MIDDEN IN DE NACHT.....WAKKER MAKEN, nou ja okequote:
Ligt ze daar alleen???quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:17 schreef Greetings het volgende:
LOL Dido ligt nog steeds buiten.... die zal wel verkouden zijn de komende dagen
ze slaapt als een blok, hoor, al uren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:18 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Die smeekt om aandacht daarbuiten
nog nooit zelfsquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef area51 het volgende:
Lieske heeft als enige nog niet gevingerd
ik jank niet maar iemand heel langzaam zien sterven aan leukemie is inderdaad om te janken .. sterven is namelijk een proces waarbij iemand er zich van bewust is dat hij/zij in 6 maanden er niet meer zal zijn! zeker voor een jong iemand is dat vreselijk .. ga sterven vind ik dus erger dan ga dood inderdaad!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vader is gewoon van zijn fiets gevallen en overleden.
Ga maar in R&P janken.
Ik heb het GNA GNA GNA als ringtone op mijn mobiel staan en gaat af als mijn schoonmoeder beltquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
NIKS maar dan ook NIKS is ergerlijker dan het GNA GNA GNA van Sjankwal...![]()
Die wil er ook bij gaan horen dus die ligt vanavond der tuintje te schoffelen onder der dekbedquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef area51 het volgende:
Lieske heeft als enige nog niet gevingerd
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het GNA GNA GNA als ringtone op mijn mobiel staan en gaat af als mijn schoonmoeder belt![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef kavu het volgende:
[..]
ik jank niet maar iemand heel langzaam zien sterven aan leukemie is inderdaad om te janken .. sterven is namelijk een proces waarbij iemand er zich van bewust is dat hij/zij in 6 maanden er niet meer zal zijn! zeker voor een jong iemand is dat vreselijk .. ga sterven vind ik dus erger dan ga dood inderdaad!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef kavu het volgende:
[..]
ik jank niet maar iemand heel langzaam zien sterven aan leukemie is inderdaad om te janken .. sterven is namelijk een proces waarbij iemand er zich van bewust is dat hij/zij in 6 maanden er niet meer zal zijn! zeker voor een jong iemand is dat vreselijk .. ga sterven vind ik dus erger dan ga dood inderdaad!
>>>R&Pquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef kavu het volgende:
Laten we er maar over ophouden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef kavu het volgende:
ga sterven vind ik dus erger dan ga dood inderdaad!
lucide dromenquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:22 schreef BB-King het volgende:
Ja dat heb ik ook vaak wat Roel zegt... beseffen dat je droomt en dan uit jezelf wakker worden!
Ze heeft gewoon in bed geplast. Dat doen kleuters wel vaker.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:23 schreef Day het volgende:
Lieske zegt net dat ze een natte droom heeft gehad (afgelopen nacht) maar vraagt nu wat een natte droom is!![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon in bed geplast. Dat doen kleuters wel vaker.
Yep daarom een plaswekker voor liesquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon in bed geplast. Dat doen kleuters wel vaker.
Het wordt inderdaad eens tijd dat ze voorlichting krijgt en ik bied me aan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:24 schreef Rica het volgende:
Lies is wel opvallend naief op sexsgebied.
Nou ja, misschien wel op alle gebied.
ik wel, hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:25 schreef Shirley het volgende:
Ik als vrouw heb nog nooit een natte droom gehad, en naar mijn weten is dat ook iets wat alleen mannen hebben. Dus Lieske lult denk ik.
Moet je er wel ff bijzeggen dat het wel om Joost ging hequote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef kavu het volgende:
[..]
Ik geloof het wel maar je komt zo hier ineens out of the blue promotiepraatjes voor Tanja houden. Die al tijden niet meer op de streams te zien is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geloof je het niet![]()
Ive got that on tape
Ik twijfelde ook, heb het even opgezocht. Natte dromen komen alleen bij jongens voor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:25 schreef Shirley het volgende:
Ik als vrouw heb nog nooit een natte droom gehad, en naar mijn weten is dat ook iets wat alleen mannen hebben. Dus Lieske lult denk ik.
Oké...dat hoor ik dan echt voor de eerste keer, dat een vrouw dat heeft.quote:
Hou er dan over op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:27 schreef kavu het volgende:
[..]
ja laten we dat maar doen .. ik werd even emotioneel en was heel erg off-topic
in meest letterlijke zin, wel ja, geen kwakkie namelijk (en geen leuter), maar voor de rest heb ik het echt wel, de natte droomquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, heb het even opgezocht. Natte dromen komen alleen bij jongens voor.
Komt spuitend klaarin d`r droomquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:28 schreef milagro het volgende:
[..]
in meest letterlijke zin, wel ja, geen kwakkie namelijk (en geen leuter), maar voor de rest heb ik het echt wel, de natte droom
Maar Joost moet wel dood!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:27 schreef kavu het volgende:
ja laten we dat maar doen .. ik werd even emotioneel en was heel erg off-topic
natte droom in de zin van klaarkomen zonder handjes, dus een soort mentaal orgasme enkelquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oké...dat hoor ik dan echt voor de eerste keer, dat een vrouw dat heeft.
Leuk voor je![]()
Heb vanavond toevallig op tv gezien dat dat kan !quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:30 schreef milagro het volgende:
[..]
natte droom in de zin van klaarkomen zonder handjes, dus een soort mentaal orgasme enkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |