roken) had gehouden denk ik niet dat ze die opdracht verpest had.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Tot ze een sneer van Roel kreeg en een sprintje naar de dichtsbijzijnde sigaret trok en de weekopdracht verpestte.
Ik herinner me nog wel de Titanic.. alleeniet wat daar aan vooraf ging.quote:
haha, wat is dat voor dwaze foto van menno?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:02 schreef BBscanner het volgende:
Hij is leuk ja net Menno
[afbeelding]
Dat zou slechts te ver gaan als ik almachtig was, dank voor het compliment.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:02 schreef kavu het volgende:
een opmerking als " ga sterven aub" vind ik gewoon te ver gaan!
De Tanja-haters zijn inmiddels een stuk genuanceerder geworden hier.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yup en dat was de 6de dag, dus als roel dat 'geintje' niet geflikt had en rekening met haar (niet roken) had gehouden denk ik niet dat ze die opdracht verpest had.
maw Roel heeft de weekopdracht verpest![]()
Dat is zijn Stem Mij Talpa Fotoquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, wat is dat voor dwaze foto van menno?
was dat niet cynisch bedoeld?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:08 schreef Gert het volgende:
De Tanja-haters zijn inmiddels een stuk genuanceerder geworden hier.
De Tanja-adepten nog niet, zo te lezen.![]()
mischien vat ik het te persoonlijk op maar als je vriendin is overleden na een lang ziekbed zoals bij mij het geval is valt zo'n opmerking heel slecht en dan wordt ik zelfs woest!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou slechts te ver gaan als ik almachtig was, dank voor het compliment.
Welnee. Roel wil zich, zo verklaarde hij zelf, "knock out drinken".quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:08 schreef luciano het volgende:
Roel zit blijkbaar nu te wachten to iedereen naar bed gaat , om het geld weer te verplaatsen als het nog niet gevonden is door joost ..... maar dido ligt natuurlijk ook nu in de tuin ........ ogen en oren goed open houden vannacht streamertjes ....
ze zijn wel complimenteus daar, Rikkert kreeg ook al zo een mooi exemplaar:)quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:08 schreef BBscanner het volgende:
Dat is zijn Stem Mij Talpa Foto
[afbeelding]
Ze heeft zelfs tegen chantal verteld dat als chantal het midden in de nacht moeilijk heeft ze haar altijd wakker mag maken, om haar met warme melk te ondersteunenquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ze vroeg er wel om een paar keer [of ze niet in haar buurt wilden roken] en werd doodleuk genegeerd. Ik weet niet of ze nu rekening houdt met anderen?
Word je dan ook agressief van kippenslachterijen? Bio-industrie? Of oorlog misschien?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:09 schreef kavu het volgende:
[..]
mischien vat ik het te persoonlijk op maar als je vriendin is overleden na een lang ziekbed zoals bij mij het geval is valt zo'n opmerking heel slecht en dan wordt ik zelfs woest!
Er ging een piano op dat schip, tochquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:05 schreef BB-King het volgende:
Ik herinner me nog wel de Titanic.. alleeniet wat daar aan vooraf ging.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs tegen chantal verteld dat als chantal het midden in de nacht moeilijk heeft ze haar altijd wakker mag maken, om haar met warme melk te ondersteunen
melk.... nou ja, okequote:Op maandag 10 oktober 2005 02:10 schreef PC eend het volgende:
Ze heeft zelfs tegen chantal verteld dat als chantal het midden in de nacht moeilijk heeft ze haar altijd wakker mag maken, om haar met warme melk te ondersteunen
Mijn vader is gewoon van zijn fiets gevallen en overleden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:09 schreef kavu het volgende:
[..]
mischien vat ik het te persoonlijk op maar als je vriendin is overleden na een lang ziekbed zoals bij mij het geval is valt zo'n opmerking heel slecht en dan wordt ik zelfs woest!
De Titanic reclame ging over een auto met een kist er achter op... die steeds er af dreigde te vallen... hij kwam toch goed aan en werd op een schip getakeld... toen het schip wegvoer stond er achter op : Titanic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |