Ik ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:54 schreef APK het volgende:
Ik heb toch wel respect voor de stoppers dat ze het volhouden in een dusdanig irritante omgeving.![]()
Dat zou heerlijk zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:42 schreef wickie het volgende:
[..]
Het zou wel komisch zijn als die muis over haar heen gaat lopen en aan haar neus gaat kriebelen en dat ze dan wakker wordt en zich totaal de tyfus schrikt, gaat rennen een gillen door de tuin en van totale shock automatisch een sigaret opsteekt.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit er vlees in een cheese burger??
ja en zonder er constant aandacht voor te vragen of krijgenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
Ik ook
Volgens mij ging Tanja er het best mee om overigens (met haar hormonen en al)
Tuurlijk... nooit een cheeseburger op?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
jazeker wel de kaas zit over de hamburgerquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Da's mooi, het begint een beetje in te kakken in het huis nu.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb twee keer gezegd dat ik jeuk van hem krijgt en jouw mening boeit mij geen fuck.
Het was trouwens wel gemeend.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ja en zonder er constant aandacht voor te vragen of krijgen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik hoor Roel het laatste half uur helemaal niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:01 schreef BB-King het volgende:
Roel laat een boer en Ingrid ruikt knoflook.
Tot ze een sneer van Roel kreeg en een sprintje naar de dichtsbijzijnde sigaret trok en de weekopdracht verpestte.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook
Hij is leuk ja net Mennoquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:50 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
aaaaaaaaaah lief!!!!!!
En zonder dat de andere rekening met haar hielden met roken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ja en zonder er constant aandacht voor te vragen of krijgen
dat jij jeuk krijgt is alleen maar prima maar een opmerking als " ga sterven aub" vind ik gewoon te ver gaan!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb twee keer gezegd dat ik jeuk van hem krijgt en jouw mening boeit mij geen fuck.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
ga eens dood danquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:02 schreef kavu het volgende:
[..]
dat jij jeuk krijgt is alleen maar prima maar een opmerking als " ga sterven aub" vind ik gewoon te ver gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |