Nee, sommige mensen hebben het maar makkelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deadlines zetten is okay. Iedereen weet tenslotte dat wanhopig proberen te scoren ontzettend sexy is.
succesquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
* marc gaat maar eens een tijdje leren
Tot laters![]()
Dat klopt. Helaas maakt dat mijn eerdere opmerking niet minder waar, ondanks een uiterst verwarrende woordenwisseling met ons aller Twist.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nee, sommige mensen hebben het maar makkelijk
Betekent natuurlijk ook niet dat ik 'wanhopig' probeer te 'scoren'quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klopt. Helaas maakt dat mijn eerdere opmerking niet minder waar, ondanks een uiterst verwarrende woordenwisseling met ons aller Twist.
Het was niet mijn bedoeling verwarring te zaaienquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klopt. Helaas maakt dat mijn eerdere opmerking niet minder waar, ondanks een uiterst verwarrende woordenwisseling met ons aller Twist.
Natuurlijk niet. Iedereen gaat daar tenslotte anders mee omquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Betekent natuurlijk ook niet dat ik 'wanhopig' probeer te 'scoren'
Dat spreekt voor zich. Uiteraard was het de exacte bewoording van Jouw reactie waardoor ik niet anders kon dan verwarring zaaien, maar jij hebt dat nooit zo bedoeld. Uiterst vakkundig gespeeldquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling verwarring te zaaien![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Uiteraard was het de exacte bewoording van Jouw reactie waardoor ik niet anders kon dan verwarring zaaien, maar jij hebt dat nooit zo bedoeld. Uiterst vakkundig gespeeld.
Nee hoor, dat betekent gewoon dat jij een hoger succespercentage hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb al eeuwen niet meer gedate, jij hebt nog geluk.
Mijn kandidatenlijst is al jaren lang leeg. Ik win.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:12 schreef thabit het volgende:
Mijn kandidatenlijst is momenteel weer compleet leeg en het ziet er niet naar uit dat er binnenkort weer iets op gaat komen. Nu jij weer!.
Volgende keer als ik naar Utrecht ga, spreken wij afquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb al eeuwen niet meer gedate, jij hebt nog geluk.
Ha! Toch nog gewonnen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Volgende keer als ik naar Utrecht ga, spreken wij af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |