Zo deed ze de eerste weken toch ook...quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze wil ook niet, ze doet alleen zo raar grof ineens, staat haar niet.
Oh, kan wel, ze boeide me zo dat ik dat vergeten ben na 5 wekenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo deed ze de eerste weken toch ook...
Jij hebt er nog meer van opgevangen dan ikquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:57 schreef Utwodublin het volgende:
Waar had ze het nu over, een kampleider, die massage kreeg, en toen over een kleine fiets, waarvan het zadel laag stond???? En toen vroeg Linda haar, Heb je wel eens een piemel in stand gevoeld?
Ja, erg hèquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:57 schreef -Delta- het volgende:
En iedereen maar denken dat Lieske wat normaler deed.
Haar oude niveau is gewoon weer terug, zo irritant was ze de eerste weken ook, continu sex verhalen, ranzige woorden.
Roel wist even niet wat hij moest zeggen... Lullige vraag ook naturlijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:57 schreef Marrije het volgende:
Whahahaha, die Lieske, hoelang Roel zijn penis is in erectie![]()
Als ze morgen overdag ook zo doet, waar iedereen bij is, heeft ze straks zoveel nominaties.quote:
tegen Menno zeker wel, dat wint Chantal nog volgens mijquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
Als morgen overdag ook zo doet, waar iedereen bij is, heeft ze straks zoveel nominaties.
Tegen Menno of Roel op de bank gaat ze het niet redden iig.
Hebben ze haar "ranzige" verhalen de eerste weken ook nooit uitgezonden?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:59 schreef kavu het volgende:
erg laag niveau heeft het gesprek nu .. wordt nooit uitgezonden op TV haha
Dat moet ik nog zien hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lees maar terug... Dido is wel boos naar bed weggelopen ja.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:00 schreef Greetings het volgende:
Wat is er nou gebeurd tussen Dido en Roel?
En zijn ze nu echt kwaad op elkaar?![]()
Schrijf dan syfilis wel even goed de volgende keer. Dan komt het wat geloofwaardiger over.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske: "tegenovergestelde van een nymfomaan... is dat niet syfilus/??.."
![]()
Beter als Lieske is er niet in jet huis, bovendien is Roel dronken en dan is hij nog al snel van het padjequote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat komt omdat er zoveel verveling was in het huis en Roel bij gebrek aan beter zich maar ging vermaken met Lieske.
Wel grappig ook dat ze de eerste keer geen antwoord kreeg op die vraag, lulde hij er overheenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel wist even niet wat hij moest zeggen... Lullige vraag ook naturlijk
zE HAD het over een nymphomane syfilus tegen Linda, maar ze bedoelde frigidequote:Op maandag 10 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schrijf dan syfilis wel even goed de volgende keer. Dan komt het wat geloofwaardiger over.
LOL... Laatste keer won ze ook niet van Roel wou je zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ze morgen overdag ook zo doet, waar iedereen bij is, heeft ze straks zoveel nominaties.
Nee hoor, ik hoorde haar pas nog zeggen dat ze er 'helemaal klaar' mee wasquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:01 schreef cevece het volgende:
Als Roel nu ter plekke gaat doen wat hij voorstelde net, dán is Dido pas boos![]()
Wie ligt dan in de tuinquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lees maar terug... Dido is wel boos naar bed weggelopen ja.
Heel de dag al... vanmiddag ook buiten... toen vroeg Lieske aan Linda om een appel... en toen zei Linda... Da ga nie he.... je hebt net een sinasappel op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:02 schreef Wup het volgende:
Linda ergert zich echt flink aan Lieske
wie het kleine niet eert, is het grote niet weert!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
Roel houd nu maar gewoon je dronken bek met je geile standjes, je hebt een KLEINE PIK, man!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:02 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk dat ik zo maar richting bed ga, niveau is weer enorm hoog vanavond![]()
Jij weet ook wel hoe dat kwam.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
LOL... Laatste keer won ze ook niet van Roel wou je zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |