Gehacked? Wie wat waar?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:32 schreef DaFan het volgende:
Gehackt
No way dat ik geld ga betalen voor een spel dat niet 100% hackvrij is
PS: Cerbie kan je in je laatste reply de link naar dit topic zetten? Tnx!
Het is wel gelukt jouw aandacht te trekken!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:19 schreef REFUSED het volgende:
is het nou zo moeilijk een topic te openen zonder dat flashy topicplaatje om aandacht te trekken?
Jammer, zou mooi zijn als Gravity het ook in deze game stopt, dat is echt geweldig om te doen. Met die Castle Gears lijkt het me ook wel logisch dat ze dat gaan doen trouwens, die zijn daar perfect voor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:41 schreef jorryt het volgende:
Cerbie dat van kastelen enzo heb ik ook nog helemaal niks ontdekt...
en ik ga idd ook niet betalen
zomer 2006 lotr online
Nerd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:01 schreef DaFan het volgende:
Same hier hoor Hutse:
Pingen naar 82.219.34.64 met 32 byte gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Ping-statistieken voor 82.219.34.64:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
(100% verlies).
zekerquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:29 schreef Weizz het volgende:
Ja, die stond ook al voor november 2005. Maar Zelda wacht ik wel op, desnoods tot 2007
dat is toch dat je mensen ook in het echt te zien krijgt of nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:35 schreef hetzusjevan het volgende:
ga lekker plannen welke games je ammel gaat spelen in de toekomstSTEL JE VOOR dat je je gaat vervelen ofzo :| dan moet je gaan socializen omgwtf!
![]()
Hehe 10 miljard hebben ownedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:13 schreef Weizz het volgende:
jJOUW???
btw jorryt, je mist wat nullen in je geldbedrag
Je was atAraniquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
GHEHEHE oude clan bestaat nog..
jullie kennen met toch nog wel he
ik was ATORANI (zie pic in de OP)
Ja, die krijg je voor een quest (lvl 18 + bij Spero in Zant)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:49 schreef Clyde_Frog het volgende:
Zijn er hier mensen die een 'Purified Rackie' zijn tegengekomen?
350k*quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:28 schreef jorryt het volgende:
ik ben nu alweer lvl 50
moet nog ff die cart quest gaan doen maar nu geen zin in (heb wel al een kar en nu alweer 140k: Senior items vinden uit Grunter captains rockt
yoooooooooooow tiessquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:19 schreef ties1406 het volgende:
hetzusjevan: welke naam heb jij nij rose ?
Kan ik wel beantwoorden: Neen.quote:Dafan speel jij rose nog ( ik was raver91 ) bij irose.
http://tinypic.com en dan [img] ~~ link ~~ [/img]quote:Ik had een vraag hoe zet ik plaatjes op de fourm ???
Gewoon niet verzenden doen en nog een keer Rose opstarten.quote:als ik rose opstart dan zegt ie kij vaak van ( can not check latest version). en ook Zo`n vakje van bericht niet verzenden wel verzenden.
Dat is echt zwaar irietant weet iemand daar iets op.
Ik neem aan dat je het over de open beta hebt: Daar is (zover ik weet) nog niks over gezegd.quote:Weet iemand wanneer NaRose stopt.
Wanneer nog niet bekend, hoeveel wordt denk ik net zoveel als eRose wat dacht ik rond de 10 euro per maand was.quote:En wanneer je moetgaan betalen en hoeveel.
weet je die niet, drolquote:hetzusjevan: welke naam heb jij nij rose ?
Ja BigTicket is dus een fake TheBigTicketquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Ehm heette jij niet TheBigTicket in rose en niet BigTicket? 8)
Kwou net zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
hij heeft jou toch niet in zijn lijst
Dit gaat over eRose, ik denk ook naRosequote:Posted by deadlock op het GamesRouter Forum
In an update scheduled for November 9th you'll see the following changes:
Item refining and gemming will be reintroduced into the game, allowing players the opportunity to customise their items and make them more powerful.
Luna will be reintroduced, providing even more places for players to explore and develop their characters, as well as new monsters to fight, and quests to undertake.
Cart owners will also be pleased to know that they will also be able to customise their carts, as we shall also be adding a new Cart Backseat item, allowing players to give lifts to their friends.
in an update scheduled for november 30th, we'll be seeing the following changes:
Item drops will be changed slightly, to make them more balanced where necessary.
The skills system will be tweaked to balance out the skills and classes where needed.
Monster spawns will be tweaked, and there will also be some improvements made to the creature AI.
bron: tweakers forum
www.roseonlinegame.comquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:33 schreef Fillipe het volgende:
TVP, ook gedownload gisteravond, account aanmaken was een hel maar is me toch gelukt. Kon eindelijk inloggen en ben nu alweer level 10. Moet nu bijen vermoorden als ik soldier wil worden.
Erg tof spelletje, alleen wel weer verslavend gok ik. Is er trouwens ook een manier om je inloggegevens van je rose account te veranderen? Kon ik nergens vinden.
Euh ik heb me in het begin aangemeld op www.roseeurope.com, en dat ging via gamesrouters(.com) ik kan op deze website dus niet inloggen? Zijn er meerdere versies?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:40 schreef jorryt het volgende:
[..]
www.roseonlinegame.com
daar ff inloggen en je ziet vanzelf![]()
spelen kreng! wat maakt 't nou uit dat je maar een maandje kan spelen? in een maand kom je best verquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik vind het toch wel jammer dat ik niet meer speel
Ah ga je niet menen, voor niets gelevelledquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:08 schreef ZigoSOS het volgende:
eRose (wat jij speelt) wordt p2p op 31 oktober, en gaat ongeveer 11,50 euro kosten...
Over wanneer naRose p2p wordt is nog niks bekend, dus dat zal wel wat later zijn, en als je fftjes wilt blijven spelen zou ik naRose gaan doen als ik jou was, je bent nu toch nog maar lvl 10
Hoi flip trouwens!![]()
Lol, kom je je eigen (weleenswaar gequote en licht aangepaste post) weer tegen op een ander forum.quote:quote:Posted by deadlock op het GamesRouter Forum
In an update scheduled for November 9th you'll see the following changes:
Item refining and gemming will be reintroduced into the game, allowing players the opportunity to customise their items and make them more powerful.
Luna will be reintroduced, providing even more places for players to explore and develop their characters, as well as new monsters to fight, and quests to undertake.
Cart owners will also be pleased to know that they will also be able to customise their carts, as we shall also be adding a new Cart Backseat item, allowing players to give lifts to their friends.
in an update scheduled for november 30th, we'll be seeing the following changes:
Item drops will be changed slightly, to make them more balanced where necessary.
The skills system will be tweaked to balance out the skills and classes where needed.
Monster spawns will be tweaked, and there will also be some improvements made to the creature AI.
bron: tweakers forum (door een user genaamd Amafi)
Ehm...kaarten hebben altijd 1 eigenschap gemeen en dat is dat het noorden aan de bovenkant zit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:14 schreef Fillipe het volgende:
Ben op NaRose nu lvl 11 soldier, ben met de quest bezig dat je die kinderen die ontvoerd zijn moet terugvinden. Alleen waar de fuck moet ik wezen? Ben op die boerderij geweest en dan zegt die dat ik in de richtig van het noordoosten moet zoeken, maar op die hele map staat niet aangegeven wat nou noord,oost,zuid of west is.. Help
Even een vertaling voor de supercoole jorryt: For Your Informationquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:00 schreef jorryt het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer voor nerd-afkorting
Bedankt is me inmiddels al geluktquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef hetzusjevan het volgende:
@Fillipe: als je die vermiste kinderen zoekt, check je map, ff vergroten, dan zie je ze al staan met naam erbij. (tzijn er drie kweenie welke je zoekt.. eentje staat helemaal linksboven de ander bij de poort van breezy en weer een ander bij de poort van elveroon desert ofhoejehetookspelt). Of bedoelde je dat niet?
RAIDER POWER!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:05 schreef DaFan het volgende:
Gewoon hakken als een malle.
lvl 19 reqquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:02 schreef Fillipe het volgende:
Hoe krijg ik nieuwe quests? Ben nu soldier lvl 18, ben iedereen in Zant al afgeweest maar niemand die me een nieuwe quest kan geven
FillipeNLquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:49 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat is je naam in rose?
Ah bedankt, ja zoals ik al zei grote noob op dit gebiedquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Living as a Soldier means¡¦ - Raffle in Zant - Soldier lvl 20+
Hovert's Mementos - Crune in Junon Polis - Soldier lvl 30+
En verder heb je in Zant nog 4 questen bij Dr. Spero.
Dit kan je gewoon op roseonlinegame.com vinden btw*kuch*
9 novemberquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef ZigoSOS het volgende:
28 november is in ieder geval altijd nog beter dan 16 november ofzoiets
Bij eRose hou je in ieder geval al je spul als je p2p gaat. Ook hou je je char.quote:Op maandag 7 november 2005 14:52 schreef DaFan het volgende:
Je houdt je spul toch gewoon als het P2P wordt?
Helaas helaas,quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:02 schreef DaFan het volgende:
Ik zou wel goed opletten een aantal dagen voordat het P2P gaat want dan heb je toch mensen die dan kappen en spullen droppen. Kan je nog een aardig zakcentje opleveren!
Das wel onwijs gaaf ja. Zo kan je rustig een king soloen, (soms dan), als je het aankanquote:Das echt wel gaaf ja, lkkr rustig en alle monstertjes voor jezelf
Ga je op naRose p2p doen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:31 schreef GJay het volgende:
Vaagheid, hoe krijg ik hier mn screen werkend :S. Hij laat hem bij mij iig niet zien, ook niet in de link. Iets met hotlinking en domain. Vaag, dan niet![]()
Je krijgt mijn, wat is je nick en wanneer ben je online (naRose toch?)quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:37 schreef GJay het volgende:
Ow ow, klinkt wel gaaf. Met mn hawkertje benk nu aant sparen voor een Saint Rake Hand. Of hopen dat ie een keer word gedropt natuurlijk
Owk danquote:Je krijgt mijn, wat is je nick en wanneer ben je online (naRose toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |