quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:37 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zet m vooral ook op Tanja, die vanavond al zeker een keer of 10 zei dat ze gaat feestvieren als die vent eruit gaat. Later kwam Joost vertellen dat de deur van de slaapkamer open was gezet ivm de warmte . Dus Rob heeft waarsch alles gehoord.
En bij Joost.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Moet ie doen tegen Rob, tegen Menno, niet tegen Dido, omdat hij niet tegen zijn verlies kan.
Hij zoekt gewoon ruzie, maar durft dat alleen bij de meiden te halen, Lies of Dido
Lieske probeerde hem af te troefen met van die typische lieske domme uitspraken, tegen zoveel doms kan zelfs roel niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zit Lieske al de hele avond te jennen, maar die beet niet. Dido, waarschijnlijk vanwege het stoppen met roken, meteen
Thanksquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
Daar waren we in het vorige SC al achter gekomenquote:
nou ja, bij een vent.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
En bij Joost.
En het is niet helemáál fair, want Menno behandelt Roel óók met voorzichtigheid. Hij spuugt echt Roél niet in zijn bek hoor.
Strakke opmerking van Roel... had die nooit gezegd als die nuchter was geweest... dan had die als een loopse hond achter haar aangerend...quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:46 schreef farceman het volgende:
Roel zei: Dido jij maakt wel meer denk fouten.....sloeg op haar rook afkickmethode en situatie met roel natuurlijk
Ik vind haar wel leuk juist. Ze heeft een stuk minder dat pieperige 'hoor mij eens' dan normaal.quote:
Ik ook. Topavondquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk juist. Ze heeft een stuk minder dat pieperige 'hoor mij eens' dan normaal.
Lijkt wel alsof er een zak zelfvertrouwen bij de boodschappen zat
Weet ik, maar ze gaat weer door.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar waren we in het vorige SC al achter gekomen
Toen zei Dido: voorlopig lach ik met mijn methode meer dan jij..... ai aiquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:46 schreef farceman het volgende:
Roel zei: Dido jij maakt wel meer denk fouten.....sloeg op haar rook afkickmethode en situatie met roel natuurlijk
Dat komt omdat er zoveel verveling was in het huis en Roel bij gebrek aan beter zich maar ging vermaken met Lieske.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk juist. Ze heeft een stuk minder dat pieperige 'hoor mij eens' dan normaal.
ik verwacht wel wat meer vaart erin hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
Weet iemand trouwens of dat "elke 2 weken exit" altijd zo blijft?
Is het alleen bij de laatste 3 dat er wekelijks iemand gaat?
Begint weer op de eerste 2 weken te lijken...quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Weet ik, maar ze gaat weer door.
Stoer doen om erbij te horen, wat een kleuter
Dat dacht hij misschien. Maar Lieske vermaakte zich met hemquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat komt omdat er zoveel verveling was in het huis en Roel bij gebrek aan beter zich maar ging vermaken met Lieske.
Lieske is ongesteld, net als Nathalie en Ingridquote:
is lieske een soort van inhaal strijd aan het doen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef Marrije het volgende:
Lieske tegen Roel: als jij net zo goed in bed bent als je kunt masseren...
En wat is Linda stil...
Dat gebeurt toch wel weer volgende keer. En daar hopen wij ook op. Eens kijken wie er dan wordt uitgespeeld.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Begint weer op de eerste 2 weken te lijken...
Voor ze het weet zit ze weer op de bank.
1 stem heeft ze zowiezo... die van Chantalquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Begint weer op de eerste 2 weken te lijken...
Voor ze het weet zit ze weer op de bank.
Ik vind 'm ook vervelend, maar dit is niet helemaal waar. Er zitten buiten hemzelf slechts twee mannen in het huis. Met Menno heeft hij een status quo, en met Rob heeft hij vanavond nog een aanvaring gehad.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nou ja, bij een vent.
Roel zoekt "iedere keer" als ie met Linda gekut heeft, ruzie met Dido.
De opmerkingen op zich zijn niet zo erg, maar wel dat hij ze steeds per se naar haar moet maken.
Kinderachtig ventje, ik zou ook weglopen.
Grote bek alleen daar waar het veilig is.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja lieve Scan, jij wacht op de Chantal vs Lieske bank rondequote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch wel weer volgende keer. En daar hopen wij ook op. Eens kijken wie er dan wordt uitgespeeld.
Dat was niet echt 'vermaken' toch? Ik meende heel wat onderhuids venijn te horen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:48 schreef Utwodublin het volgende:
Dat komt omdat er zoveel verveling was in het huis en Roel bij gebrek aan beter zich maar ging vermaken met Lieske.
Preciesquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja lieve Scan, jij wacht op de Chantal vs Lieske bank ronde
die wil ik ook wel erg graag meemaken maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren helaasquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:50 schreef -Delta- het volgende:
Ja lieve Scan, jij wacht op de Chantal vs Lieske bank ronde
hahaquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
Linda denkt... rot eens op kleuter.... dan kan ik met hem aan de gang
Misschien wel, maar tot die tijd is ze goed bezig. En ik krijg niet de indruk dat ze echt wat wil van Roel, ze maakt hem net nog uit voor sukkel vanwege zijn TV op afbetaling.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:50 schreef milagro het volgende:oh die gaat zo weer janken, hoor
Ze doet nu even stoer, maar ze blijft een kleuter .
"Roel hoeft nu echt ook niet meer bij mij te komen, hoor!"
Right
Echt zieken en treiteren doet hij niet bij hen, dat bedoel ik, treiteren om het treiteren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook vervelend, maar dit is niet helemaal waar. Er zitten buiten hemzelf sclehts twee mannen in het huis. Met Menno heeft hij een status quo, en met Rob heeft hij vanavond nog een aanvaring gehad.
Ik zit me al sinds 9 uur vanavond af te vragen of ze iets van plan isquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze wil ook niet, ze doet alleen zo raar grof ineens, staat haar niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien wel, maar tot die tijd is ze goed bezig. En ik krijg niet de indruk dat ze echt wat wil van Roel, ze maakt hem net nog uit voor sukkel vanwege zijn TV op afbetaling.
Ik kan me er nu niet toe verzetten, ik wil Linda, Menno en Tanja gewoon eerst zien oprottenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:51 schreef Wup het volgende:
[..]
die wil ik ook wel erg graag meemaken maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |