Ja we hadden het over die kleuter, maar ik denk als je dat al vergeet, misschien ben je Tanja ook vergeten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:09 schreef milagro het volgende:
[..]
we hadden het over die kleuter, toch?
nou, wat die allemaal uitkraamde 5 weken terug weet ik echt niet meer, hoor
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef bloodymary het volgende:
Lieske: ik nomineer Linda want zij doet dingen en gedraagt zich zoals ik nooit zou doen.....![]()
Jawel, hoorde ik ook, maar ik heb de indruk dat ze met z'n drieën bezig zijn Roel op stang te jagenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Geloof je me niet? Zei ze toch echt.
Je hebt iets niet helemaal begrepen, maar geeft verder niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef bloodymary het volgende:
Lieske: ik nomineer Linda want zij doet dingen en gedraagt zich zoals ik nooit zou doen.....![]()
He ja, precies. En nu Linda naast haar zit, probeert ze met haar mee te praten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef bloodymary het volgende:
nee, volkomen nuchterquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:10 schreef mijn23 het volgende:
JEEE is lieske dronken?????
Hahaha ja precies... dat ze haar studie belangrijker vond dan dat ze in het bb huis zit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ja die zuurpruim moeder was zo lachen
hypocriet wijf is het toch, hè, die kleuterquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef bloodymary het volgende:
Dat was die vrouw die niet die microfoon zo dicht bij haar gezicht wilde hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ja die zuurpruim moeder was zo lachen
En Linda zegt: Hou mij er eens een keer buiten, ik zeg nix.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:13 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
He ja, precies. En nu Linda naast haar zit, probeert ze met haar mee te praten.
Vertel!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt iets niet helemaal begrepen, maar geeft verder niet.
Daar gaat het toch niet om, gaat erom dat ze zelf dat geld bij elkaar speelt en niet mama en papa om hulp roept.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om het geld hoeft ze niet te winnen. Volgens mij hebben die ouders geld zat.
Als Tanja er nu bij zat, zou ze haar weer nomineren...quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Lieske's eerste weken waren ook alleen maar neuken, wippen, beffen, ja eerste keer op zondagochtend tegen de voordeur van de middelbareschool en dat soort verhalen.![]()
ms moet je niet alles zo letterlijk nemen, schatquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja we hadden het over die kleuter, maar ik denk als je dat al vergeet, misschien ben je Tanja ook vergeten.
Lieske's eerste weken waren ook alleen maar neuken, wippen, beffen, ja eerste keer op zondagochtend tegen de voordeur van de middelbareschool en dat soort verhalen.![]()
Ow ik vond het anders best een lekker wijf hoor, een Lieske maar dan wat ouderquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat was die vrouw die niet die microfoon zo dicht bij haar gezicht wilde hebben?![]()
Hele aparte vrouw![]()
En terecht....quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
Linda reageert ronduit venijnig op opmerkingen van Lieske.
ik ben het op zich wel met je eensquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Van mij mag ze zowel Menno als Roel eruit "exitten".
Vond Menno altijd al irritant, en Roel vind ik sinds een week of 2 gruwelijk irritant en wordt met de dag erger.
Bij Lieske gooi ik het maar op haar naïviteit dat ze zo is, ik gun haar het geld wel.
Kan ze fijn zo'n appartementje kopen, waar ze de auto in de woonkamer kan parkeren, waar ze het laatst over had![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:13 schreef mijn23 het volgende:
oehhh linda irriteert zich aan lieske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |