FUCK! ik las dit topic gisteren pas en ben echt verbaasd over wat iedereen zomaar op straat gooit...
idd wachtwoorden, pincodes... ik heb net een hele emailbox van iemand gelezen die aan dating sites doet enzow ik heb me kapot gelachen... na de tip zoek es op lieve kwam ik dit net tegen... ok wel geinag;
Heej Lieverd,
Als ik je nu ga bellen kom ik weer niet uit me woorden en ga je alles heel anders opvatten denk ik, dus zoals ik beloofd had ga ik het maar voor je opschrijven. Ik voel me echt dom maargoed anders gaat het me nooit lukken natuurlijk en dan heb jij er ook niks aan. Ik hoorde jeroen net al zeggen tegen je dat me moeder en ik ruzie hadden om een dvd speler, maar dat was gewoon een klein ding wat escaleerde (zoals ik wel had verwacht 1 deze dagen). Het kwam erop neer dat ik begon te schreeuwen me moeder me vastgreep en ik terugkneep alleen jammer voor haar had ik nagels. Ik zal nu maar niet nog een x zeggen dat dr polsen open lagen maar mijn nagels stonden er erg mooi in. Najah toen kwam me vader er aan en die haalde ons uit elkaar en toen ging hij nog ff tekeer tegen me. Ennn toen ging ik schreeuwend naar me kamer en zij naar beneden en toen daarna moesten we nog eten. We hadden trouwens witlof met ham en kaas! Daarna moest ik natuurlijk weer gezellig gaan praten zoals altijd. Het duurde weer een uur en het ging weer helemaal verkeerd omdat ik weer de verkeerde houding had. Had ik ook wel hoor, maar ik was gewoon boos. Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik met alles tegen hun aan zit te trappen en dat ik vrolijk doorga alsof er niks is gebeurd en dat als ik zo door ging ik helemaal niet meer weg kon en dat ik 2 avonden in het weekend thuisbleef. Ik er weer tegen in natuurlijk en ik maar schreeuwen dat ze het gewoon expres deden zodat ik niet naar jou kon. Maargoed toen ging het verder even normaal en toen zeiden ze dat het niet om jou ging maar om hoe ik bij anderen doe. Dat ik bij jou en tessa en charell hartstikke blij doe en ondertussen tegen hun niet. Dus ik zei dat dat logisch was en dat ik bij jullie gewoon kan doen wat ik wil. En dat het bij jullie vrijer was, en dat ik daarom eigenlijk nooit thuis ben. En toen was het van dat ik pas 16 was en nog regels had en jij en Tes zijn natuurlijk veel vrijer, en dat dat niet aan jou ligt maar je bent gewoon ouder en Tes ook en bart bijv ook. En zij denken dat ik dan net zo wil zijn als jullie en bijvoorbeeld ook net zoveel geld uit kan geven (Ze denken nu trouwens niet dat dat de rede is dat ik geld aangenomen had ofzo hoor) En dat komt omdat ik in hun ogen meer geld aan anderen uitgeef zoals met kadootjes enzo dan aan mezelf. En dat is dan misschien ook wel zo maar dat komt niet omdat jij en tessa en bart meer geld hebben , maar omdat IK dat wil, en omdat ik die dingen wil kopen. En ik koop dat omdat ik het mooi vind en niet omdat ik denk: Oh jee als ik niet iets duurs koop dan vind peter me niet leuk meer, want ik weet gewoon (hoop ik :p) dat jij net zoveel van me houd als ik een zak drop koop of dat ik dat hangertje koop. Het gaat erom of ik het met liefde voor je koop toch? Zo denk ik er in ieder geval over en jij hopelijk ook, want jij weet heus wel dat ik nog maar 16 ben en geen maandsalaris zoals jou heb. En dat heb ik ook uitgelegd aan me ouders, en ze geloofden me wel, maar ze weten dat allemaal niet van jou omdat ze jou niet supergoed kennen ofzo. En dan komt dus nu het tweede deel ( Ja ik ben nog niet klaar haha) ze vinden het heel erg dat ik nooit thuis ben en altijd bij jou ben. En ik heb dus proberen uit te leggen dat ik me veel meer op me gemak bij jou thuis voel omdat daar gewoon alles kan. En ze snappen dat ook wel, ze vinden het gewoon jammer dat jij nooit bij hun bent , en dat ze jou niet goed kennen zoals ik je ken. Zij weten zeg maar niet wat voor invloed jij op mij heb met dingen. En jij denkt nu: Ze denken dat ik een slechte invloed op moniek heb, en dat is dus niet zo want me moeder zei dus letterlijk: Jij denkt steeds dat ik peter aanval op dingen terwijl dat juist helemaal niet zo is, want als ik peter niet had gemogen of had gedacht dat hij slecht voor je was, had hij niet mee gemogen naar frankrijk en had je hem allang niet zo vaak gezien. En dan had ik het ook niet hartstikke leuk gevonden om een avond te kaarten. Ze willen gewoon dat ik wat vaker thuis ben en dat ze me op een bepaalde manier in de gaten kunnen houden na alles wat er is gebeurd, en dat snap ik ook wel , en ze willen me niet in de gaten houden van: ik check je tassen, jaszakken, maar ze willen gewoon weten hoe het met mij gaat en dat soort dingen. En ze willen jou gewoon beter leren kennen zodat we hier ook wat vaker zijn, en dat we hier niet komen omdat het moet, maar omdat we met hun willen kaarten ofzo. En ze zei dat ze het gewoon hartstikke leuk vond om gewoon 1x in de week een avondje te kaarten met ons. Want jij gaat misschien na dit denken dat ze iets tegen jou hebben en dat jij een slechte invloed heb omdat je ouder bent en een hoeger inkomen hebt en vrijer bent, maar dat is dus helemaal niet zo. (dat ging ik namelijk ook zeggen :p) En toen zei me moeder dat ze ons juist heel leuk vind met ze 2en en dat ze je een hartstikke leuke jongen vind. Het blijft alleen een feit dat ik regels heb en jonger ben, en jij ouder en vrijer bent. En dat weten wij allebei en dat weten me ouders, en ze hebben wel 3x gezegd dat ze mij nooit van jou af willen houden en dat ze alleen maar blij zijn dat ik iemand heb waar ik zoveel van hou en waar ik altijd me ei kwijt kan. En ik weet ook wel dat het tussen ons daarom wel kan gaan botsen een keer, maar ik heb er gewoon alles voor over om met jou door te gaan en als dit een x problemen brengt dan is dat even jammer op dat moment, en ik hoop gewoon dat we daar uit kunnen komen dan. En ik hoop dat je zinnetje: Mijn liefde voor jou overwint dat allemaal, nog steeds dan zal gelden!! Want ik wil gewoon met jou verder en over een jaartje is dat gedoe helemaal over want dan ben ik bijna 18. Maargoed ik wil daar op wachten en ik hoop dat jij er hetzelfde over denkt. En we hadden het laatst over samenwonen toch? En ik heb er daarna nog heel vaak aan moeten denken ( niet lachen, klinkt wel stom) en ik denk dat je toch gelijk hebt, want toen ik deze week zo vaak ruzie had met me ouders dacht ik echt: Ik wou dat ik alleen met peter woonde, en dat we alles samen konden regelen en doen, en ik weet gewoon zeker dat we het echt wel met zn tweetjes redden!! Als ik me studie klaar heb dan zijn we alweer zo lang bij elkaar, dan lijkt het me alleen maar beter om nog vaker bij je te zijn want ik mis je na 1 dag alweer!! En je bent betekend gewoon echt heel veel voor me en ik kan helemaal niet zonder jou!! En ik weet ook wel dat het soms ff super kut gaat, maar zelfs dan heb ik in me achterhoofd dat ik toch niet bij je weg zou willen want ik heb hartstikke veel aan je. En ik weet dat het soms heel frustrerend is als ik niet kan zeggen wat ik bedoel of wat me dwarszit, maar ik vind dat gewoon echt heel moeilijk. Maar zoals je ziet gaat het me nu heel wat makkelijker af haha!! Ik weet dat ik had beloofd je te bellen maar ik kan het gewoon even beter zo verwoorden als je het niet erg vind. Ik denk dat je het nu ook veel beter snapt, omdat jij misschien snel gaat denken dat mijn ouders jou een slechte invloed vinden, en dat is dus helemaal niet waar. En me moeder zal dit vast ook zelf wel een keer allemaal vertellen en dan hoor je het ook van haar nog een keer.
Hopelijk vind je me nu nog wel lief, en geen probleem kind :p Ik hou iig heeeel veeeeeel van je!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...