heeeel cool, want het is idd zo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:14 schreef Virus.NL het volgende:
Vgonles een odnezerok van de uvrensiietit van Cmabrigde makat het neit uit in wlkee vlgodroe de lteetrs in een wrood satan; het eignebegnakrijle is dat de estere en latsate lteter op de jituse paltas saatn. De rset kan een cpeolmet zjoitoe zijn, en tcoh kun je het nog setdes zdoner prloebem lzeen. Dit kmot odmat het melneskije biren neit iredee ltteer op zcih vrerkwet, maar het wrood als geehel.
jij wint echt wel de originaliteitsprijsquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:14 schreef Virus.NL het volgende:
Vgonles een odnezerok van de uvrensiietit van Cmabrigde makat het neit uit in wlkee vlgodroe de lteetrs in een wrood satan; het eignebegnakrijle is dat de estere en latsate lteter op de jituse paltas saatn. De rset kan een cpeolmet zjoitoe zijn, en tcoh kun je het nog setdes zdoner prloebem lzeen. Dit kmot odmat het melneskije biren neit iredee ltteer op zcih vrerkwet, maar het wrood als geehel.
jouw ouders ook dat ze je die naam hebben gegevenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:20 schreef 123RiK het volgende:
[..]
jij wint echt wel de originaliteitsprijs![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:14 schreef Virus.NL het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat jij binnenkort de gevangenis in moet![]()
Wat een fucked up goede grappen zeg, HAHAHAHA.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:56 schreef Jegorex het volgende:
uit onderzoek is gebleken dat het onverstandig is om tassen achter te laten
thxquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:07 schreef boyv het volgende:
[..]
[..]
Wat een fucked up goede grappen zeg, HAHAHAHA.
Heb je een link naar een onderzoek waar dat uit blijkt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:26 schreef Vampier het volgende:
de aarde vergaat, alles gaat dood.
Mensen die zeiken over humor doen er beter aan om zelf met een betere grap te komen om te laten zien dat zij WEL humor hebben....quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:07 schreef boyv het volgende:
Wat een fucked up goede grappen zeg, HAHAHAHA.
dát vind ik, genomen over 50.000 jaar beschaving, behoorlijk aan de hoge kant, ik zou eerder voor de 1% gaan ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:09 schreef Nickthedick het volgende:
20% van alle mensen die ooit geboren zijn nog leeft.
.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:12 schreef Nickthedick het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat 70% van de statistieken niet klopt.
vinnik ook een goedequote:Op maandag 10 oktober 2005 09:53 schreef Faceoff het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat onderzoekers alles kunnen aantonen.
uit onderzoek is gebleken dat dat ook niet klopt!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:12 schreef Nickthedick het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat 70% van de statistieken niet klopt.
30% kans dat dat kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
uit onderzoek is gebleken dat dat ook niet klopt!
uit onderzoek van het Vaticaan blijkt dat dat niet klopt; maar daar mogen ze op zondag dan ook geen metingen uitvoerenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:57 schreef kamikaze het volgende:
...14,28 procent van de dagen op een dinsdag valt
Maar er is geen 70% kans dat het niet kloptquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:22 schreef Petera het volgende:
[..]
uit onderzoek van het Vaticaan blijkt dat dat niet klopt; maar daar mogen ze op zondag dan ook geen metingen uitvoeren![]()
Aldus kwamen ze daar uit op 16,67%
modene tijd the information agequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef BdR het volgende:
information overload, infostress..
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
een verhoging van het collegegeld lijdt tot meer tevredenheid onder studenten door verbetering van het onderwijs
500 mobiele telefoons opeten mogelijk kan lijden tot een maagzweer.
De stelling zelf creeert een marge waardoor ik de stelling met het volste vertrouwen uit durf te dragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
uit onderzoek is gebleken dat dat ook niet klopt!
Dus er zijn in totaal 600.000.000.000 mensen geboren?quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dát vind ik, genomen over 50.000 jaar beschaving, behoorlijk aan de hoge kant, ik zou eerder voor de 1% gaan ofzo
whehe, vet man, nooit bij stilgestaan... al moest ik dat wel om een paar woorden te lezen, ik lees te goedquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:14 schreef Virus.NL het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |