Menno is helemaal een makkie lijkt me zo. Roel vs Lieske zal altijd spannend blijven.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien hoor.
Maar je zit altijd met z'n 3-en op de bank, dus...
Ik volgde dat even niet zo, ging dat over een trio met Lieske en Linda? Waarop Lieske opmerkte dat ze dan weer de laagste in rangorde zou zijn? Dat ze alleen maar moest geven...quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:01 schreef cevece het volgende:
Als Roel nu ter plekke gaat doen wat hij voorstelde net, dán is Dido pas boos![]()
aha, dat vind ik dan wel dapper van haar, hoe irritant het ook is om aan te horen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
Heel de dag al... vanmiddag ook buiten... toen vroeg Lieske aan Linda om een appel... en toen zei Linda... Da ga nie he.... je hebt net een sinasappel op.
Lieske zit nu weer Linda te stangen.
Reageer toch niet altijd op negatieve opmerkingen over Lieske, SUKKEL!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schrijf dan syfilis wel even goed de volgende keer. Dan komt het wat geloofwaardiger over.
Lieske solliciteert naar een triootje met Linda en Roel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:04 schreef cevece het volgende:
hahahahahaha Roel tegen Lieske: Je wordt een dezer dagen toch over het hek geworpen joh
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was het Menno die Ingrid te pakken hadquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Hoorde ik nu Rob weer tegen zijn foto praten, zonder beeld erbij
Was Menno tegen Ingrid dacht ik te horen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Menno tegen Ingrid was datquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Innderdaad. Die zakt ook behoorlijk op de talpa poll. Lieske blijft daar nog steeds op de 2e plek. Dit keer achter Tanja trouwensquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij weet ook wel hoe dat kwam.
Overigens denk ik wel dat Roel sindsdien gedaald is in populariteit.
En bij Roel "geimiteerde penisquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
En daarna wil ze zeggen een geërecteerde penis, maar zegt dan "geïrritieerde penis".![]()
En Linda "en een schaar voor het kind" nadat Lieske zo'n beetje 10 keer gevraagd heeft om een schaarquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Lieske solliciteert naar een triootje met Linda en Roel.
Waarschijnlijk Menno met zijn kleffe geslijm "mooiste meisje"quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Dat is makkelijk bij jou... je post niets andersquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Reageer toch niet altijd op negatieve opmerkingen over Lieske, SUKKEL!!!
opgefokte Linda is wel leuk, nog een schepje er bovenop graag lieskequote:Op maandag 10 oktober 2005 01:06 schreef cevece het volgende:
En Linda "en een schaar voor het kind" nadat Lieske zo'n beetje 10 keer gevraagd heeft om een schaar
Ga je me nou ook nog zeggen, dat je Tanja's chagerijnige en egoïstisch gezeik van de eerste weken niet herinnerd?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh, kan wel, ze boeide me zo dat ik dat vergeten ben na 5 weken
Stop jij is een keer met schelden, slaat nergens opquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Reageer toch niet altijd op negatieve opmerkingen over Lieske, SUKKEL!!!
om nog even gezellig de nominaties door te nemen samenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:06 schreef Dynabite het volgende:
Waarschijnlijk Menno met zijn kleffe geslijm "mooiste meisje"
Dat jij de rest niet leest is jouw probleem, niet de mijne.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk bij jou... je post niets anders![]()
![]()
Yeah Rightquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:07 schreef Utwodublin het volgende:
Linda: Nou lies je bent ook aardig geil vandaag....
lolquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:07 schreef Wup het volgende:
[..]
opgefokte Linda is wel leuk, nog een schepje er bovenop graag lieske
we hadden het over die kleuter, toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ga je me nou ook nog zeggen, dat je Tanja's chagerijnige en egoïstisch gezeik van de eerste weken niet herinnerd?![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ga je me nou ook nog zeggen, dat je Tanja's chagerijnige en egoïstisch gezeik van de eerste weken niet herinnerd?![]()
Ze leert snel bij hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
we hadden het over die kleuter, toch?
nou, wat die allemaal uitkraamde 5 weken terug weet ik echt niet meer, hoor
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
En Roel neemt nog maar eens een pilsje.
Wat goed van jequote:Op maandag 10 oktober 2005 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik let op ALLE bewoners.
Ik denk dat de moeder van Lieske de oren van haar kop schaamt nu...quote:
Van mij mag ze zowel Menno als Roel eruit "exitten".quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno is helemaal een makkie lijkt me zo. Roel vs Lieske zal altijd spannend blijven.
haha, ja die zuurpruim moeder was zo lachenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
Ik denk dat de moeder van Lieske de oren van haar kop schaamt nu...
Om het geld hoeft ze niet te winnen. Volgens mij hebben die ouders geld zat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Bij Lieske gooi ik het maar op haar naïviteit dat ze zo is, ik gun haar het geld wel.
Kan ze fijn zo'n appartementje kopen, waar ze de auto in de woonkamer kan parkeren, waar ze het laatst over had![]()
Ja we hadden het over die kleuter, maar ik denk als je dat al vergeet, misschien ben je Tanja ook vergeten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
we hadden het over die kleuter, toch?
nou, wat die allemaal uitkraamde 5 weken terug weet ik echt niet meer, hoor
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef bloodymary het volgende:
Lieske: ik nomineer Linda want zij doet dingen en gedraagt zich zoals ik nooit zou doen.....![]()
Jawel, hoorde ik ook, maar ik heb de indruk dat ze met z'n drieën bezig zijn Roel op stang te jagenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Geloof je me niet? Zei ze toch echt.
Je hebt iets niet helemaal begrepen, maar geeft verder niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef bloodymary het volgende:
Lieske: ik nomineer Linda want zij doet dingen en gedraagt zich zoals ik nooit zou doen.....![]()
He ja, precies. En nu Linda naast haar zit, probeert ze met haar mee te praten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef bloodymary het volgende:
nee, volkomen nuchterquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:10 schreef mijn23 het volgende:
JEEE is lieske dronken?????
Hahaha ja precies... dat ze haar studie belangrijker vond dan dat ze in het bb huis zit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ja die zuurpruim moeder was zo lachen
hypocriet wijf is het toch, hè, die kleuterquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef bloodymary het volgende:
Dat was die vrouw die niet die microfoon zo dicht bij haar gezicht wilde hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ja die zuurpruim moeder was zo lachen
En Linda zegt: Hou mij er eens een keer buiten, ik zeg nix.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:13 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
He ja, precies. En nu Linda naast haar zit, probeert ze met haar mee te praten.
Vertel!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt iets niet helemaal begrepen, maar geeft verder niet.
Daar gaat het toch niet om, gaat erom dat ze zelf dat geld bij elkaar speelt en niet mama en papa om hulp roept.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om het geld hoeft ze niet te winnen. Volgens mij hebben die ouders geld zat.
Als Tanja er nu bij zat, zou ze haar weer nomineren...quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Lieske's eerste weken waren ook alleen maar neuken, wippen, beffen, ja eerste keer op zondagochtend tegen de voordeur van de middelbareschool en dat soort verhalen.![]()
ms moet je niet alles zo letterlijk nemen, schatquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja we hadden het over die kleuter, maar ik denk als je dat al vergeet, misschien ben je Tanja ook vergeten.
Lieske's eerste weken waren ook alleen maar neuken, wippen, beffen, ja eerste keer op zondagochtend tegen de voordeur van de middelbareschool en dat soort verhalen.![]()
Ow ik vond het anders best een lekker wijf hoor, een Lieske maar dan wat ouderquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat was die vrouw die niet die microfoon zo dicht bij haar gezicht wilde hebben?![]()
Hele aparte vrouw![]()
En terecht....quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
Linda reageert ronduit venijnig op opmerkingen van Lieske.
ik ben het op zich wel met je eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Van mij mag ze zowel Menno als Roel eruit "exitten".
Vond Menno altijd al irritant, en Roel vind ik sinds een week of 2 gruwelijk irritant en wordt met de dag erger.
Bij Lieske gooi ik het maar op haar naïviteit dat ze zo is, ik gun haar het geld wel.
Kan ze fijn zo'n appartementje kopen, waar ze de auto in de woonkamer kan parkeren, waar ze het laatst over had![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:13 schreef mijn23 het volgende:
oehhh linda irriteert zich aan lieske
Als ik het zo begrijp zit Lieske volgende keer weer op de bank... 1 stem van linda... en de vaste van Chantal ga ik van uit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
Wat dan???? Help me dan om het te begrijpen!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt iets niet helemaal begrepen, maar geeft verder niet.
Oke moeten we het dan maar aan Tanja doneren, die zoveel schulden heeft?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben het op zich wel met je eens
maar dat geld, ik weet niet, volgens mij zwemt ze er in
ik gun het haar wel omdat iedereen in dat huis haar daar weg wil hebben
Ze had wel van die rare trekjes, elke keer die mic. wegduwen, ze wilde daar echt niet zittenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:15 schreef area51 het volgende:
[..]
Ow ik vond het anders best een lekker wijf hoor, een Lieske maar dan wat ouder![]()
![]()
Daar zit ze wel op te hopen ja. Dido is weer afgedropen, dus Linda wil vannacht haar kans grijpen. Roel moet nog even stevig doorzuipen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef kavu het volgende:
die Linda is echt een aasgier .. wacht totdat Roel echt dronken is en de anderen weg zijn en dan pakt ze hem!!
Kan het me voorstellen, zoveel dommigheid. Ze probeert op het 'niveau' van linda mee te praten over sex. die heeft haar al duidelijk gemaakt dat ze wat meer ervaring heeft en lieske blijft maar doorgaan. Die heeft echt nix door.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
Dido.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:17 schreef wickie het volgende:
Wie is dat die daar buiten ligt trouwens?
Tanja weigert de prijzenpot. Heeft ze geen recht meer op een uitkering.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke moeten we het dan maar aan Tanja doneren, die zoveel schulden heeft?![]()
Dido woonde in Haarlem en niet in de beste buurtquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, gaat erom dat ze zelf dat geld bij elkaar speelt en niet mama en papa om hulp roept.
Besides Dido zal het ook niet krap hebben in Heemstede.
oeps, al het geld is voor Lieskequote:Op maandag 10 oktober 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
Oke moeten we het dan maar aan Tanja doneren, die zoveel schulden heeft?![]()
Dan maar mezelf quoten:quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze had wel van die rare trekjes, elke keer die mic. wegduwen, ze wilde daar echt niet zitten![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ja precies... dat ze haar studie belangrijker vond dan dat ze in het bb huis zit.
Ja Kribbet je hebt dat al 10 keer verteld dat het een achterstandswijk isquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dido woonde in Haarlem en niet in de beste buurt![]()
Lieske is alleen beter dan Roel of Menno of Tanja (en Linda).quote:
Ik heb het over de moeder en de mic. en de moeder had het over Lieske dat ze op school had moeten zitten en niet in het bb-huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |