MIDDEN IN DE NACHT.....WAKKER MAKEN, nou ja okequote:
Ligt ze daar alleen???quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:17 schreef Greetings het volgende:
LOL Dido ligt nog steeds buiten.... die zal wel verkouden zijn de komende dagen
ze slaapt als een blok, hoor, al uren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:18 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Die smeekt om aandacht daarbuiten
nog nooit zelfsquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef area51 het volgende:
Lieske heeft als enige nog niet gevingerd
ik jank niet maar iemand heel langzaam zien sterven aan leukemie is inderdaad om te janken .. sterven is namelijk een proces waarbij iemand er zich van bewust is dat hij/zij in 6 maanden er niet meer zal zijn! zeker voor een jong iemand is dat vreselijk .. ga sterven vind ik dus erger dan ga dood inderdaad!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn vader is gewoon van zijn fiets gevallen en overleden.
Ga maar in R&P janken.
Ik heb het GNA GNA GNA als ringtone op mijn mobiel staan en gaat af als mijn schoonmoeder beltquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
NIKS maar dan ook NIKS is ergerlijker dan het GNA GNA GNA van Sjankwal...![]()
Die wil er ook bij gaan horen dus die ligt vanavond der tuintje te schoffelen onder der dekbedquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef area51 het volgende:
Lieske heeft als enige nog niet gevingerd
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het GNA GNA GNA als ringtone op mijn mobiel staan en gaat af als mijn schoonmoeder belt![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef kavu het volgende:
[..]
ik jank niet maar iemand heel langzaam zien sterven aan leukemie is inderdaad om te janken .. sterven is namelijk een proces waarbij iemand er zich van bewust is dat hij/zij in 6 maanden er niet meer zal zijn! zeker voor een jong iemand is dat vreselijk .. ga sterven vind ik dus erger dan ga dood inderdaad!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef kavu het volgende:
[..]
ik jank niet maar iemand heel langzaam zien sterven aan leukemie is inderdaad om te janken .. sterven is namelijk een proces waarbij iemand er zich van bewust is dat hij/zij in 6 maanden er niet meer zal zijn! zeker voor een jong iemand is dat vreselijk .. ga sterven vind ik dus erger dan ga dood inderdaad!
>>>R&Pquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:20 schreef kavu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |