Kraaiendquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:48 schreef Wup het volgende:
en ze vertelde het zo netjes, ik had toch op zijn minst verwacht dat het intens, intens warm zou zijn geweest
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:49 schreef brummie34 het volgende:
petje pitamientje bedoelen ze zeker van die pinskaas reclame
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
nog een Joosthater?
zijn schaars hier.....
He ja. precies.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind hem wel integer en een 'goeie jongen', maar je zult maar met zo'n figuur opgesloten zitten in een huis. Onbegrijpelijk dat hij al niet een paar keer een beuk voor z'n harses heeft gehad.
Die hebben de sfeer enigszins verknald ja. Het begon leuk met Roel en Lieske. Daarna kwamen er al een paar bij, waardoor het wat minder werd. Nu is het nog wel leuk, maar niet meer zo als een paar uur geleden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:49 schreef Pinball het volgende:
Nou, gelukkig maar dat Joost en Menno erbij zijn gekomen. Het ging bijna de verkeerde kant op
Yep ,quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:50 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
aaaaaaaaaah lief!!!!!!
daar heb je gelijk in hoor, er zit gewoon nul kwaad in die jongenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
Ik vind hem wel integer en een 'goeie jongen', maar je zult maar met zo'n figuur opgesloten zitten in een huis. Onbegrijpelijk dat hij al niet een paar keer een beuk voor z'n harses heeft gehad.
Ik niet. 'dat vindt mijn moeder zo... ' brrrrquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:51 schreef Wup het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in hoor, er zit gewoon nul kwaad in die jongen
maar ik kan zijn 'humor' niet verdragen, ik luister echt nog liever naar alle Lieske verhalen
ok we weten nu wel dat je een joosthater bent .. opmerking als " ga sterven aub" vind ik persoonlijk van een erg laag niveau ook als is het niet gemeend!!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:53 schreef arneaux het volgende:
Beeld je dit in :
Lieske vertelt een verhaal. Over haar vriendinnetjes in Groningen die zo intens grappig zijn. En dan Zalm ook natuurlijk. Met haar knie, op dat kaartje. Iedereen luisterd. O ja, en dan was er ook nog dat ene, ja ik weet niet meer precies wat, hahaha, ja het was echt heel grappig, zo sprak Lieske.
En dan vlak daarna in de stilte staat er :
ff Apeldoorn bellen.
He ja, niemand hoeft wat terug te zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:55 schreef Wup het volgende:
ik vond die vergelijking van arneaux met belspelletjes wel goed.
daar zou Lieske echt op haar plaats zijn.......
Die snapte ik nog. Toen Menno erachteraan zei dat is dan de 6de vis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:55 schreef arneaux het volgende:
Je DENKT dat die vis dan 12 word, of 30.
Huh. Ik heb nog NOOIT gedacht dat EEN vis 12 word. Of 30.
Nee, Lieske: " zeker Apeldoorn."quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:53 schreef arneaux het volgende:
Beeld je dit in :
Lieske vertelt een verhaal. Over haar vriendinnetjes in Groningen die zo intens grappig zijn. En dan Zalm ook natuurlijk. Met haar knie, op dat kaartje. Iedereen luisterd. O ja, en dan was er ook nog dat ene, ja ik weet niet meer precies wat, hahaha, ja het was echt heel grappig, zo sprak Lieske.
En dan vlak daarna in de stilte staat er :
ff Apeldoorn bellen.
Lieske: "Ja echt......"quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:51 schreef Day het volgende:
Het 'we negeren Lieske'-spelletje is weer begonnen.
Ik heb twee keer gezegd dat ik jeuk van hem krijgt en jouw mening boeit mij geen fuck.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:54 schreef kavu het volgende:
ok we weten nu wel dat je een joosthater bent .. opmerking als " ga sterven aub" vind ik persoonlijk van een erg laag niveau ook als is het niet gemeend!!
Haha.quote:
Ik ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
Ik heb toch wel respect voor de stoppers dat ze het volhouden in een dusdanig irritante omgeving.![]()
Dat zou heerlijk zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:42 schreef wickie het volgende:
[..]
Het zou wel komisch zijn als die muis over haar heen gaat lopen en aan haar neus gaat kriebelen en dat ze dan wakker wordt en zich totaal de tyfus schrikt, gaat rennen een gillen door de tuin en van totale shock automatisch een sigaret opsteekt.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit er vlees in een cheese burger??
ja en zonder er constant aandacht voor te vragen of krijgenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
Ik ook
Volgens mij ging Tanja er het best mee om overigens (met haar hormonen en al)
Tuurlijk... nooit een cheeseburger op?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
jazeker wel de kaas zit over de hamburgerquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Da's mooi, het begint een beetje in te kakken in het huis nu.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb twee keer gezegd dat ik jeuk van hem krijgt en jouw mening boeit mij geen fuck.
Het was trouwens wel gemeend.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ja en zonder er constant aandacht voor te vragen of krijgen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik hoor Roel het laatste half uur helemaal niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:01 schreef BB-King het volgende:
Roel laat een boer en Ingrid ruikt knoflook.
Tot ze een sneer van Roel kreeg en een sprintje naar de dichtsbijzijnde sigaret trok en de weekopdracht verpestte.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook
Hij is leuk ja net Mennoquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:50 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
aaaaaaaaaah lief!!!!!!
En zonder dat de andere rekening met haar hielden met roken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ja en zonder er constant aandacht voor te vragen of krijgen
dat jij jeuk krijgt is alleen maar prima maar een opmerking als " ga sterven aub" vind ik gewoon te ver gaan!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb twee keer gezegd dat ik jeuk van hem krijgt en jouw mening boeit mij geen fuck.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
ga eens dood danquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:02 schreef kavu het volgende:
[..]
dat jij jeuk krijgt is alleen maar prima maar een opmerking als " ga sterven aub" vind ik gewoon te ver gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |